Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun tajuaa että on epäonnistunut kaikessa. Itsemurha vai?

Vierailija
24.09.2015 |

Oon ystävätön. Tällä hetkellä sairaslomalla. Oon ruma ja tyylitön. Oon vaan epäonnistunut kaikessa. En osaa olla hyvä ystävä, siksi olen ystävätön. Olen myös hyvin yksinäinen. Työasiat on kaikki menneet päin mäntyä. Pomo haukkui ihan lyttyyn työpanokseni. Luulin olevani edes kohtalainen töissä mutta ei, olen huono. 

Olen ruma ja en osaa olla kaunis tai en vaan ole löytänyt tyyliäni. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:53"]

Sulla on ap paska työpaikka. 

[/quote]

Väärin. Kun sinä et voi tietää onko työpaikka paska, enkä minäkään, vai onko vika ap:ssa. Kolmikantaneuvotteluihin ei jouduta ihan kevyistä syistä. Ap:n ehkä kannattaisi vaihtaa alaa, sekä loppu kirjoituksesi oli loistava, vaikka alkua kritisoinkin.

Vierailija
42/49 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaa ei vain niin vain vaihdeta eikä alaakaan. Pitäisi tietää mikö kiinnostaa. En ole oikein hyvä missään. Nyt tuntuu, että minusta on tullut työpaikan musta lammas ja syntipukki.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä töistä masennu sentään. Ei ne työt elämässä kovin tärkeitä ole. Palstalaisista tulee kuitenkin mieleen moni työntekijä, joka ei itse tajua yksinkertaisesti olevansa paska töissä. Sellaisia tulee usein vastaan. Ehkä jotain ongelmia peilata ja verrata sitä omaa tekemistä toisiin. Monelle henkilölle joille olen joutunut antamaan potkut, ne nimittäin näyttävät tulevan täytenä yllätyksenä, eli se vertailukyky oman tekemisen kanssa ei oikein ole balanssissa. Uutta matoa koukkuun vain ja jatkossa yritä katsoa omaa tekemistä realistisemmin.

T: Mies

Tuleeko useinkin vaihdettua työntekijä nuorempaan ja nätimpään. 😂

Se on sama miten se toimii, jos sillä on parempi perse. 

T. Realisti 

Vierailija
44/49 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittää syvään, ja sitten alkaa keksiä jotain erilaista tekemistä.

Vierailija
45/49 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavin asia käydä kuoleman lähellä on tuntea se rauha minkä siinä hetkessä saa. Kun on päässä paljon ongelmia ei saa ikinä lepoa. Mutta siinä hetkessä kun pitäisi pelätä kuollakseen menee pää täysin rauhalliseksi ei edes pelota. Keskittyy vain vaaratekijään täysin. Sitten kun siitä tilanteesta pääsee yli. Se kaaos tulee takaisin mieleen. Pahimmassa tapauksessa haluaa kokea sen rauhan uudestaan. Ongelma on. Mitä on sen rauhan jälkeen. Hyvää, pahaa vai pysyykö kaikki saman tasoisena kuin nyt. Noin 33% mahdollisuus että tialnne menee paremmaksi. Oma tuurini on ainakin niin huono. Että en laskisi sen varaan. Vaikka sitä rauhan tunnetta ikävä onkin.

Vierailija
46/49 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisit ketjun aloittaja mennä kirkkoon, koska  tunnet tyhjäksi itsesi ja et ole omavoimainen. Silloin on edellytykset kristityksi! Ihminen pelastuu yksin armosta Jeesuksen kuoleman  ja ylösnousemuksen kautta. Seurakunnasta löytyy yhteisö, joka hyväksyy ja oppi sekä opetus. Pyhäpäivisin on ilmaiset kirkkokahvitkin ja ilmainen sielunhoito (ei jonotusta, heti pääsee, tosin kuin kalliit terapiat). Kukaan ihminen ei ole ruma, koska hän on jumalan kuva. Ns. ruma ihminen on persoonallinen, koska ei ole muovinen stereotypia. Työelämä ei ole koko elämä ja työtä tehdään, jotta rahaa saadaan - sen ei kannata antaa nitistää itseä. Jossain töissä onnistuu, joissain ei. 

Vierailija
47/49 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voisit ketjun aloittaja mennä kirkkoon, koska  tunnet tyhjäksi itsesi ja et ole omavoimainen. Silloin on edellytykset kristityksi! Ihminen pelastuu yksin armosta Jeesuksen kuoleman  ja ylösnousemuksen kautta. Seurakunnasta löytyy yhteisö, joka hyväksyy ja oppi sekä opetus. Pyhäpäivisin on ilmaiset kirkkokahvitkin ja ilmainen sielunhoito (ei jonotusta, heti pääsee, tosin kuin kalliit terapiat). Kukaan ihminen ei ole ruma, koska hän on jumalan kuva. Ns. ruma ihminen on persoonallinen, koska ei ole muovinen stereotypia. Työelämä ei ole koko elämä ja työtä tehdään, jotta rahaa saadaan - sen ei kannata antaa nitistää itseä. Jossain töissä onnistuu, joissain ei. 

Voin sanoa useamman kerran melkeen kuoleman kokeneena. Jeesus on paskajauhanta horinoita.

Vierailija
48/49 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epäonnistunut. Pomo ei ole aina oikeassa, joku käyttää hyväksi negatiivisuutta. Kuka tahansa voi olla pomo lähes.

Vierailija
49/49 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostaa, ettei omat negatiiviset ajatukset ole totuus, vaan pahan olon tuottamaa harhaa. Sitten etsiä asioita, joista tulee fyysisesti parempi olo (voitko mennä ulos, syödä hyvin jne.).

Sitten kun niitä omia ongelmia ei enää katso masennusfiltterin kautta, voi miettiä ratkaisuja ja alentaa rimaa. Alkaa nähdä niitä arjen pieniä onnistumisia myös. 

Opetella puhumaan itselleen lempeämmin ja kannustavammin, vaikka ei itse heti omia juttujaan uskoiskaan. 

Miettiä, että mikä on seuraava askel parempaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi