Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli

Vierailija
29.09.2015 |

Muhahhahaa! Voiko olla totta toi ohjelma!

Kommentit (1782)

Vierailija
741/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman nimeksi voisi muuttaa Parasiittihotelli.

Vau, onpa hauska vitsi! En oo ennen kuullutkaan, en ainakaan tästä ketjusta oo vähintään neljään kertaan lukenu. Ihan itekkö keksit?

ööö... eli mitään ei saa sanoa ennenkuin on lukenut koko 50 sivua vatvontaa?   

Vierailija
742/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin hiljainen ja ujo, mutta silti minua ärsyttää tosi paljon tuo Erika. Miksi tuonne on otettu tuollainen mitäänsanomaton henkilö, jolla ei ole mitään viihdearvoa ohjelmalle? Muutenkin ärsyttää tää ohjelman hidas etenemistahti. Vähemmän puhetta, enemmän toimintaa. Joka jaksossa pitäis tapahtua jotain, pudotus, uusi henkilö, treffit jne... Tää taitaa vaan olla joku suomalaisten ohjelmantekijöiden ongelma, kun temptation islandissa oli ihan sama meininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman nimeksi voisi muuttaa Parasiittihotelli.

5/5

Vierailija
744/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Siljan ja Janen puolustelija joku sukulainen tms?

Varmaan Jane itse :D sen verran Christiania arvostelee kommenteissan. Chris on just paras, kertoi rehellisesti tuotannolle että aikoo pelata. Vaikuttaa paljon sympaattisemmalta kuin Jane. Pakko sanoa että Janely tosiaan teki itsestään pellen, ei yhtään kestä kritiikkia. Kun ei muuta sanottavaa keksi niin teksti on seuraavaa: "VITUN KUSIPÄÄ PASKA VITTU VITUN VITTU!!"

Mitäpä jos te lapsoset koittaisitte vain hyväksyä sen, että joillakin on mielipiteitä, jotka poikkeavat omastanne? Vaikka te ajattelette tietyllä tavalla ei se tarkoita, että kaikki niin ajattelisivat. Antaisitte niiden olla, niin kuin minäkin annan teidän mielipiteiden olla, kiinnostuneena vain kyselin miksi näin.

En pidä Janesta, Siljasta, Patrikista tai Jannesta. He ovat talosta inhottavimmat. (Tietysti Christianin lisäksi) Mielestäni kuitenkin Jane on ed. mainituista vähiten inhottava, joten kyselin, miksi häntä täällä eniten haukutaan. Tosin syynä voi olla sekin, kun hän nyt oli jaksoissa keskeisesti esillä. Tiedän kyllä että mielipiteeni Janesta kuuluu vähemmistöön, täällä tunnutaan inhoavan häntä tuosta nelikosta eniten, mutta minä en silti ajattele niin. Toistan: Joku muu voi ajatella eri tavalla kuin sinä, eikä se tarkoita sitä, että kirjoittajana olisi Jane itse.

Mutta jatkan tuosta Christianista, kun se nyt taas tuli esille. Olenko tosiaan ainoa, joka on huomannut hänen itsekorostuksensa, ylimielisyytensä ja itsestään suuria kuvia rakentelevat puheet? :D Ja osaako joku spekuloida sitä, että miksi Christian valehtelee kameroillekin?!

Ja tuli mieleen että Patrik taisi olla ensimmäinen joka sanoi Nadiasta jotain ikävää. Hän sanoi jo ensimmäisessä jaksossa kuinka Nadia ei näytä tarpeeksi huolitellulta :D Huoh! Nadia on kyllä ihan väärässä paikassa tuolla noitten muiden kanssa, hän vaikuttaa niin lämminhenkiseltä. Ja tykkäsin Nadian peliliikkeestä sarjan alussa kun voitti Janin Annalta itselleen, hän ei valehdellut vaan kertoi vaan totuuden mitä Anna oli sanonut.

Vierailija
745/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pudotuksia on niin harvoin? Vaikka "klaanien" draama pitääkin mielenkiintoa yllä, ei oikeastaan muuta tapahdu. Jos vaikka tämän illan jaksossa olisi jo pariseremonia, ei ohjelma junnaisi niin paikallaan. Ilman riitelyä sarjassa ei olisi _mitään_ katsottavaa. Asukkaiden välille ei ole syntynyt edes mitään romantiikkaa (paitsi Janen ja Jannen joku parin minuutin peitonheilutus). Huoh...

Vierailija
746/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 749 oli siis se Janen ns puolustelija.

Vierailija
747/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin hiljainen ja ujo, mutta silti minua ärsyttää tosi paljon tuo Erika. Miksi tuonne on otettu tuollainen mitäänsanomaton henkilö, jolla ei ole mitään viihdearvoa ohjelmalle? Muutenkin ärsyttää tää ohjelman hidas etenemistahti. Vähemmän puhetta, enemmän toimintaa. Joka jaksossa pitäis tapahtua jotain, pudotus, uusi henkilö, treffit jne... Tää taitaa vaan olla joku suomalaisten ohjelmantekijöiden ongelma, kun temptation islandissa oli ihan sama meininki.

Ohjelman on ohjannut joku hidas hämäläinen. ;-)

Vierailija
748/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, ettet ymmärrä Janen parjausta, pyysit vaustauksia, sait hyviä perusteluja. Koeta sinäkin hyväksyä, että täällä hyvin harma on kanssasi samaa mieltä. En minä ainakaan Janea vihaa, eikä kukaan täällä ole sellaista väittänytkään. Hänen käytötsensä on ala-arvoista ja typerää. Samat vittu-vitut jatkuu seuraavassakin jaksossa. En vain löydä tuosta ihmisestä enää mitään hyvää sanottavaa. Kerroit, ettet itsekään pidä hänestä. Kerrotko vielä, mikset sinä pidä hänestä ja mistä hönessä taas pidät? Millä perusteella hän on vähemmän paha kuin nämä muut hänen klaanilaiset (kerta tämä oli mielipiteesi)? Itse tässä olet jatkanut väittelyä, vaikka olet saanut hyviä perusteluja. Ymmärrän kyllä, että olet erimieltä ja saakin olla, mutta voitko myös sitten perustella? Voitko lisäksi kertoa, mitä Christian on valehdellut kameroille, ihan tarkalleen? En minäkään pidä ylimielisyydestä, mutta Christianin ylimielisyys ei ole sellaista häikäilevää ja häijyä. Hän buustaa itseään, mikä on hyvin tyypillistä esim. jenkkirealityissa, mutta Suomessa tuo tietysti särähtää ehkä pahasti korvaan. Itseäni tuo ei buustailu ei juuri hetkauta, vaan mielestäni kuuluu tällaisen pelin henkeen.

Vierailija
749/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, ettet ymmärrä Janen parjausta, pyysit vaustauksia, sait hyviä perusteluja. Koeta sinäkin hyväksyä, että täällä hyvin harma on kanssasi samaa mieltä. En minä ainakaan Janea vihaa, eikä kukaan täällä ole sellaista väittänytkään. Hänen käytötsensä on ala-arvoista ja typerää. Samat vittu-vitut jatkuu seuraavassakin jaksossa. En vain löydä tuosta ihmisestä enää mitään hyvää sanottavaa. Kerroit, ettet itsekään pidä hänestä. Kerrotko vielä, mikset sinä pidä hänestä ja mistä hönessä taas pidät? Millä perusteella hän on vähemmän paha kuin nämä muut hänen klaanilaiset (kerta tämä oli mielipiteesi)? Itse tässä olet jatkanut väittelyä, vaikka olet saanut hyviä perusteluja. Ymmärrän kyllä, että olet erimieltä ja saakin olla, mutta voitko myös sitten perustella? Voitko lisäksi kertoa, mitä Christian on valehdellut kameroille, ihan tarkalleen? En minäkään pidä ylimielisyydestä, mutta Christianin ylimielisyys ei ole sellaista häikäilevää ja häijyä. Hän buustaa itseään, mikä on hyvin tyypillistä esim. jenkkirealityissa, mutta Suomessa tuo tietysti särähtää ehkä pahasti korvaan. Itseäni tuo ei buustailu ei juuri hetkauta, vaan mielestäni kuuluu tällaisen pelin henkeen.

tämän piti olla osoitettu 749:lle.

Vierailija
750/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christian on niin feikki ja läpimätä ihminen kuin kukaan voi olla. Eivätkö ihmiset oikeasti tajua, että kyseinen "herra" selittää puuta heinää, haukkuu ja vähättelee muita, mutta ei tiedä itsekkään pelistä hölkäsen pöläystä. On vain tietävinään! Christian ratsastaa sillä "että hän niin niin ovela peluri, ja askelen kaikkia muita edellä", mutta ei todellakaan ole. Oikea surkimusten surkimus... Ainut mitä poika tekee on bluffaa.. Ennen kaikkea itselleen :D

Vierailija
751/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kiitin perusteluista, huomasitko sen? Jos et, selaile ketjua taaksepäin. Lisäksi minulla ei ole mitään sitä vastaan, että kanssani ei olla samaa mieltä. Mistä sait sen käsityksen? Ihmettelin tosissani kun Janesta oli niin paljon keskustelua ja se erosi paljon omasta näkemyksestäni, niin halusin keskustella aiheesta. Ainakaan minun puoleltani ei ole väittelyä keskustella eriävistä mielipiteistä, väittely kuulostaa ikävän negatiiviselta ilmaukselta.

Jos luulet että en hyväksy yleistä mielipidettä tuon vastauksen perusteella minkä osoitin niille, jotka epäilivät minua Siljaksi tai Janeksi itsekseen, niin tuo vastaus oli tosiaan vain heille osoitettu. Nuo "Moi Jane"-kommentit olivat niin invalideja mikä ihan ärsytti, vaikka ei kai pitäisi täällä tuollaisista keskustelutaidoista ärsyyntyä.

Lisäksi en muuten jaksaisi alkaa laittamaan Janea, Siljaa, Patrikia ja Jannea kurjuusjärjestykseen, mutta kerroin Janen olevan mielestäni vähiten inhottava ihan vain sen takia, kun täällä yhdessä vaiheessa parjattiin melkeinpä pelkästään häntä.

Ja olen mielestäni jo perustellut pitkästi mielipidettäni: En näe Janen käytöstä sen tuomittavampana kuin muidenkaan, miksi ihmettelin, että hän oli lähes pelkästään keskustelun aiheena. Tosin johtui varmaan tosiaan siitä, että näkyi paljon viime jaksoissa.

Pidän siitä, että Jane tuo säpinää taloon, vaikkakin negatiivista sellaista, mutta niin se vain tosi tv:ssä taitaa usein mennä. Hän ei koskaan ole hiljaa, ja sellaisia ihmisiä tarvitaan musta tällaisiin ohjelmiin. Alussa myöskin pidin Janea ihan ok tyyppinä, käsitykseni muuttui jyrkästi vasta eilen.

En pidä siitä, että haukkui Nadiaa eilen. Se oli naurettavaa. En myöskään pitänyt siitä, että oli välillä tosi rasittava Rasselle syyttäen Rassea samasta, vaikka Rasse oli kiva! (Mutta Jane sentään halusi Rassen pysyvän) En pidä siitä, että valehteli Rassen olevan suunnilleen tuntematon. En pidä jatkuvasta kiroilusta. En pidä siitä, että inttää omia mielipiteitä vauhkoontuneena, mutta pidän siitä, että se tuo taloon draamaa.

Sen sijaan nuo muut samasta nelikosta, minusta he eivät tuo taloon mitään positiivista eivätkä edes sitä draamaa, mitä Jane tuo. Patrikia olen inhonnut alusta asti. Sillä on muka tärkeä olemus, sivelee hiuksiaan kuin se olisi tärkeäkin tehtävä, nyrpistelee naamaa puhuessaan, supattelee, juoruilee ja haukkuu selän takana kuin pikkutyttö, mutta kun Nadia meni sanomaan hänelle suoraan, ei uskaltanut sanoa mitään, vaan naureskeli ylenkatsoen. Tämän jälkeen jatkaa Nadian haukkumista vähintään kymmenen metrin päässä. Ja hänen ulosannistaan myös joka toinen sana on kirosana, niin kuin koviksella kuuluukin ;)

Silja käyttäytyy samalla tavalla mutta ilman itsensä korostamista. Eikä ole nyt hetkeen muistaakseni puhunut pahaa, ehkä otti oppia siitä, kun Nadia viimeksi kuuli. Silti sain heti alkuun hänestäkin epämukavan kuvan juurikin alkutapahtumien takia.

Janne taas on yleensä hiljaa, mutta osoittaa mieltään lapsellisesti. Järkytyin myös eilen siitä, miten puhui Nadiasta. Ei uskoisi, että on melkein kolmekymmentä. Lisäksi ottaa asioita paljon itseensä.

Eli kyse oli siitä, että ihmettelin miksi Janea arvosteltiin niin paljon jo ennen eilistä jaksoa. Minä en ainakaan ole pitänyt häntä alusta asti inhottavana, niin kuin muita tuosta kerhosta. Ihmettelin myös sitä, että eikö nuo muut nelikosta ansaitse ainakin yhtä paljon sitä arvostelua.

Ja sitten Christianiin. Olen jo kertonut mitä on kameroillekin valehdellut, mutta kerronpa sitten uudestaan: Christian sanoi kameroille että Jani on fiksu ja mukava, eikä halua mennä pudotuksessa Nadian luo, sillä silloin Jani luultavasti tippuisi. Sanoi, että ei näe mitään syytä valita Nadiaa. Sanoi tämän kaiken myös Janille. Tämä siis silloin, kun Christianilla oli koskemattomuus. Kuitenkin pudotuksessa käveli Nadian ja Janen välillä, jonka jälkeen sanoi kameroille, että oli miettinyt valintaa Nadian ja Janen välillä. Voi tosin olla, että muutti vain mielensä, mutta ottaen huomioon mitä itsestään kuvittelee sain sen käsityksen, että haluaisi vain narauttaa katsojiakin. Ja jep, en pidä noista mainitsemistasi asioista Christianissa, ja tulkitsen ne eri tavalla kuin sinä. Sain hänestä inhottavan kuvan, vaikka voi myös olla, että ei vain ole tyypillinen suomalainen.

T. Janen ns puolustelija

Vierailija
752/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa on niinkuin yläkouluikäinen kiusaajajengi vs aikuiset ihmiset. Johnny, Jani, Christian, Nadia ja Kelly eivät ole millään lailla virheettömiä ihmisiä eivätkä täydellisen kivoja mutta ainakaan he eivät ole tarkoituksellisen ilkeitä paskanpuhujia. 

Johnny luulee itsestään liikoja, samoin Kelly joka kuvittelee olevansa talon kuningatar, Christian on hölmö ja hupaisa hahmo kuvitellessaan että osaa pelata peliä paremmin kuin kukaan. Jani ja Nadia ovat suhteellisen neutraaleja, Jani varsinkin pitää matala profiilia ja luo kahdenkeskisiä suhteita muihin, hyvin pelaa.

Sitten on nämä toiset.. Janne ja Patrik puhuvat todella rumasti talon naisista, todellisia törkimyksiä. Silja ja Janely ovat itsekkäitä pikkutyttöjä.

Vierailija
753/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christian sanoi kameroille että Jani on fiksu ja mukava, eikä halua mennä pudotuksessa Nadian luo, sillä silloin Jani luultavasti tippuisi. Sanoi, että ei näe mitään syytä valita Nadiaa. Sanoi tämän kaiken myös Janille. Tämä siis silloin, kun Christianilla oli koskemattomuus. Kuitenkin pudotuksessa käveli Nadian ja Janen välillä, jonka jälkeen sanoi kameroille, että oli miettinyt valintaa Nadian ja Janen välillä.

Eikös Christian sanonut valinnan olleen selkeä ihan alusta alkaen?

Vierailija
754/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christian sanoi kameroille että Jani on fiksu ja mukava, eikä halua mennä pudotuksessa Nadian luo, sillä silloin Jani luultavasti tippuisi. Sanoi, että ei näe mitään syytä valita Nadiaa. Sanoi tämän kaiken myös Janille. Tämä siis silloin, kun Christianilla oli koskemattomuus. Kuitenkin pudotuksessa käveli Nadian ja Janen välillä, jonka jälkeen sanoi kameroille, että oli miettinyt valintaa Nadian ja Janen välillä.

Eikös Christian sanonut valinnan olleen selkeä ihan alusta alkaen?

Sepä se. Puhuu mitä sattuu kelle sattuu, eikä hänestä ota mitään selvää. Tuskin ottaa itsekkään itsestään. Puhuu ja valehtelee joka suuntaan, tajuaakohan sitä edes itse. Tämä on sitä hänen niin mahtavaa peliä, jota kukaan ei voi ymmärtää tai hoksata :D Mutta sanoi 100% varmasti kameroille miettineensä Nadiaa (sen jälkeen kun oli ensin sanonut että ei mieti Nadiaa)

Vierailija
755/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta katsoin ton eilisen jakson. Huhhuh, onpa naurettavaa sakkia tämä juoruämmien kerho :D Eli Jane, Janne ja co. Mietin tuossa katsoessani, että jos nämä olisivat jossain 24/7- versiossa BB-tyyliin, niin kyllä olis verenpainelääkitys hankittu jo ajat sitten. Mutta toisaalta, kyllä nää tositv:t aina muutamat kusipäät tarvitsee!

Vierailija
756/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Johnny/Risto on ihan hirveä. Pelottavan aggressiivinen ja naurettava kukkoilija.

Vierailija
757/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän Jane haukkunu Nadian murretta Siljan ja Annan kanssa. Hän oli silloin ulkona muitten kanssa kun Nadia tuli itku kurkussa ulos. Älkää tekään vääristelkö täällä asioita. Tällä palstalla ei ole mitään kun että millanen Jane on! On se näköjään sen verran kiinnostava ihminen kun jaksatte jatkuvasti kirjotella siitä. Ootte te kyl itsekin säälittäviä

Mun mielestä tän päivän jaksossa näkee myös aika hyvin, että ei se Nadiakaan oo iha puhdas kun Kellykin huutaa sille.

Vierailija
758/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken eilisen jakson. Kyllä palstalta sai ihan eri käsityksen. Eli mielestäni Johnny aloitti koko paskan. Tosi asiaankuulumatonta käytöstä.

Mutta yleensä ottaen tosi negatiivinen tunnelma tuolla. Eikö noi osaa pitää hauskaa?

Vierailija
759/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän Jane haukkunu Nadian murretta Siljan ja Annan kanssa. Hän oli silloin ulkona muitten kanssa kun Nadia tuli itku kurkussa ulos. Älkää tekään vääristelkö täällä asioita. Tällä palstalla ei ole mitään kun että millanen Jane on! On se näköjään sen verran kiinnostava ihminen kun jaksatte jatkuvasti kirjotella siitä. Ootte te kyl itsekin säälittäviä

Mun mielestä tän päivän jaksossa näkee myös aika hyvin, että ei se Nadiakaan oo iha puhdas kun Kellykin huutaa sille.

Voi luoja.... Tän on jo pakko olla Jane tai vähintäänkin joku sen hyvä ystävä/sukulainen :D

Vierailija
760/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäni Johnny aloitti koko paskan. 

Se oli kylläkin janne

Ketju on lukittu.