Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Mua henkilökohtaisesti ärsyttää, ettei Silja osaa/halua lausua Nadian nimeä oikein, vaan lausuu sen "Naadia". Nadiakin on tehnyt ohjelman aikana väärin, joten tämä(kään) ei siis ole mikään puolustuspuhe hänen puolestaan.
Voisi joskus pelata juomapeliä katsomalla Paratiisihotellia siten, että juo aina kun Christian sanoo sanan peli ja Jane sanan vittu. Ois aika kännissä 40 minuutin jälkeen.
Tää sarja oli aluks hyvä, mutta nyt vaan ärsyttää. Pelkkää toisesta paskaa puhumista ja riitelyä.. ja sarjan eteneminen on liiann hidastemposta ku ihan hyvin vois olla kaks jaksoo yks jakso ..
kukaan ei oo edes uskaltanut "pelata" tuota peliä ku valinnat on ennalta-arvattavia. Sit kilpailijoista:
Janne. Huoh. Kohta 30v mut inisee pissisporukan mukana.. ja ne hiukset: kattos peiliin ennen ku haukkuu muita rumaks
Patrik. EVVVVVVVK.
Silja. Nätti tyttö mut vois vähän ajatella mitä puhuu. Lapsi vielä.
Nadia. Tekis jotain noille hiuksilleen.
Jani. Kuka?
Kelly. Voittaa koko p*skan.
Johnny. No jaa, ei niin ärsyttävä ku aluks.
Viivi. Liian naiivi tohon peliin.
Chris. Puhuu paljo mut millo pelaa?
Jane. Aika kipakka mimmi mut väärällä tavalla. Toisten haukkuminen laski pisteet nollaan eikä ne sieltä nouse kovin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Voisi joskus pelata juomapeliä katsomalla Paratiisihotellia siten, että juo aina kun Christian sanoo sanan peli ja Jane sanan vittu. Ois aika kännissä 40 minuutin jälkeen.
:'''DDD
ei tossa ohjelmassa oo mitään järkeä, mutta koukkuun on jääty. täynnä tahatonta komiikkaa...
miksi treffejä niin vähän? Laittais niitä sikinsokin enemmän 😊
No Nadia ei kuitenkaan suostunut kiroilemaan siinä vaikka suutahtikin. Pointsit siitä. Mutta stringipepusta en tykännyt.
Taitaa Jannea kiinnostaa noi alapääjutut luvattoman paljon, kun ainoastaan hän puhuu jostain kuukautisista ja kikkeleistä tuolla. O_o
Ja joo, on todellakin hidastempoinen sarja. Ruotsin Paratiisihotellissakin on keritty harrastamaan seksiä jo kaksi kertaa, vaikka myöhemmin alkoi kuin tää Suomen sarja.
http://m.iltalehti.fi/viihde/2015110520617733_vi.shtml
Ja jopa monessa eri asennossa.
Yksi BIMbelis BOmbelis. Ö_ö
Mä luulin aluksi, että tässä on tarkoitus syntyä jotain romansseja noiden välille, mutta olin kai väärässä :D
Vierailija kirjoitti:
Aloitan sanomalla, että se miten teinipissisjengi puhuu Nadiasta ei todellakaan ole oikein ja on erittäin lapsellista ja naurettavaa.
Mutta ihmettelen miksi palstalla Nadia on nostettu melkeinkin joksikin pyhäksi ihmiseksi, josta ei saa sanoa mitään pahaa. Ei todellakaan ole mikään täydellinen ihminen hänkään...
Kuka tahansa jotakuinkin normaali ihminen näyttää jeesukselta kun viereen laitetaan janen ja jannen kaltaisia ihmisperseitä.
Mua häiritsee kun christian lausuu "paaaatrick" ..
Omat arviot:
Janne. Ärsyttävin hahmo ehdottomasti! Vaikuttaa aidosti tyhmältä, sellaiselta miespuoliselta bimbolta.
Patrik. Hänet tunnen, joten olen jäävi sanomaan mielipidettä. Tosin veikkaan, että jos en häntä tuntisi, mielipiteeni voisi olla aika negatiivinen ohjelman perusteella.
Silja. Kaunis vartalo, normaalit kasvot. Ainoa kylläkin tytöistä, jolla on aidosti hyvä tyyli!! Lapsellinen, mutta kukapa ei tuonikäisenä olisi. Toivottavasti ottaa opikseen tästä ohjelmasta ja lopettaa toisten haukkumisen, sillä siitä saa valitettavasti todella tyhmän kuvan.
Nadia. Luonne rento ja mukava, mutta voi kun mun sormet syyhyää tekemään noille hiuksille jotain. Sellainen neutraali "matalampi", sleekempi kampaus sopisi varmasti paremmin!
Jani. Todella neutraali tapaus.
Kelly. Kaunis, upea kroppa ja mahtava tyyli! Känniraivot oli lapselliset, mutta edelleenkin, me kaikki ollaan tehty jotain tyhmää joskus. Toivottavasti tuo jää ainoaksi kerraksi tässä ohjelmassa, vaikuttaa nimittäin ihanalta myös sisäisesti!
Johnny. Kroppa todella hyvä! Mies! Luonne ihan ok, flippaa välillä, mutta saattaisin itskin flipata :D Kasvot ja hiukset, sekä vaatteet on big nono.
Viivi. Luonteesta en osaa vielä muodostaa mielipidettä, mutta Viivi rakas! JOS luet tätä, muuta vaatetyyliäsi! Varsinkin sun kengät on suoraan kuin Keskisen kyläkaupasta haettuja.. 90 -luvulla. Susta tulisi upea pienellä muotipäivityksellä!
Chris. Ei ei ei. Luulee osaavansa pelata, mutta vaikuttaa jotenkin pelokkaalta. Ulkoisesti vähiten mun makuun miehistä.
Jane. Kaunis ja kuten joku sanoi, kivan kipakka luonne! MUTTA tuo kiusaaminen ja haukkuminen tekee hänestä oksettavan! Kasva Jane, niin susta tulee vielä todellinen helmi!
Miks noilla ei oo treffejä? Ois hauskaa nähdä noita jossain muussakin ympäristössä, kuin jauhamassa paskaa röökipaikalla tai lojumassa sohvalla ja sängyssä. Ja olis kiva nähdä miten he käyttäytyy kahdestaan esim sekoitettujen parien kanssa.
Johnylla näkyy hillitön seisokki tuoreimman jakson lopussa! :D Katson ruutu+:n kautta niin en tiedä onko jakso tullut jo telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Johnylla näkyy hillitön seisokki tuoreimman jakson lopussa! :D Katson ruutu+:n kautta niin en tiedä onko jakso tullut jo telkkarista.
Katsoin samaa, onneksi Nadia lähti sohvalle nukkuun. Janne taisi kans räplätä itteänsä, varmaan mietti sitä Paten pikku pippeliä.
Patrikista en tykkää yhtään koska on niin julma ja ilkeä Nadialle, mutta nauroin kyllä ihan sikana Christianin ja Patrikin sylitanssille :D se kun Chris vetäsi Patrikin tuolilta niin Pate näytti koomiselta :D
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin aluksi, että tässä on tarkoitus syntyä jotain romansseja noiden välille, mutta olin kai väärässä :D
Samanlainen harhaluulo mullakin oli, mutta täähän onkin pelkkää peliä.
Oon alkanu tykkäämään johnnysta, vaikuttaa reilulta ja hyvältä tyypiltä. Christian lähinnä naurattaa, koko ajan korostaa miten osaa pelata mutta on pihalla kun lumiukko :D
Vähän ot,luulin sillon kun Hottikset-sarjaa mainostettiin että ne "hottikset" koittaa etsiä toisistaan tosirakkautta. :D mietin että miten Juha ainoana homona voi siinä onnistua.
No on kyllä Nadiaakin täällä kritisoitu. Ei kai kukaan häntä täydellisenä pidäkään.