Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli

Vierailija
29.09.2015 |

Muhahhahaa! Voiko olla totta toi ohjelma!

Kommentit (1782)

Vierailija
701/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa tuollainen ohjelma jossa muutama halvannäköinen teinimäisesti käyttäytyvä skidi esittää 7 kertaa isompaa ihmistä mitä oikeasti on? Eikö noi tunne ollenkaan myötähäpeää?

Vierailija
702/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko tuo Patrik olevansa hyvännäköinen, kun niin innoissaan haukkuu Nadian ulkonäköä? Itse on kukkakeppi karseella liimalettikampauksella, niin wannabe trendien perässä juokseva poju, jonka itsetunnon ja identiteetin kehittyminen on vielä alkutekijöissä. Ja Janne on jämähtänyt samalle tasolle, puhuu vielä rasittavalla pikkutytön aksentilla. Kyllä nuo ovat pahiten nolanneet itsensä. Noloa, jos joku nainen noihin haksahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ennen tämän skeidan alkamista uskonut että Johnnystä tulee mun suosikkiasukas. Kelly, Nadia, Christian ja Jani myös. Eli lähinnä tuo toinen jengi. Janejannen jengi vois suksia vaikka v*ttuun. 

Vierailija
704/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, mitä Patrikilla oikein on Nadiaa vastaan. Taitaa olla noista se, joka dissaa Nadiaa eniten, ja varsinkin ulkonäöllisiä asioita. Patrik voisi katsoa peiliin, en nimittäin sanoisi hänen olevan mikään catch. Ulkonäkö ja lapselliset jutut sopii paremmin 15-vuotiaaseen nulikkaan. Onkohan Patrik valehdellut ikänsä?

Rupes huvittamaan tuo viimonen kommentti. Vois kyllä hyvin mennä 15-vuotiaasta teinistä. :D

Kieltämättä aika baby face. Ei kyllä ole minun makuuni yhtään tuo sliipattu pikku geelipää. Myös Jane ja Silja vielä aika lapsenkasvoisia, Silja kaikkein eniten. Nämä nyt on kuitenkin seikkoja, joihin eivät voi itse vaikuttaa, joten en halua alentua samalla tasolle heidän kanssaan ja alkaa haukkumaan heidän ulkonäköään. Mahtaako Janen asiakaskunta vähentyä sarjan jälkeen? Itse en ainakaan palkkaisi häntä personal traineriksi, enkä kyllä menisi ihan takuuseen ammattitaidosta. Hyvin maistuu Fizz ja rööki pt:lle. Mahtaakohan Patrik olla joku liittymämyyjä/flyerin jakaja (=myyjä/promoottori)... :,D

Vierailija
705/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janely on todella itsekeskeinen kieroilija. Tulee ihan yläaste mieleen. Jäänyt sille tasolle. Varmaan kuulunut koulun cooliin pissistupakkalissujengiin aikoinaan. Juuri sen oloinen kuin nämä "suositut tytöt", jotka puhuvat muista paskaa. Jane jengin johtaja ja Silja sitten peesaajapaskanjauhaja.

Nauran täällä tolle " pissistupakkalissulle" :D

Vierailija
706/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, mitä Patrikilla oikein on Nadiaa vastaan. Taitaa olla noista se, joka dissaa Nadiaa eniten, ja varsinkin ulkonäöllisiä asioita. Patrik voisi katsoa peiliin, en nimittäin sanoisi hänen olevan mikään catch. Ulkonäkö ja lapselliset jutut sopii paremmin 15-vuotiaaseen nulikkaan. Onkohan Patrik valehdellut ikänsä?

Rupes huvittamaan tuo viimonen kommentti. Vois kyllä hyvin mennä 15-vuotiaasta teinistä. :D

Kieltämättä aika baby face. Ei kyllä ole minun makuuni yhtään tuo sliipattu pikku geelipää. Myös Jane ja Silja vielä aika lapsenkasvoisia, Silja kaikkein eniten. Nämä nyt on kuitenkin seikkoja, joihin eivät voi itse vaikuttaa, joten en halua alentua samalla tasolle heidän kanssaan ja alkaa haukkumaan heidän ulkonäköään. Mahtaako Janen asiakaskunta vähentyä sarjan jälkeen? Itse en ainakaan palkkaisi häntä personal traineriksi, enkä kyllä menisi ihan takuuseen ammattitaidosta. Hyvin maistuu Fizz ja rööki pt:lle. Mahtaakohan Patrik olla joku liittymämyyjä/flyerin jakaja (=myyjä/promoottori)... :,D

...tai puhelinmyyjä...

Vierailija
707/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ylläri et Patrik on "promoottori/myyjä". Just mietin, että tuo liimaletti, p.skantärkeä olemus ja pinnallisuus sopisi johonkin ö-luokan myyntihommaan. 

Vierailija
708/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janen ns puolustelija jatkaa: Selvä, kiitos perusteluista. En kai ole kiinnittänyt sitten Janen käytökseen niin paljon huomiota että tuollainen olisi alkanut minua sen koommin vielä häiritsemään. Muistan kyllä kun puhui Rasselle rasittavasti, Rasse kun oli yksi lempparini. Jane vaikutti minustakin alussa ihan kivalta ja rennolta tyypiltä, vaikka sittemmin käsitys muuttui, mutta on silti ollut mielestäni tähän asti suurimmaksi osaksi ihan viihdyttävä. Tai minä en vain pidä häntä YHTÄ rasittavana ja inhottavana kuin mm. (etenkin) Patrikia ja Siljaa heidän kerhostaan.

Rasittavinta on mielestäni katsella Patrikin ja Christianin suuria luuloja itsestään. Suoraan sanottuna naurettavaa. Ymmärrän kyllä jos Christian on tullut pelaamaan ja on hyvä siinä, mutta miksi sitä pitää koko ajan todistella kameralle ja laatia itsestään kuvaa jonakin voittamattomana pelurina? "Kaikki menee itseasiassa nyt vielä paremmin kuin suunnittelin" Huoh, tuo vielä niin kompastuu tuohon mahtavaan nokkeluuteensa, ja hyvä niin.

Eihän Christian tosin samaan juoruiluun ja pahanpuhumiseen alennu mihin ne teinit, mutta ei sitä hänen ikäiseltään mielestäni voi enää odottaakaan, toisin kuin siltä teinilaumalta. En hetkeäkään epäillyt, ettei tuon ikäiset pistä "mean girls" rinkejä pystyyn. Mielestäni se niiden kerhoilu on niin lapsellista, että en jotenkin jaksa ottaa sitä tosissaan saati ärsyyntyä siitä. Christian sen sijaan valehtelee kameroillekin, haluaa varmaan saada vain narautettua katsojiakin, kun onhan hän niin mahtava siinä.

Mutta se Nadian haukkuminen menee kyllä liian ala-arvoiseksi. Ketä edes kiinnostaa tuollaisten ipanoiden mielipiteet Nadiasta, tuskin ainakaan katsojia tai Nadiaa itseään. Onneksi Nadia löysi tuolta kuitenkin ikäistään ja arvoistaan seuraa mm. Johnnysta ja Kellystä.

Ja niin, piti siitä Jannesta vielä sanoa. Hänestä minulla ei oikein ollut käsitystä ennen eilistä jaksoa, ja voi vitsit, että osaa olla lapsellinen, sen ikäinen mies. Kiukuttelee ja haukkuu menemään teinien kanssa. Otti niin itseensä, kun kuuli Johnnyn ehdottaneen hänen lähtöä.

Pidän Johnnysta. Mielestäni hänkin pelaa hyvin, eikä niin rasittavasti kuin mm se inhoamani Christian. Eikä tuo itseään niin naurettavasti esille. Samoin pidän Kellystä. He molemmat ovat selvästi vain pelaamassa, mutta tekevät sen tyylikkäästi.

Erika on mielestäni ihan kiva. Saan hänestä sellaisen kiltin tytön vaikutelman. Mielestäni hän on ehkä vähän ujo ja haluaisi miellyttää kaikkia. Uskon että oli sen takia sanonut Kellylle ja Nadialle valitsevansa Rassen, jos joutuu valitsemaan. Saattoi luulla tai toivoa, ettei Rasse kuitenkaan tulisi hänen luokseen. Selvästi hän on ainakin herkkä, sillä on jo pari kertaa itkenyt kun on tullut pienikään yhteenotto ja sanoi ettei täällä pärjää jos olisi kaikille mukava. En usko että hän oikeasti olisi kovinkaan ihastunut Janneen, pidin vain hätävalheena muille tytöille.

Ja Jani on yksi lemppareistani. Todella harmittoman, mukavan ja rehdin oloinen. Ei ehkä oikeassa paikassa, mutta olkoon kyseessä peli tai ei, pidän hänestä. Lempparini Johnnyn ja Kellyn lisäksi!

Vierailija
709/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, ylläri et Patrik on "promoottori/myyjä". Just mietin, että tuo liimaletti, p.skantärkeä olemus ja pinnallisuus sopisi johonkin ö-luokan myyntihommaan. 

"Ööh... totanoin... (sliippa sliippa ja katseen harhailua) Oiskos neiti kiinnostunut tästä meidän totanoin (sliippa sliippa) mikäs tää nyt olikaan.... ainiin. Oiskos neiti mahdollisesti kiinnostunut kokeilemaan tätä ja tätä, meillä olis kuulkaa nyt mahtava tarjous meneillään. (Sliippa sliippa ja vähän katseen harhailua...)

Vierailija
710/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ööh... totanoin... (sliippa sliippa ja katseen harhailua) Oiskos neiti kiinnostunut tästä meidän totanoin (sliippa sliippa) mikäs tää nyt olikaan.... ainiin. Oiskos neiti mahdollisesti kiinnostunut kokeilemaan tätä ja tätä, meillä olis kuulkaa nyt mahtava tarjous meneillään.y (Sliippa sliippa ja vähän katseen harhailua...)

Vierailija
711/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan Patrik olla joku liittymämyyjä/flyerin jakaja (=myyjä/promoottori)... :,D

Voisin kuvitella työskentelevän DNA:lla tai Elisalla :D

Vierailija
712/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. "Kovis". :D "Älä sä mukakovis Johnnymcmetal ala mulle kukkoilemaan"

http://ink.361.com/app/users/ig-431537421/patrikhallaaho/photos/ig-1097…

Vierailija
713/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt sen verran ihmetellä, että miksi koko palstalla ei ole yhtäkään kommenttia esimerkiksi siitä kuinka kelly toistuvasti haukkuu Erikaa tylsäksi, hiljaiseksi ja mitäänsanomattomaksi. Mikä ero tässä on nuorempien tyttöjen Nadian arvosteluun? Samoin siinä jaksossa kuin rasse tiputettiin oli Nadia ja Kelly hyökännyt Erikan kimppuun siitä päätöksestä minkä joutui tekemään. Mielestäni tämä on yhtä ala arvoista käytöstä kuin janejanne porukaltakin (paitsi että tässä vielä monta vuotta vanhemmat hyökkäävät nuorempien kimppuun). 

Vierailija
714/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Sä et voi jättää tätä tuotetta ostamatta, kato nyt mun konfidenttia myyntitykin olemusta (onks tukka hyvin, pälyilee konfidentisti kulmien alta).

Vierailija
715/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promoottori/myyjä on melko varmasti se kauppakeskuksissa puhelinten ja liittymien tyrkyttäjä.

Vierailija
716/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://ink.361.com/app/users/ig-431537421/patrikhallaaho/photos/ig-10978...

Siis tässä:

https://instagram.com/p/88OiluJdpH/

Vierailija
717/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt sen verran ihmetellä, että miksi koko palstalla ei ole yhtäkään kommenttia esimerkiksi siitä kuinka kelly toistuvasti haukkuu Erikaa tylsäksi, hiljaiseksi ja mitäänsanomattomaksi. Mikä ero tässä on nuorempien tyttöjen Nadian arvosteluun? Samoin siinä jaksossa kuin rasse tiputettiin oli Nadia ja Kelly hyökännyt Erikan kimppuun siitä päätöksestä minkä joutui tekemään. Mielestäni tämä on yhtä ala arvoista käytöstä kuin janejanne porukaltakin (paitsi että tässä vielä monta vuotta vanhemmat hyökkäävät nuorempien kimppuun). 

No pissikset ovat haukkuneet Nadian murretta, ulkonäköä, olemusta, tanssia ym. Jos he haukkuisivat Nadiaa esimerkiksi siksi, että tämä on liian äänekäs tai puhuu päälle ym. niin sitä en arvostelisi.

Vierailija
718/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuo on tv-sarja. Mietin vain että luin kuinka päivät oli todella pitkät ja ennen pariseremoniaa ne oli yksin huoneissaan monta tuntia. Tuo ympäristö varmaan vaikuttaa negatiivisesti kaikkiin. Vähän virikkeitä, koko ajan hengaillaan siellä talossa lukuunottamatta niitä treffejä. Ovat varmaan kaikki sopineet välinsä/olleet tekemisissä nyt ennen kuin tätä alettiin esittämään. Toivottavasti eivät ota liikaa itseensä ja revi vanhoja haavoja auki. Uskon että katuvat osa sanojaan/ tekojaan. 

Vierailija
719/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://ink.361.com/app/users/ig-431537421/patrikhallaaho/photos/ig-10978...

Siis tässä:

https://instagram.com/p/88OiluJdpH/

Kauheet luikkujalat! :D

Vierailija
720/1782 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne ja Patrik on kyllä oikeasti tyhmimmät talossa. En koskaan haukkuisi noin ala-arvoisesti ketään tv-kameroiden edessä, kuin mitä he ovat haukkuneet Nadiaa. Kuka nainen haluaisi olla tuollaisten ääliöiden kanssa?

Ketju on lukittu.