Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paratiisihotelli

Vierailija
29.09.2015 |

Muhahhahaa! Voiko olla totta toi ohjelma!

Kommentit (1782)

Vierailija
821/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntu vähän pahalta kun Jane tai Silja jotka olevinaan ovat erikan kavereita eivät kumpikaan kertaakaan mennyt lohduttamaan sitä. Toki varmaksi tätä ei voi tietty sanoa kun ei kaikkea varmastikkaan ole näytetty mutta...

Ei Janea ja Siljaa kiinnosta pätkääkään, mitä Erikalle kuuluu.

Vierailija
822/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TI-Jasmina tulee asukkaaksi jossain vaiheessa?

https://instagram.com/p/8PmS1fFnE1/

https://instagram.com/p/9T3WSQFnKM/ katsokaa kuka  on kommentoinut

Suomessa näyttää tosi tv:stä tulleen ammatti joillekin, kun samoja naamoja kierrätetään ohjelmasta ohjelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
824/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
825/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, luin koko ketjun kerralla lävitse, kerkesin eilen just kattomaan 4 viimeisintä katsottavissa olevaa jaksoa ruudusta. Kannanpa nyt oman korteni keskusteluun..

Musta melkein kaikki on aika ärsyttäviä tapauksia. Jane oli alussa mun suosikki mutta menettänyt sen paikan. Jani on ehkä ainoa joka on aikalailla neutraali ja Erika. Nadjasta ajattelin alussa itekin et on aika suttuisen näköinen ja ei jotenkin mun tyyliä oleva ihminen vaikka varmaan ihan mukava onkin, tuskin oltais kavereita oikeassa elämässä. Kelly taas on jotenkin liian diivaileva, tosin alussa oli enemmän eli ehkä hieman nyt parantanut pisteitään. Johnystä en tykännyt alun alkaenkaan eikä ole talossa ollessaan saanut käytöksellään minua yhtään enempää tykkäämään. Sitten teinijengi Silja, Patrik ja Janne.. Voi huoh, olin tollanen ehkä 13 - 14 vuotiaana itse ja hävettää jo ne ajat, saatika että käyttäytyisin noin vielä aikuisena. Ja Christian, luulee olevansa jotenkin hyväkin peluri ja kovin itsevarma itsestään mutta musta lähinnä vaan huvittava noiden "taktikointiensa" kanssa.

Sieppi juontajana ihan floppi, ei ollenkaan luonteva. Lisäksi ohjelma on tylsä! Alussa katsoin kaikki jaksot heti, otin ruutuplussankin sen takia mutta nyt en vaan ollut  jaksanut enää katsoa jaksoja, eilen tosiaan katsoin 4 eikä tapahtunut oikeestaan mitään. Joka jaksossa sais olla pudotus tai tulla uusi, sais noita "originaalejakin" pois tuolta uhoomasta.

Vierailija
826/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christian on hölmö ja hupaisa hahmo kuvitellessaan että osaa pelata peliä paremmin kuin kukaan.

Huvittaa tyypin 'taktikoinnit', homma menee kaverin osalta täysin munilleen, mutta silti selittää 'Tää mene just ni ku mä suunnittelin'.

Ei kannata laittaa Christiania suunnittelemaan oikeassa elämässä mitään olennaista.

Christian puhuu paljon, mutta sen taktiikoiden toteuttaminen tuntuu kyllä ontuvan.

Vierailija
827/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ihan sekoa porukkaa!

Ainut josta mä oon ruvennu oikeesti pitämään on Jani. Kaikki muut on tavalla tai toisella ärsyttäviä. Huh!!! O_o

Vierailija
828/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, luin koko ketjun kerralla lävitse, kerkesin eilen just kattomaan 4 viimeisintä katsottavissa olevaa jaksoa ruudusta. Kannanpa nyt oman korteni keskusteluun..

z

Musta melkein kaikki on aika ärsyttäviä tapauksia. Jane oli alussa mun suosikki mutta menettänyt sen paikan. Jani on ehkä ainoa joka on aikalailla neutraali ja Erika. Nadjasta ajattelin alussa itekin et on aika suttuisen näköinen ja ei jotenkin mun tyyliä oleva ihminen vaikka varmaan ihan mukava onkin, tuskin oltais kavereita oikeassa elämässä. Kelly taas on jotenkin liian diivaileva, tosin alussa oli enemmän eli ehkä hieman nyt parantanut pisteitään. Johnystä en tykännyt alun alkaenkaan eikä ole talossa ollessaan saanut käytöksellään minua yhtään enempää tykkäämään. Sitten teinijengi Silja, Patrik ja Janne.. Voi huoh, olin tollanen ehkä 13 - 14 vuotiaana itse ja hävettää jo ne ajat, saatika että käyttäytyisin noin vielä aikuisena. Ja Christian, luulee olevansa jotenkin hyväkin peluri ja kovin itsevarma itsestään mutta musta lähinnä vaan huvittava noiden "taktikointiensa" kanssa.

Sieppi juontajana ihan floppi, ei ollenkaan luonteva. Lisäksi ohjelma on tylsä! Alussa katsoin kaikki jaksot heti, otin ruutuplussankin sen takia mutta nyt en vaan ollut  jaksanut enää katsoa jaksoja, eilen tosiaan katsoin 4 eikä tapahtunut oikeestaan mitään. Joka jaksossa sais olla pudotus tai tulla uusi, sais noita "originaalejakin" pois tuolta uhoomasta.

Entäs se uus tyttö, Viivi?

Vierailija
829/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

z

Entäs se uus tyttö, Viivi?

Viivistä en oo saanut vielä oikein minkäänlaista käsitystä.. Mahdollisesti peesaaja. Tänäänhän taas olisi seuraava jakso ruudussa katsottavissa, ehkä siinä saaa Viivistä enemmän irti.

Vierailija
830/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa jaksossa (11) Jane käyttää taas Nadiasta "miellyttäviä" ilmaisuja:

"Vitun lehmä" ja "huora".

Säälittävä mimmi koko Jane. 

Vierailija
831/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja "paskalehmä" tais olla myös.

Vierailija
832/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja "paskalehmä" tais olla myös.

Joo niin tuli. Hirvein suustansa toisia haukkumaan on juuri jane joka saa aivan hirveet skitsot jos hän saa arvostelua osakseen. 

Vierailija
833/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Christianin taktikointi vielä ole mennyt pieleen, hän lyöttäytyi vahvimmanparin(Johnnyn ja Kellyn) jengiin ja pariutui uuden tytön kanssa. Nyt toinen jengi uhkaa kutistua neljään, jos Erika lähtee, ja heitä on kuusi. Tuossa pelissä tarvitaan liittolaisia. Tyhmää Christianilta oli kylläkin suututtaa ihmisiä

Vierailija
834/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Helvetti. Kyllä en sanois olevani ylpeä tästä roskasta oikeen oksettaa. Perus pellejä koulukiusattuja apinoita joilla suuri tarve olla muita parempi. Sääliksi käy. Eikö ihmisreppana muuta keksi, kun itsensä todellisen häpäisemisen. 

Kuka ihminen voi enää luottaa saatikka haluta näitä hattarapäitä? Kyllä pitää olla itsetunto nolla, kun tollasia mega sammakoita suustaan syytää.. Viittaan tässä nelikkoon josta keskustelu käy kuumana. yöks! 

Vierailija
835/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä katsonut muiden maiden Paratiisihotelleja. Onko muissakin noin hidasta tuo pudotus ja uuden tulo?

Vierailija
836/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Christianin taktikointi vielä ole mennyt pieleen, hän lyöttäytyi vahvimmanparin(Johnnyn ja Kellyn) jengiin ja pariutui uuden tytön kanssa. Nyt toinen jengi uhkaa kutistua neljään, jos Erika lähtee, ja heitä on kuusi. Tuossa pelissä tarvitaan liittolaisia. Tyhmää Christianilta oli kylläkin suututtaa ihmisiä

Miten Chris olisi voinut olla suututtamatta ihmisiä? Ihan sama kenet olisi valinnut, joka tapauksessa puolet porukasta olisi vihaisia. 

Vierailija
837/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä TI? Missä tää on ollu ennen? Ei sano mulle mitään. Kuvien perusteella hänestä saa vähän tyrkky/bimbo olon, mutta kun en oo ennen nähnyt, niin en ala sprkuloimaan enempää. :)

Vierailija
838/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä TI? Missä tää on ollu ennen? Ei sano mulle mitään. Kuvien perusteella hänestä saa vähän tyrkky/bimbo olon, mutta kun en oo ennen nähnyt, niin en ala sprkuloimaan enempää. :)

siis spekuloimaan, voi jessus :D

Vierailija
839/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Johnny anna vaan olla, miksi pitää provosoitua ja karjua naama punaisena? Antas vaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? O_o

Vierailija
840/1782 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vikassa jaksossa pelle kyllä oli Nadja noiden missikisojen jälkeen.

Ketju on lukittu.