Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hah! alatiesynnyttäneet ootteko kateelisia mä sain pelkosektion!

Vierailija
07.02.2006 |

ja ukko tykkää edelleen, toisn kuin ERÄILLÄ mun alakerta on viel kunnossa!!

hah!

ja arvatkaas mitä, mä sain pelkosektion kun vähn tirauttelin kyyneleitä vaik todellisuudessa halusin vain tavaran säilyvän ;)

repikää siitä, revat!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa ap kirjotuksiasi, paljastit jo itsesi..

Vierailija
2/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin alatiesynnytyksen. Halusin kokea sen mitä miehet eivät koe. Minulla on ainakin hyvännäköinen ja ihana mies, joka ei ole pahaa sanaa sanonut sänkypuuhissa, katokku hommat hoitaa täydellä teholla, ni se ei ees huomaa, jos vaikka oliski muutoksia tullu;) Mut tuskin edes on. Koska mä en ole laiska ja olen tehnyt lantiopohjkanlihas harjoituksia. Harmi et joudut viilteleen ittees et saat pidettyy miehes, se ei nimittäin riitä. Ihan sama mulle mitä muut tekee. Mä halusin näin. Oon niin haluttu mimmi et ihan sama mitä tavaralle käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin alatiesynnytyksen. Halusin kokea sen mitä miehet eivät koe. Minulla on ainakin hyvännäköinen ja ihana mies, joka ei ole pahaa sanaa sanonut sänkypuuhissa, katokku hommat hoitaa täydellä teholla, ni se ei ees huomaa, jos vaikka oliski muutoksia tullu;) Mut tuskin edes on. Koska mä en ole laiska ja olen tehnyt lantiopohjkanlihas harjoituksia. Harmi et joudut viilteleen ittees et saat pidettyy miehes, se ei nimittäin riitä. Ihan sama mulle mitä muut tekee. Mä halusin näin. Oon niin haluttu mimmi et ihan sama mitä tavaralle käy suhteen aikana, koska tämä suhde on iäti.

Vierailija
4/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih!

Vierailija
5/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei oo mun vika jos sua ottaa päähäs tavarasi menetys, halooo!

halusin vaan laittaa vasta vedon kun aina morkataan sektio äitejä, häh

eiks sit teit saa morkata pyhät alakautta synnyttäneet?

kyllä se menee kumminkin päin, et repikää siitä revat.

ja sit toi on niiiin hauska kommetti et muka synnytyksen jälökeen muka viel parempi, hehheheee

joo just, unelmissas tai ehkä ukkos ;)

Heh - repikää siitä niin joo. Ei oo kyllä mulla ainakaan reva revenny. Eka synnytyksessä kätilö vähän leikkas välilihaa, koska lapsen sydänäänet heikkeni ja mun voimat rupes ehtymään... iso vauva. Yksi ainoa pieni tikki tuli ja sekin parani tosi nopeesti. Pikkukakkosen aikaan ei tarvinnut leikellä eikä tullut repeämiäkään (kuten ei tullut esikoiseltakaan) ja pikkukakkonenkin oli iso yli 4kg. Reva on yhtä hyvä kuin ennenkin ja mies tykkää =D. Seksikin on parempaa kuin ennen synnytystä. Älä sinä ap kirjoittele mitään siitä mistä et tiedä. Sinä et tiedä millaista on synnyttää alakautta, etkä tiedä mikä onnentunne on kun saa sen pienokaisen heti syliin - se onnentunne unohduttaa kaikki kivut. Sektiossa ne kivut alkaakin vasta synnytyksen jälkeen. Ja se arpi on todella ruma... saa kyllä bikinit unohtaa ikiajoiksi.

Vierailija
6/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun äiti on hyvä tyyppi ja asuu ihan lähellä.seuraavas rapus.se haluis enemmänkin hoitaa mut mä sanon sille,kuules äiti tää on mun kakara ja mä oon vastuulla siit.nii ettei teidän tartte ajatella et mä äidille lykkään sen.

mut nuorena pitää juhlii.kyllä se lapsi hoituu tietenkin.ainahan ne lapset on pärjänny!

ap

Vierailija
7/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei sun sitä tarvitse kertoa, arvaa sen muutenkin.

Vierailija
8/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ollut ikinä isossa vatsanalueen leikkauksessa? Minä olen, olen myös synnyttänyt alakautta ja sanon, että menen vielä toisenkin kerran alakautta synnyttämään tuhat kertaa mieluummin kuin leikkaukseen. Se vasta kipeetä tekeekin! Kylläpä naurattaa makeasti sit seuraavana päivänä sectiosta ja muutamat viikot vielä etiäpäinkin. Sitäpäitsi meikän värkki ei muuttunut mihinkään (paitsi tuli herkemmäksi orgasmille ja se ei haittaa pätkääkään! päinvastoin). Eli hah, sulle tulee sievä arpi ja viikoiksi helvetillinen kipu!

Vierailija
9/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta ei se pirulainen niin toiminut..:)

Vierailija
10/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mieheni pitää mun alapäästä nyt enemmän kuin ennen synnytystä!!!

Katos kun niitä lihaksia voi jumpata!!! OOtko koskaan kuullut siitä????

Vierailija
11/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hulluilla halvat huvit.Täällä provoilla.Noh,onhan se kiva,että päivä menee nopeesti.

Vierailija
12/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki leikkurissa tapaamani pelokosektioon tulleet ovat sen varmasti ansainneet. Hölmö asenne sinulla... naisen anatomiasta: emätin ei kenelläkään ole pienemipi kuin miehen siitin. Suuaukko on ratkaiseva ja sekin vetäytyy synnytyksen jälkeen.

Vierailija
13/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ei harmita sitten yhtään. En haluaisi sektiota vapaaehtoisesti, toki jos vauvan/minun etu sitä vaatisi. Et valitettavasti ollut kovinkaan uskottava provoyrityksesi kanssa :)

Vierailija
14/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mun vika jos sua ottaa päähäs tavarasi menetys, halooo!

halusin vaan laittaa vasta vedon kun aina morkataan sektio äitejä, häh

eiks sit teit saa morkata pyhät alakautta synnyttäneet?

kyllä se menee kumminkin päin, et repikää siitä revat.

ja sit toi on niiiin hauska kommetti et muka synnytyksen jälökeen muka viel parempi, hehheheee

joo just, unelmissas tai ehkä ukkos ;)

Vierailija
15/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan muihin diagnooseihin kuin pelkoihin. PIENIN OSA SUUNNITTELUISTA sektioista perustuu PELKOON. Pelon syitä taas ovat insesti, pedofilia, raiskaukset, väkivalta, traumaattinen aiempi alatiesynnytys tai muu genitaalialueella koettu valtava kipu.

Sinun kannattaisi hoidattaa oma traumasi jollain traumatologian psykologilla, jottet joudu vuodesta toiseen purkamaan sitä säälittävillä provoilla netti-palstoilla.

Vierailija
16/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa tuostakin jo, että olet tosi " fiksu" .

Säälittävää

Vierailija
17/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin kaksi lasta synnyttänyt ja oman arvonsa tunteva Nainen

Vierailija
18/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks muuta sanottavaa oo kun kyylätä suurennuslasilla jotain virheitä, häh?

ootko vähän köyhä?

niiku henkisesti kun ei oo mielipiteitä ollenkaan.

ap

Vierailija
19/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei käy yhtään kateeks! Viimesinkin lapsista syntyi alle 2 tunnissa ja sen jälkeen olin taas kunnossa.

Ei leikkaushaavoja, ei tikkejä, ei kipuja - kuten sulla sektiosynnyttäjä.

Ja kolmen lapsen jälkeen mun mies tykkää aina vaan enemmän ja enemmän !

Vierailija
20/54 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun äijäs kyylää saman ikäsii kun sun viestis numero ;DDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi