Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä katsonut muiden maiden Paratiisihotelleja. Onko muissakin noin hidasta tuo pudotus ja uuden tulo?
Ei todellakaa oo... Mee kattomaan ruotsin versiota niin huomaat ett niillä on teemaviikkoja joka viikko ja muutenki kaikin puolin parempi http://www.tv3play.se/program/paradise-hotel--1
Ehkä ens vuonna nelonen panostaa vähän enemmän rahaa tähän koska nyt vaikuttaa siltä ett ohjelmaan on ollu joku 15 hakijaa ja kaikki on otettu mukaan ohjelmaan olemattomalla budjetilla...
mikä vitun lehmä olet. Minä olen nuorempi kuin kukaan osallistujista. HAH sinunko mielestä 3kymppiset on teinejä???
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, jos kommentoijat on itse vasta teini-iän ohittaneita, niin silloin voi ottaa vähän kuumaa kun joku ei oikein nyt ole kiva just sun telkkarissa. Mutta jos neljäkymppiset tai jopa sitä vanhemmat mammanketaleet ei osaa suhtautua teinien urpoiluihin muuta kuin syytämällä solvauksia nettipalstoille, niin sitten on kyllä elämä ja sen tarjoamat viisastumismahdollisuudet menneet ns. hukkaan. Maailmassa ja Suomessa on sellaisiakin nuoria, jotka tekee oikeasti vääriä asioita, eikä heihinkään ole järkevää suhtautua kyläkäräjien munat pois ja linnaan -asenteella. Saati sitten johonkin tv:n höpöohjelmaan, jolla ei ole vitunkaan väliä vittu minkään kannalta.
"tyhymälle vastaan
Viesti868/863Lähetetty
22:55 | 29.10.2015
mikä vitun lehmä olet. Minä olen nuorempi kuin kukaan osallistujista. HAH sinunko mielestä 3kymppiset on teinejä???"
Niin nii, :D tuon voin kuulla NIIIN sanovan Janen äänellä :D
En tajuu miks Janen piti heti kun viivi tuli alkaa sillekkin kiukuttelemaan. Esim siinä kun viivi hyväntahtosesti kysy jtn "onks kaikki hyvin" niin jane jotain tiuskas siihenkin ilman mitään syytä. Entiiä onko sillä tuolla hermot jotenkin tosi kireellä vai onkse vaan yleisesti tollanen kiukutteleva luonne..
Jane, Silja, Janne ja Patrik naton ohjuksella kuuhun. Omalla paskakusi joukollansa elää kruunut päässä.. Ensi kerraksi ehkä ikäraja olisi kohdillaan ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt sen verran ihmetellä, että miksi koko palstalla ei ole yhtäkään kommenttia esimerkiksi siitä kuinka kelly toistuvasti haukkuu Erikaa tylsäksi, hiljaiseksi ja mitäänsanomattomaksi. Mikä ero tässä on nuorempien tyttöjen Nadian arvosteluun? Samoin siinä jaksossa kuin rasse tiputettiin oli Nadia ja Kelly hyökännyt Erikan kimppuun siitä päätöksestä minkä joutui tekemään. Mielestäni tämä on yhtä ala arvoista käytöstä kuin janejanne porukaltakin (paitsi että tässä vielä monta vuotta vanhemmat hyökkäävät nuorempien kimppuun).
Samaa olen miettinyt. Kellystä alkaa paljastua koulukiusaajapiirteitä. On jotenkin ottanut Erikan silmätikukseen. Entäs sitten jos joku on hiljainen? No ei ehkä paras luonteenpiirre tämänkaltaisen ohjelman osallistujalta, mutta muuten en ymmärrä, miksi joku kokee ujon ihmisen ärsyttävänä? Ja eikö viime jakson lopussa näytetty, kuinka Kelly avautuu taas Nadjalle Erikasta: "Mä en kestä sitä muijaa!" ja suuttui Nadjalle, kun tämä oli juttellut Erikan kanssa...
Jane vaikuttaa aika huonosti kasvatetulta. Ei mitään käytöstapoja.
Silja on välillä ihan jees, välillä taas rasittava paskanpuhuja, mutta peesaa Janea ja muita.
Jannekin ois varmaan ihan hauska jos ei olisi niin ilkeä. Jotkut hänen letkautuksensa on ihan hyviä, mutta sitten taas muistan miten kauhean ilkeä ja kusipää luonne hän on,niin se laskee pisteitä. Lisäksi kun Janne on niin ilkeä että hänen hyvännäköisyytensäkin on karissut silmissäni. Aluksi ajattelin että varmasti fiksu ja komea, mutta tuohan onkin kuin 15-vuotias jonne. Hyi hemmetti.
Järkyttävää v-sanan hokemista koko ohjelma.
Aika noloja tyyppejä varsinkin tuo räksyttävä pikkulikkaO
Viivi on musta kuumin, ainoo nainen jolla ei oo ripsihärpäkkeitä siitä plus pisteitä.
Käden kallo tatuointi aika raju sen näköseen ihmiseen, mutta kukin tavallaan. Vaikuttaa aidolta toivottavasti ei tipu heti.
Janen facebookista:
"Nyt ku katoin tän päivän ja huomisen jakson ni tajusin miten uunolta toi meinkinki näyttää.. Ei vaan mun osalta mutta monien muittenkin. Haluun nyt pyytää täälläkin kaikilt paratiisihotelli porukalta anteeks kaikesta paskasta mitä tuol oli.. Ei sitä siel tajunnu.. Tunteet oli KAIKILLA niin pinnalla ja kaikki oli herkkänä! Tuntuu tosi pahalta! Ootte kaikki niin hyvii tyyppei oikeesti.. Pyydän anteeks , ja ootte kaikki tärkeit.. Ja meil pitäis pitää yhtä ja kannustaa toisiamme mielummin nytten kun ei koskaan!"
En nyt puolustele todellakaan ketään paratiisihotellilaista, mutta nyt ei mee kaikki ymmärrykseen. Te kaikki haukutte mitä ilkeimmillä sanoilla osaa paratiisihotellilaisia, käskette heidän suurinpirtein kuolla ja ehdotatte että heidät lennätettäisiin kuuhun. Ettekö yhtään ymmärrä että teette netissä _anonyymina_ vähintään yhtä pahasti kuin paratiisihotellilaiset toisilleen? En oo koskaan ymmärtänyt tämmöistä että kritisoidaan ja haukutaan pystyyn ohjelmiin osallistuneita, ja vieläpä kaikenlisäksi haukkuminen ja tappouhkaukset tulevat sen takia täällä, koska ohjelmaan osallistuneet haukkuvat toisia pelleks ja sanovat toisilleen että sä et ole mulle mitään. En ymmärrä. Alapeukkuja tulee varmasti ihan kohtuullisesti koska te.
Niin samaa mieltä edellisen kanssa! Muutenkin palstalla on jostain syystä erikoisesti hyökätty nuoria kohtaan (kertookohan se tänne kirjoittelijoiden keski iästä jotain), vaikka ei ne vanhemmat siellä mitään viattomia ole mm kelly joka myös puhuu paskaa, nadia joka kilahtaa naurettavista asioista esim ne missikisat ja johhny joka myös käyttäytyy välillä niin pelottavasti että joutuu pelätä hyökkäkö se jonkun kimppuun vielä fyysisesti. En yritä puolustella nuorten pahaa puhumista, sekään ei ole oikein. Ihmettelen myös miksi Siljaa kohtaan on niin suuri viha, koska muistaakseen kyseinen tyttö ei ole muuten pahaa puhunut kuin tämä Nadia episodi, jota vaikutti aidosti pahoittelevan. Mielestäni ainoat erittäin ala arvoiset kommentit on tullut Jannelta ja Patrikilta.
Miten tuo Jannekin menee tuollaiseen pilipali ohjelmaan tuleva lakimies. Ei vaikuta penaalin terävimmältä kuitenkaan.
Minä ainakin olen arvostellut vain joidenkin osallistujien käytöstä, ja pitänyt tekstini asiallisena. Koen, että tällaisessa keskustelussa kun ohjelmasta puhutaan, saa puhua myös osallistujista. Ja esim. tuosta nelikosta minulla olisi vain negatiivista sanottavaa. He itse haukkuvat koko kansan nähden Nadiaa todella törkeästi.
Olen myös kehunut niitä osallistujia joista pidän. Mielestäni ohjelmasta keskustellessa osallistujia saa arvostella, kunhan tekstin pitää asiallisena. Esim. ulkonäön haukkumista ja epäasiallista tekstiä en siedä, mutta käytöksen arvostelu on mielestäni ihan eri asia.
Asiallinen arvostelu olisi ok, jos se olisi päälinja näissä "keskusteluissa". Mutta kun se on pieni taustaääni muuten ala-arvoisessa mölinässä, niin se muuttuu itsessäänkin ala-arvoiseksi. Et sä koulun pihallakaan mene sanomaan hakatulle oppilaalle, että "sussakin on vikaa", vaikka se olisi tottakin, koska se ei siinä kontekstissa ole oikea lause. Törkykirjoittelua myötäilevä "asiallinen arvostelu" on törkyilijöiden ringin ulkorenkaalla hengailua, sen hiljaista hyväksymistä ja sivusta katsomista.
Ei todellakaa oo... Mee kattomaan ruotsin versiota niin huomaat ett niillä on teemaviikkoja joka viikko ja muutenki kaikin puolin parempi http://www.tv3play.se/program/paradise-hotel--1
Ehkä ens vuonna nelonen panostaa vähän enemmän rahaa tähän koska nyt vaikuttaa siltä ett ohjelmaan on ollu joku 15 hakijaa ja kaikki on otettu mukaan ohjelmaan olemattomalla budjetilla...