Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko Hesasta ketään, joka olis halukas ottaan mun kans puoliks VALTTERIN ITSEPALVELUPUOLELTA

Vierailija
14.02.2006 |

pöydän viikoksi ihan tässä lähiaikoina?

Asun lähellä, joten voisin päivittäin käydä järjestämässä pöytää ja järjestää sinunkin pöytää. Myytävää olis, mutta ei ihan koko pöydällistä. Jos joku haluaa lähtee kimppaan, niin pannaan pöydän vuokra puoliks, ja pöytä puoliks.

Jos löytyy haukkaita, laita s-posti osoite, niin otan yhteyttä ja sovitaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydät ap kaverin!!!

Ei ihme että bodyt ym. maksaa kirppareilla niin paljon jos vuokrat on tuollaiset!!

Vierailija
2/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei oo, niin en viitsi maksaa koko vuokraa yksin, koska tilaa pöytään jää ihan hyvin toisellekin vielä. Ollaan muuttamassa, ja muuton alta voisin myydä pieneksi jääneitä lasten vaatteita. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kävi paljon mutta kauppa kävi tosi huonosti. Ja niillä oli kuulemma ihan hyvää kamaa myynnissä.

Vierailija
4/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpputorilla viikko sitten ja olin tosi pettynyt. Tavara mielestäni tosi huonoa ja kallista osa tuotteista oli niin kallista, että kaupastakin saisi samaan hintaa alesta. Siellä oli hirveän sekavaa ja ihmisillä likaisia astioita ym. myynnissä.

Itse harkitsin tavaroiden viemistä sinne juuri myyntiin mutta käytyäni päädyin valitsemaan jonkun toisen myyntipaikan. Muutenkin kirpputoriin idea on mielestäni kärsinyt käytetystä ja vähän huonokunoisista tavaroista pitäisi maksaa järjettömiä hintoja esim. joku myi vanhaa pehmolelua joka oli tosi haalistunut ja ihan selvästi vanha n. 30x40cm eläin jonka hinta oli 10e/n. 60 markaa!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi