Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Vierailija kirjoitti:
Toi viivi on ollu mun luokalla ala-asteella. Se tippu hevosen selästä ja sen selkä meni tosi pahasti rikki. Muistan kun 3luokalla käytiin luokkaretkellä sairaalassa kattoo sitä. Se oli pyörätuolissa ja se oli lääkkeistä ihan keltanen. Sen ei pitäny kävellä enään. En tunne häntä enää ku asutaan eri kaupungeissa mut oon kuullu yhteisen kaverin kautta et kaikki sen tatuoinnit kertoo sen elämästä. Et aika kylmää et tuomitsette hänen tatuoinnit tietämättä niiden todenperää.
Eli jos minä olisin ollut lapsena onnettomuudessa, niin nyt minulla olisi ymmärrettävästi käsivarret täynnä rumia isoja mustetahroja?
Vierailija kirjoitti:
Hahah, jostain syystä kaikki uudet jätkät aina käy kuumana Janelyyn ja muutama vanhoistakin. Christian (aluksi), Janne, toi Amir ja sit Rasseki kai jollain tavalla.
Ei Janne kyllä oikeasti käy kovin kuumana Janeen. Janne käy kuumana vain Janneen.
Se uusi jätkä vaikutti melko pelurilta, en usko että on oikeasti kiinnostunut Janesta.
näin jannea vkl eräässä helsingin baarissa. kyl sen ympärillä pyöri enemmän jätkiä ku mimmejä 😂
Vierailija kirjoitti:
Se uusi jätkä vaikutti melko pelurilta, en usko että on oikeasti kiinnostunut Janesta.
Hyvä!!! Sen Jane ansaitsiskin. ;)
Mitä muuta ajattelette uudesta miehestä? Illan jaksoa odotellessa....
Kohta alkaa tähän mennessä paras (ja hyväntuulisin) jakso! Saa nauraa moneen kertaan :D
Vitsi käsitys kyllä muuttui siljasta positiivisempaaan suuntaan sen uusimman blogipostauksen myötä. Tosi hyviä vastauksia heitti Q&A -postauksessa.
Luulen että Amir liehittelee Janea ihan huvikseen. Vaikuttaa vähän pelimieheltä. Tai ainakin sellaiselta, joka yrittää jallittaa vähän kaikkia.
Siljan tuomio Amirista vaatteiden perusteella ennen tapaamista oli kyllä tosi urpo. "Se on joku kääpiömamu, ei kyl yhtään mun tyylinen, en halua olla sen kanssa missään tekemisissä". Ja kuitenkin Amirin tavattuaan toteaa, että on hänen tyyppiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vitsi käsitys kyllä muuttui siljasta positiivisempaaan suuntaan sen uusimman blogipostauksen myötä. Tosi hyviä vastauksia heitti Q&A -postauksessa.
Mee pois Silja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö oo lukijoita?
Janne selittämässä unestaan Janelle, parasta huumoria :'D
Tosi Kiinnostavaa kuunnella Jannen selitystä
Amir puhuu tasan samalla tyylillä kun Rasse :'D
Ei Janne oikeasti ole Janesta kiinnostunut, onko se edes kertaakaan sanonut mitään siihen suuntaan? Ja Jane kuitenkin on selkeästi osoittanut kiinnostuksensa eikä Janne oikein vastaa siihen. Oli niin vaivaannuttavaa katsella sitä kohtausta kun Janne selittää unestaan Janelle. Jane on ihan hiljaa, yrittää silittää Jannen käsivartta yms. Mutta Janne vaan jatkaa. :D
Mitä noi nyt oikeenpuuhas tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi nyt oikeenpuuhas tuolla?
Novarmaanvähänkaikkee
Patrik vaikuttaa kyllä siltä, että Christianin sylitanssi oli sen mielestä paljon mielenkiintoisempi, kun kukaan nainen tuolla. Johnnyn Nadia-pokailut oli outoja, mutta se Johnny oli ihan uskomattomassa tuubassa :D Ja miten Janea jaksaa kiinnostaa Janne...