Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli

Vierailija
29.09.2015 |

Muhahhahaa! Voiko olla totta toi ohjelma!

Kommentit (1782)

Vierailija
1061/1782 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janely ei julkaise blogissaan kommenttia missä olen kysynyt miksi haukkui Nadiaa niin rumasti ja raivosi Christianille,vaikka itse haukkui Christiania kauheilla sanoilla. Ei näe käyttäytymisessään mitään vikaa. Hyi hitto!

Vierailija
1062/1782 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee kun christian lausuu "paaaatrick" ..

Pisti myös korvaan tämä, mutta Chris on suomenruotsalainen ja se välillä kuuluu puheesta, kun painotukset menee vähän hassusti. Mä kyl oikeestaan nautin yhessä vaiheessa (olisko ollu viimeisin pandoran lipas scene), kun Chris vääns oikeen kunnolla Paaaatrik ja Patea näytti jopa vähän ärsyttävän... :,D

Ens jakso on ihan huippu, vihdoin positiivinen meininki ja jonkinlaista sutinaa. Olispa ollu alusta asti tollasta! :D vihdoinki sai naureskella kunnolla ja tuntea sellasta hyvää myötähäpeää noiden toilailuista. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1782 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrikista en tykkää yhtään koska on niin julma ja ilkeä Nadialle, mutta nauroin kyllä ihan sikana Christianin ja Patrikin sylitanssille :D se kun Chris vetäsi Patrikin tuolilta niin Pate näytti koomiselta :D

Mä kans nauroin tätä. Kaikilla oli kyl hyvä meininki uusimmassa jaksossa. Ekaa kertaa jäi jopa Patrikistakin ihan hyvä fiilis. Janne on kyl niin outo tapaus, sen on kyl pakko olla piilohomppeli. Ihan paras ku tarinoi unistaan Janelle ja Janekin oli jo et hohhoijaa (ilme)... :D Uus mies on kivannäköinen ja positiivisen oloinen kaveri. Toivottavasti loppujaksot menis yhtä hyvällä meiningillä, eikä tulis enää noita typeriä tappeluita, niitä nähtiin jo tarpeeksi. Tuli tän uuden jakson jälkeen ihan etelän lomafiilis. :)))

Vierailija
1064/1782 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan eri näkönen ku hotellissa. O_o
http://https://instagram.com/p/9WHRqgR2BF/

Siis tässä:

https://instagram.com/p/9WHRqgR2BF/

Oho, kyllä näyttää erilaiselta. Tässä taas näkee, miten kuvat valehtelevat ja miten rumastakin saadaan kaunis.

Vierailija
1065/1782 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Jane kiitteli uusimman jakson lopussa?

Vierailija
1066/1782 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertakaikkisesti ymmärrä, kuinka joku/jotkut voi olla noin ilkeitä toista ihmistä kohtaan.Mun tuli ihan paha mieli Nadian puolesta.Itse olisin jättänyt leikin kesken.Janen ja kumpp. äitinä kyllä tuntisin oloni todella surulliseksi.Mielestäni se,että on nuori kuten Silja ei oikeuta käyttäytymään huonosti.Pate arvosteli myöskin julmasti Nadian ulkonäköä ei ole mikään kansikuva poika hänkään.Ja se janatuinen voisi katsoa peiliin ja järjestää arvomaailmansa uudelleen ennenkuin ryhtyy " lakimieheksi" , tai mikä hänestä nyt onkaan tulossa.Janesta en viitsi edes sanoa mitään.Jonnystä on tullut yksi suosikkini, vaikka hän alussa vaikuttikin vähän pelottavalta.

Vierailija
1067/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
1068/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävät Jane ja Silja, kun sanoivat että Janne(?)i koskis Nadiaan pitkällä tikullakaan. Ja Siljako sanoi että eikun varsinkin just sillä tikulla. Ja sitten hirnuivat sille mielikuvalle. :-/

Vierailija
1069/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska se yksi kohtaus, missä Johnny ja Kelly jutteli altaalla. Niille tuli sitten jotain kinaa siinä, Johnny sanoi jotain, että :"ei sun kaa pysty puhumaan, kun sä väität aina joka asiaan vastaan". Ja Kelly yritti jotain, että: "en mä mitään oo väittäny. Kuuntele..."

Tuli ihan dejavu- olo välillä mun ja mun miehen keskusteluista. Yritetään jutella ja miehen mukaan mä väitän kokoajan joka asiaan vastaan. Vaikka en väitä. Yritän vaan jutella. Tässä sen huomaa, että miehet ja naiset kommunikoivat keskenään eri tavalla. ;-P

Vierailija
1070/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävät Jane ja Silja, kun sanoivat että Janne(?)i koskis Nadiaan pitkällä tikullakaan. Ja Siljako sanoi että eikun varsinkin just sillä tikulla. Ja sitten hirnuivat sille mielikuvalle. :-/

Johnnysta kai ne puhu? Mun mielestä. Että kun Johnny valitsi nadian

Vierailija
1071/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Jane kiitteli uusimman jakson lopussa?

Että sai ottaa Jannelta sui...? Ainoo mikä tuli siinä tilanteessa mieleen. Tai ehkä Janne kehui Janen otteita siinä tms. (en kyllä kuullut) ja Jane kiitteli sitten kehuista? Jäin itsekin ihmettelemään noita kiitoksia. En ainakaan itse kiittäisi siitä, että sain ottaa sui... Veikkaan, että kyse oli jostain muusta, mutta eihän tästä porukasta tiedä... Näkiköhän Janne sen jälkeenkin unta Christianista... :,D

Vierailija
1072/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää, kun konfliktitilanteessa yms. Jane lähtee aina pois ja Silja pomppaa kuin kiimainen kirppu tuolista perään. Sitten mennään sipisemään omaan huoneeseen ja hetken päästä mieslapsi ja pikkupoika seuraavat perässä. 

Johnnylle +, itse olisin varmaan tempaissut Jannea jo ajat sitten.

Vierailija
1073/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan eri näkönen ku hotellissa. O_o
http://https://instagram.com/p/9WHRqgR2BF/

Siis tässä:

https://instagram.com/p/9WHRqgR2BF/

Siis apua mikä muutos. Hotellissa Erikan oli vielä nätti, tossa kuvassa vähemmän.

Vierailija
1074/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää, kun konfliktitilanteessa yms. Jane lähtee aina pois ja Silja pomppaa kuin kiimainen kirppu tuolista perään. Sitten mennään sipisemään omaan huoneeseen ja hetken päästä mieslapsi ja pikkupoika seuraavat perässä. 

Johnnylle +, itse olisin varmaan tempaissut Jannea jo ajat sitten.

Joo näin tekee, ja kun Johnny huutaa Jannelle  niin Jane on yllättäen hiljaa, ei uskalla sanoa Johnnylle vastaan, niin kuin ei Siljakaan. Mutta jos Christian suuttuu jollekin, ai jumalauta kun Jane antaa palaa ja hyökkää päälle.

Jane marssii aina tietyissä tilanteissa niskojaan nakellen pois paikalta ja joko Silja tai Patrik lähtee samantein perään supattamaan. On se Patrikin aika neiti...

Vierailija
1075/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paratiisihotelli on kyllä sinällään melko onnistunut ohjelma tällaiseksi trash-realityksi, kerrankin hyvin valitut kilpailijat jotka ovat OIKEASTI ihan kauheita draaman-ja paskanjauhajia... Löytyy itsekeskeisiä käärmeitä ja juonittelijoita, sekä onneksi myös niitä rehdin oloisia aitojakin tyyppejä, joita sympata.

Draamaa riittää joka jaksoon eikä meno ole missään vaiheessa vielä käynyt tylsäksi, ainakaan tämän katsojan mielestä. Mielenkiintoista seurata ihmisten pelistrategioita.

Jos vertaa vaikka TI-Suomeen niin onhan tää paljon viihdyttävämpi :D

Komppaan, TIF oli tylsä verrattuna tähän draamaan. Ai että on varmaan näillä hotellin asukkailla kiva katsella nyt tuota touhua TV:n välityksellä ja lukea nettikirjoituksia. Ajattelen näin vanhempana, elämää nähneenä ja kokeneena, että miten tuollainen reality julkisuus vaikuttaa näitten nuorien työnsaantiin ja siihen kuinka vakavasti heihin suhtaudutaan? Kysehän ei ole mistään roolihahmosta TV:ssä eikä Paratiisihotelli ole näytelmä jossa on näyttelijät. Ei näittenkään nuorten elämä ole enää samaa tämän ohjelman myötä, Suomi on pieni maa ja naamat jää ihmisten mieliin. Toivottavasti tulevat onnelliseksi, kaikesta huolimatta.

Vierailija
1076/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Paratiisihotellissa pääse romansseja syntymään kun kaikilla on kiire juonitella ja on keskityttävä pelistrategiaan. Eihän tämä ole mikään tavanomainen sinkkujen tapaaminen, jossa etsitään kenties parisuhdetta. Kaikki haluavat vaan voittaa rahaa.  Tuollaisen pelaamisen keskellä ei voi syntyä mitään syvällistä, joskaan ei näköjään edes sekstailua (paitsi J & J) . Kaikki on vaan kavereita joihin yritetään saada luottamusta, todellisuudessa siellä ei edes anneta  romanttisille tunteille tilaa. SIKSI niitten pitäisi päästä oikein (romanttisille) treffeille, jolloin ei saisi puhua pelistä mitään!

Vierailija
1077/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mukavaa, jos voittajaparin pääsisi äänestämään katsojat eikä kilpailijat itse. Sais ne miellyttävimmät ihmiset voiton eikä k**ipäät :)

Vierailija
1078/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kenenkään etunimi voi olla JaneLY? Tietääkö joku hänen sukunimensä? Korhonen? Miten tuo edes oikeasti lausutaan, nuohan sanoo ihan Janely?

Vierailija
1079/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johnnysta kai ne puhu? Mun mielestä. Että kun Johnny valitsi nadian

Piti oikein tarkistaa kun olin saanut alapeukkuja. Eerika ja Janehan ne puhui siitä kahdestaan ja Johnnystahan ne puhuivat, niinkuin sanoin. Ja ennen pudotusta keskustelu käytiin.

Vierailija
1080/1782 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kenenkään etunimi voi olla JaneLY? Tietääkö joku hänen sukunimensä? Korhonen? Miten tuo edes oikeasti lausutaan, nuohan sanoo ihan Janely?

Janelyn sukunimi on Asu.

Ketju on lukittu.