Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiskierron pituus km:n jälkeen...

07.02.2006 |

niin, kaipailen tästä tietoa. Mulla oli joulukuussa keskenmeno ja ekat menkat tuli neljän viikon päästä toimenpiteestä (lääkkeellinen tyhjennnys). Ennen raskautta kp oli 24-25.... Voiko siis olla et kierto olis jotenkin muuttunut?

W

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs tokat menkat alko kp27/24-25...eli kierto hieman normaalia pidempi....

Vierailija
2/6 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ennen keskenmenoa 26 - 29. Ensimmäinen kierto 26 ja toinen 24. Ikinä ei aikaisemmin ole ollut 24, kerran taisi olla 25, mutta melkeinpä samoissa mennään. Hyvä näin, koska pääsee äkkiä piinaileen..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaset menkat oli tokat? Mulla nimittäin ollut erittäin runsaat ekat neljä päivää ja alko heti kirkkaalla vuodolla....hyytymiä tullut jonkin verran...ekat oli paljon " normaalimmat" .

W

Vierailija
4/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko teidän ekat menkat kesti km:n jälkeen??

Mulla on kestänyt 2,5 viikkoo.Kannattaisko jo soittaa lääkäriin??

Kertokaa miten ootte toipuneet? Mulla tuulimuna raskaus kuukausi sitten, lääkkeellinen tyhjennys.

Vierailija
5/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat menkat tuli siis 4vko:n päästä lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja kesti n.7 päivää. Oli suht normaalit, mut nää tokat menkat on ollu tosi runsaat...nyt kp6 ja alkaa pikkuhiljaa vuoto vähentyä.

Vierailija
6/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tehtiin terveyskeskuksessa raskaustesti. Ikävä kyllä se oli edelleen positiivinen. Ei postiivinen hyväss mielessä vaan että mun tuulimuna raskaudesta on jäänyt vielä jotain tavaraa kohtuu. Tästä johtuen nämä " menkat" on kestänyt kolmiviikkoo. Huomenna olis sitte kaavinta =(((

" Takki" on tosi tyhjä ja olo on aika maassa. Kuukausi on niin sanotusti mennyt hukkaan. Mulla on tänä aikana ollut hemoglobiini arvot tosi alhallaa ja kuivumista ollut. Jos saa jossitella niin kaavinta ois kannattanut tehä jo silloin kuukausi sitten ku tuulimun todettiin. mutta enköhän mä huomisen päivän päästä pääse taas elämään ja partumaan. Ja vielä yrittämään siitä oikeeta Plussaa siihen raskaustestiin.. =))))