Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?

26.09.2015 |

Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..

En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.

Kommentit (1029)

Vierailija
561/1029 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroileva siili. Miksi eläimen pitäisi kiroilla?

Miksi p#@¤ssä ei???

Vierailija
562/1029 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteeni Kalsarissa ne päähahmo lapset.

Kontrolloivia paskiaisia, jotka ajattelevat pelkkää itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1029 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wagner-sikaa tuskin jaksaisivat kuin kaltaisensa työttömät juopot.

Vierailija
564/1029 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin ysärillä katsoa Lelumaan Niksua, mutta 2000-luvulla kun julkaistiin uusia jaksoja niin ei juma, kun aloin inhota Niksua.

Vierailija
565/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jack - kaikki muut ovat tyhmiä, minä olen sankari - Bauer

Kim Bauer. Ensimmäinen hahmo, jonka takia sarja on pitänyt jättää kesken.

Vierailija
566/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessica "Chili" Chilton Chicaco Fire sarjasta. Aivan älyttömän ärsyttävä ja rasittava kakaramaisesti käyttäytyvä hahmo

Itse tykkäsin Chilistä alussa, oli jotenkin kivan hömppä ja ihana puhelias lisä sarjaan. Tosin hänhän muuttui sen vuoksi kun menetti "toisen puolen itsestään" eli kun hänen identtinen kaksoissiskonsa kuoli. Kyllähän tuollainen pakosti muuttaa ihmistä. Itse inhosin sitä yhtä pomoa joka tuli Bodenin sijaiseksi kaudella kolme, siis se joka oli todella ilkeä alaisilleen, nauroi kun Otis kaatui ja muutenkin oli kamala pomo. En myöskään tykännyt siitä sihteeri Conniesta joka kohteli palomiehiä huonosti ja kuka kuvitteli olevansa maailman napa ja paloaseman pomo, vaikka oli vain sihteeri..

Mä inhosin myös sitä pomoa joka oli Bodenin sijainen kun tämä otti vapaata isänsä kuoleman takia. Sen hahmon nimi oli muuten Pat Pridgen. Ja itse INHOSIN Connieta. Nauratti kun katseltiin koronakaranteenissa ollessa miehen kanssa alusta asti tuota sarjaa ja sarjan edetessä mies aina puuskahti että "taas tuo SIHTEERI pomottaa ja määräilee. Miks se kuvittelee olevansa pomo?" harmi sinänsä että hahmon näyttelijä menehtyi. Oli hyvä näyttelijä kyllä.

Vierailija
567/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phoebe Halliwell. En jostaan syystä koskaan tykännyt hahmosta, vaan muut siskot (etenkin Prue ja Paige) menivät kirkkaasti Phoeben ohitse.

Vierailija
568/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter mutta siis niissä kirjoissa. Elokuviin poistivat hahmon teiniromanssi pillittämisen ja raivokohtaukset

Vierailija
569/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sen Dursleyn perheen äidin nimen, mutta omasta mielestäni hän ( ja miehensä Vernon ja poikansa Dudley ) olivat ärsyttäviä, tosin tämä nainen sai aina mun karvat nousemaan pystyyn. Katellinen siskolleen ja kosti sen sitten Harryyn.

Vierailija
570/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu hanhi

Taitaa olla narsisti

Vierailija
571/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinfeldistä Elaine. Muutkin niistä on hirveitä mutta edes joskus hauskoja.

Vierailija
572/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniissa ja rohkeissa Sheila

Aina vaan se sama pahis ja läpi menee

Vierailija
573/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katto-Kassinen (Astrid Lindgrenin ”Karlsson på taket”) näyteltynä lastenelokuvaversiona (”Världens bästa Karlsson”, Ruotsi, 1974), jossa hahmoa esittää lapsinäyttelijä Mats Wikström, Pelle Hermanni -tyylinen tekokalju/sivutukka päässä. Esitetty Ylen kanavilla joskus 1980-luvun alkupuolella lastenohjelmien lomassa.

Vierailija
574/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela ja poikansa Kalle.

Vierailija
575/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Phoebe Halliwell. En jostaan syystä koskaan tykännyt hahmosta, vaan muut siskot (etenkin Prue ja Paige) menivät kirkkaasti Phoeben ohitse.

Sama minullakin. Itse koen, että ongelma ei ehkä ollut niinkään hahmossa vaan näyttelijässä. Jokin Alyssa Milanon maneereissa ja eritoten äänessä riipii minua sydänjuuria myöten. Tosin oli Phoebe hahmonakin ärsyttävämpi kuin siskonsa. Lapsellinen ja miehiinmenevä, teki jatkuvasti typeriä valintoja, jotka asettivat kaikki siskoista vaaraan.

Vierailija
576/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry Potter mutta siis niissä kirjoissa. Elokuviin poistivat hahmon teiniromanssi pillittämisen ja raivokohtaukset

Minuakin ärsytti alkuun Harryn muuttunut käytös myöhemmissä kirjoissa, mutta sitten hoksasin, että hän oli pahasti traumatisoitunut teinipoika, joka ei saanut minkäänlaista apua traumojensa käsittelyyn.

Vierailija
577/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katto-Kassinen (Astrid Lindgrenin ”Karlsson på taket”) näyteltynä lastenelokuvaversiona (”Världens bästa Karlsson”, Ruotsi, 1974), jossa hahmoa esittää lapsinäyttelijä Mats Wikström, Pelle Hermanni -tyylinen tekokalju/sivutukka päässä. Esitetty Ylen kanavilla joskus 1980-luvun alkupuolella lastenohjelmien lomassa.

Katto-Kassinen on mullakin, juuri tuosta ihmisnäyttelijöillä tehdystä versiosta 80-luvulta. Edelleen, melkein 50-vuotiaana herättää puistatuksia.

Vierailija
578/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molly Weasley. Ja siis siitä syystä miten hän kohteli Ronia, Frediä ja Georgea. Ginny oli hänen lempilapsensa jonka hän usein myös näytti teoillaan ja sanoillaan. Myös Harry meni aina kirkkaasti Ronin ohi Mollyn mielessä, mutta voi olla että siitä syystä kohteli Harrya paremmin kun hän tiesi että millainen Harryn kotielämä oli ja mitä hän oli joutunut kokemaan ja halusi että Harrylla on edes jonkinlainen äitirooli

Vierailija
579/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin.

Vierailija
580/1029 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molly Weasley. Ja siis siitä syystä miten hän kohteli Ronia, Frediä ja Georgea. Ginny oli hänen lempilapsensa jonka hän usein myös näytti teoillaan ja sanoillaan. Myös Harry meni aina kirkkaasti Ronin ohi Mollyn mielessä, mutta voi olla että siitä syystä kohteli Harrya paremmin kun hän tiesi että millainen Harryn kotielämä oli ja mitä hän oli joutunut kokemaan ja halusi että Harrylla on edes jonkinlainen äitirooli

Miten Molly mielestäsi kohteli Frediä ja Georgea huonosti? Kuria ne kaipasivat.

En hauku mielipidettäsi, olen vain kiinnostunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi