Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?
Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..
En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.
Kommentit (1029)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molly Weasley. Ja siis siitä syystä miten hän kohteli Ronia, Frediä ja Georgea. Ginny oli hänen lempilapsensa jonka hän usein myös näytti teoillaan ja sanoillaan. Myös Harry meni aina kirkkaasti Ronin ohi Mollyn mielessä, mutta voi olla että siitä syystä kohteli Harrya paremmin kun hän tiesi että millainen Harryn kotielämä oli ja mitä hän oli joutunut kokemaan ja halusi että Harrylla on edes jonkinlainen äitirooli
Miten Molly mielestäsi kohteli Frediä ja Georgea huonosti? Kuria ne kaipasivat.
En hauku mielipidettäsi, olen vain kiinnostunut
En sanonut että kohteli heitä huonosti. Vaan sitä tarkoitan miten muut lapset menivät aina tuon kolmikon yli. Ja kyllä, kaksoset olisivat tarvinneet kuria, mutta kuria tai ei, kaikkia lapsia pitäisi kohdella tasapuolisesti. Olen itse kasvanut perheessä jossa 5 lasta, 4 tyttöä ja yksi poika. Olen se lapsi jota kohdeltiin isän puolelta huonosti koska hän toivoi niin poikaa kuulemani mukaan. Minä ja seuraavaksi vanhempi siskoni, niin meitä kohdeltiin eriarvoisesti kuin muita. Viimeisenä syntynyt veljemme oli isälle kuin kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Molly Weasley. Ja siis siitä syystä miten hän kohteli Ronia, Frediä ja Georgea. Ginny oli hänen lempilapsensa jonka hän usein myös näytti teoillaan ja sanoillaan. Myös Harry meni aina kirkkaasti Ronin ohi Mollyn mielessä, mutta voi olla että siitä syystä kohteli Harrya paremmin kun hän tiesi että millainen Harryn kotielämä oli ja mitä hän oli joutunut kokemaan ja halusi että Harrylla on edes jonkinlainen äitirooli
Molly oli hyvä äiti, mutta tosiaan, hän kyllä kohteli erilailla Ronia sekä Fredia että Georgea. Tosin tää taisi olla alkukirjoissa, ainakin Ronin suhteen, koska mun mielestä alkoi kohtelemaan Ronia paljon paremmin Liekehtivän Pikarin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Not sure if she per se “disliked” Ron the most, but she did make him feel “least loved”.
This is painfully clear in Harry Potter and the Deathly Hallows, when Ron is confronted by his darkest fears. Keep in mind: Slytherin’s locket didn’t lie at any given moment. Everything it said accurately reflected Ron’s fears, his most guarded secrets. The locket knows them because Ron wore it for too long, giving it access to his mind and to his heart.
“I have seen all your dreams, Ronald Weasleys, and I have seen your fears. All you desire is possible, but all that you dread is also possible…Least loved, always, by the mother who craved a daughter…Least loved, now, by the girl who prefers your friend…Second best, always, eternally overshadowed.”
Tuo siis netistä kopioitu. Eli Ron tunsi että hän on aina vähiten rakastettu äitinsä puolelta koska äitinsä halusi tytärtä.
Pari sarjaa, jotka tuli katsottua läpi, mutta joista nousee heti mieleen sellainen hahmo, että monta kertaa tuli mieleen, miksi tätä sarjaa pitää katsoa, kun tuo hahmo on niin järkyttävän ärsyttävä ja verenpainetta kohottava. Toinen oli Sons of Anarchyn se pretty boy pääosan esittäjä Jax. Ja toinen on Ozark sarjan äiti Wendy. Osallaan yliampuvat näytteliäsuoritukset myös tuohon ärsyttävyyteen vaikuttaa.
Kaikki pikkuvanhat näsäviisaat lapsihahmot, jotka näpsäyttävilla kommenteillaan saavat aikuiset hiljaiseksi. Tai ylipäätään lapsihahmot, joiden repliikit on kirjoittanut joka, joka ei ole ollut tekemisissä lasten kanssa sitten oman lapsuutensa.
Peppi Pitkätossu. Lapsena rakastin, mutta kun vähän aikaa sitten katsoin niin oli aivan järkyttävä näsäviisas tyyppi, joka sotki ruualla yms. En halua näyttäö lapsille.
Modern Familysta Alex ja Lily
Molemmat ovat ilkeitä hahmoja. Alexissä ärsyttää myös ylimielisyys. Esim. se jakso, jossa hän meni taidemuseoon muiden perheenjäsenien kanssa ärsytti, koska kaikki yrittivät päteä koko ajan. Kun itse menen museoon ystävien kanssa, nautimme taiteesta emmekä ala kilpailemaan, että kuka tietää eniten. Alex on aina olevinaan niin paljon muita parempi, koska on päntännyt tietoa päähänsä. Pidän tosi paljon fiksuista hahmoista (esim. Sam sarjasta Stargate SG-1), mutta tuollaiset ylimieliset muka-fiksut, toisiin alentuvasti suhtautuvat hahmot raivostuttavat.
Kaikki rakastavat Raymondia -sarjan Raymond.
Nellie Pieni talo preerialla -sarjasta.
Duudsonit! Miten aikuiset viittiikin, ja eikä riitä oma sarjansa, vaan pitää lärvit saada näkyviin tai erikseen ohjelmia pilaten!! Niin nähty, voi rähmä...
Tenho A Pikkarainen. Uivelomainen kääkyttäjä, vaikka asiallinen mies ja samalla kaunistava nainen. Esiintyi Monte Christon Paronissa.
Vierailija kirjoitti:
Modern Familysta Alex ja Lily
Molemmat ovat ilkeitä hahmoja. Alexissä ärsyttää myös ylimielisyys. Esim. se jakso, jossa hän meni taidemuseoon muiden perheenjäsenien kanssa ärsytti, koska kaikki yrittivät päteä koko ajan. Kun itse menen museoon ystävien kanssa, nautimme taiteesta emmekä ala kilpailemaan, että kuka tietää eniten. Alex on aina olevinaan niin paljon muita parempi, koska on päntännyt tietoa päähänsä. Pidän tosi paljon fiksuista hahmoista (esim. Sam sarjasta Stargate SG-1), mutta tuollaiset ylimieliset muka-fiksut, toisiin alentuvasti suhtautuvat hahmot raivostuttavat.
Alex oli mielestäni hyvä ja hauska hahmo lapsena, mutta iän karttuessa hänen olisi pitänyt kasvaa myös henkisesti. Lopulta hänestä tuli vain sarkastisen neron karikatyyri. Hahmo ei tuntunut enää uskottavalta eikä hauskalta, vaan enemmänkin ilkeältä.
Vera Stanhope. Raakkuva typerä poliisi ällöttävässä lerppahatussa ja virttyneissä vaatteissa. Sen ääni on jotain niin kamalaa.
Lorelai Gilmoren tytöistä. Näin raskasta tyyppiä ei tosielämässä jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Harry Potter mutta siis niissä kirjoissa. Elokuviin poistivat hahmon teiniromanssi pillittämisen ja raivokohtaukset
Kannattaa ottaa huomioon, että Harry on joutunut viettämään lapsuutensa perheessä, joka kohtelee häntä törkeästi, joutunut lähes jokaisena kouluvuotenaan Voldemortin piinaamaksi ja menettänyt paljon läheisiään. Kyllä siinä varmasti kuka tahansa traumatisoituisi. Velhomaailmassa pitäisi olla enemmän saatavilla tukea ja apua traumoihin ja mielenterveysongelmiin.
Olen eri kirjoittaja enkä itse pidä Mollya mitenkään surkeana äitinä, mutta kyllähän hän suhtautui aika huonosti Fredin ja Georgen kiinnostuksenkohteisiin ja urahaaveisiin. Kaikki pilailuun liittyvä oli tyhmää ja turhaa, koulusta olisi pitänyt tulla huippuarvosanoja, kuten vanhemmilla veljillä, heistä olisi pitänyt tulla valvojaoppilaita ja johtajapoikia, kuten vanhemmista veljistä, olisi pitänyt tavoitella uraa taikaministeriössä. Kaikkia ihmisiä ei ole veistetty samasta puusta, ja Mollyn olisi pitänyt ymmärtää, etteivät hänen kaksoispoikansa halua elämältä samoja asioita kuin Molly tai vaikka Percy.