Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**S Y Y S S Ä T E E T HUOMIO!!!!!!**

07.02.2006 |

On ollut puhetta paljon tuosta yhteisöstä, ajattelin että jos laittais ihan oman aloituksen ja katsottais kuinka moni kannattaa/ei kannata suljettua yhteisöä. Mukaan tulisivat odotus ja kuumeilupuolen säteet, jotka aktiivisesti ovat kirjoittaneet ja muita sinne ei otettais.

Eli tähän pinoon vain oma mielipide yhteisöstä!

Katotaan sitten perustetaanko sellainen vai unohdetaanko se toistaiseksi.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannatan suljettua yhteisöä tällä porukalla joka nyt aktiivisesti kirjoittelee. Aluksi voitais olla näillä nimimerkeillä tai vain oikealla etunimellä.

Vierailija
2/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin jos homma alkaa luistaa, jos ei voidaanhan me aina palata tähän tuttuun ja turvalliseen tapaan!

Mä olen vaan iha pihalla koko yhteisöstä mutta eiköhän se ihan helppoa ole ;)

Kathy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olenkin suht uusi säde, niin olisin kiinnostunut siitä yhteisöstä. Tunnutte mukavilta ja olisi mukava " tutustua" paremmin. Eli kannatetaan...

Vierailija
4/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii kyllä! Ja tosiaan alkuun silleen että nimimerkillä mukaan ja vain ns. aktiiviset kirjoittelijat niin kuumeilu-kuin odotuspuoleltakin. Ja suljettuna, ettei ulkopuoliset pääse lueskelemaan.

Jos tämä ei saa kannatusta, niin on myös erittäin ok jatkaa täällä, eli ei mikään maailmanloppu. ;)

Niin ja ilmoitan tässä nyt jo halukkuuteni yhteisön luomiseen *yli-innokas* mutta ainoaksi valvojaksi en kyllä ryhdy, siinä hommassa sais tosiaan olla useampia... Mutta eipäs mennä asioiden edelle, tämä tosiaan siinä tapauksessa että sinne päädytään! ;)

Etuina tähän JAA-vastaukseen laskisin juuri tuon, että voitas edelleen jatkaa samoilla nimimerkeillä, samoilla jutuilla mutta kun olis suljettu, ei kukaan muu näkis ja ehkä jotain henkilökohtaisempiakin juttuja vois jutella. Mutta ei kenenkään ois pakko kertoa sen enempää kuin nytkään eli sikäli sama kuin täällä.

Ja sinne sais myös LA-listat ja kaikkea semmosta kivaa näkyviin ja myöhemmin kuvia yms! :)

Joo, ja nyt *hus* jaarittelija menee puis... ;D

-Jede

Vierailija
5/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikkia kyllä opastetaan ja autetaan että jokainen sisälle pääsee. Tuo msn on suomenkielinen eikä minun mielestäni mitenkään vaikeaselkoinen.

Jede:minulle sopii että otat ja perustat sen :) siis mikäli siihen lähdetään.

Minä voin ainakin alkuvaiheessa olla myös valvojana. Niitähän voi sitten vuorotella, kunhan ollaan alkuun päästy. Aluksi ainakin pitäisi olla muutama hyväksymässä porukkaa sisään.

Mutta menin nyt asioiden edelle (minäkö muka haluaisin yhteisöön?? ) =)

Vierailija
6/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi oikein hyvin tuo suljettu yhteisö -vaihtoehto! Itsestäni olisi turvallisempaa kirjoitella suljettujen ovien takana, koska täällä ei voi ihan varmaksi sanoa, kuinka moni tuttu on tunnistanut kirjoituksista.

Jede saa mieluusti toimia valvojana ja nellariina myös, jos lupaatte hyväksyä minut yhteisöön mukaan :o)

[color=red]♥ Hannako

Vierailija
7/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos te kaikki muut sinne menette ja jos mukaan huolitte. :) En ole koskaan sellaisessa ollut, joten vähän siinä mielessä jänskättää että osaanko yms. Mutta jos saan hyvät käyttöohjeet, niin mikäs siinä.

Nyt alan valmistautumaan siihen ultraan...kävin äsken lukemassa kriisit ja suru-palstaa (idiotti kun olen) ja sain aikaiseksi kunnon itkut ja pelon siitä, ettei kaikki pian olekaan hyvin... Ajattelin sitten juuri tänään käydä lukemassa tuollaisia juttuja.. Huoh..

Vierailija
8/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos se saa enemmistön äänet, niin ehdotan nimeksi Säteet' 05.

Olen myös halukas vaikka perustamaankin, valvojaksikin alan ihan mielellään.

Yhteisön käyttö vaatii passport network-tunnuksen (tai jotain sinne päin) jokaiselta, eli sellainen on sitten kaikkien tehtävä itselleen jotta sisäänkirjautuminen onnistuu. Mutta menenpä minäkin vähän asioiden edelle :)

Katsellaan nyt tämä viikko, miten mielipiteet jakautuu?

Riika

Vierailija
9/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikkoa odottaessa juteltiin porukalla täällä ja sit perustettiin yahooseen yhteisö ja siinä vaiheessa porukka meni kahtia. Kuitenkaan täällä ei enää näy pinoja sille porukalle, eli kaikki ovat kuitenkin yahoossa. Eli kyllä siellä yhteisössä on kiva jutskailla tavallaan eri lailla tuttujen kesken.

Joku epäili, osaako niitä käyttää! Pian niihin pääseen sisälle, oon mukana muutamassa yahoon yhteisössä ja mielestäni sekin on helppo käyttää, kun sen kerran oppii, mutta taisi joku ehdotella jotain suomenkielistäkin...Se vois olla kivakin.

Ja yhteisöä kannatan siksikin, että siellä kaikkien jutut pysyvät " tallessa" toiseen tapaan kuin täällä, kun ei aina ole aikaa haeskella pinoa ym. Jotenkin se on toimivampaa siellä. Mutta jos yhteisöä ei perusteta, tietenkin jatketaan täällä oleilua!!!!

Ja erityisesti olen sen kannalla, että yhteisöön pääsevät täällä aktiivisesti esiintyneet säteet, eli eivät ne kerran mukaan ilmoittautuneet, mutta eivät sen jälkeen kirjoitelleet.

-S- rv 17+2

Vierailija
10/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se minullekkin käy, vaikka vähä uus asia se yhteisö,mut eiköhän sitä neuvota toisiamme sitten :) eli kyllä käypi minulle!!!

Vierailija
11/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli liittyminen vaatii ensinnäkin sähköpostiosoitteen ja sitten kun sinne MSN-sivuille menee, niin ensin on luotava itselleen " tili" , johon täytetään tiedot (jotka ei näy muille jos ei halua) ja se sähkäriosoite jne. Siis vähän samalla lailla kun sähköpostiosoitetta luotaessa, ei vaikeaa! :) Ja sillä sitten kirjaudutaan sisään, odotetaan hyväksymistä ja sitten sinne pääsee mukaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa, ja varmasti kyllä kaikkia autetaan alkuun!! Eli sen takia ei ainakaan kenenkään kannata jättäytyä pois. Samalla lailla sinne kirjaudutaan kuiin tännekin, ainut ero on että sinne ei pääse sitten vaan katselemaan, ellei ole jäsen ja kirjaudu. :)

Semmosta tuli mieleen.. :)

-palstahäirikkö taas liikkeellä ;D

Vierailija
12/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatan myös sitä että sinne otataan mukaan ns. aktiiviset jäsenet. Ei sellaisia jotka ovat liittyneet porukkaan, mutta eivät ole kirjoitelleet. Ja ketään uusia sinne ei myöskään miusta pidä ottaa. Ollaanhan me säteet 2005 yrityksen aloittaneita ja uudet eivät siihen katekoriaan kuulu.

Yahoon yhteisöön meinasin liittyä heinisten kanssa, mutta englannin kieli sen verran hankala että en ole saanut lähtettyä sitä viestiä, jolla saisin itseni liitettyä virallisesti yhteisöön. Msn-yhteisössä olen, ja ei se muistaakseni ollut vaikea siihen liittyä. En ole kyllä chatissa siellä käynyt. Ohjeet kiva kun ovat suomeksi. Toivoisin kyllä nyt selkeitä ohjeita, että tämmöinen tumpelokin sinne osaa taas tulla. Olen myös php creating comuninty:n yhdessä yhteisössä ja se todella helppo käyttöinen.

Noissa yhteisöissä kirjoitellaan nimimerkillä, mutta allekirjoitukseen monet ovat laittaneet etunimensä. Esittelyosoissa jotkut paljastavat myös sen missä asuvat, mutta eivät kaikki ole sitäkään tehneet.

Itse oon niin tumpelo koneiden kanssa, että jos halukkaita sen perustamiseen ja avustajiksi löytyy, niin mielelläni annan vastuun muille. Olen avuksi jos osaan.

Mutta kyllä minulle käy myös tämä vanhakin systeemi. Kunhan teidän kanssa vaan voi pyöriä, se kiva juttu! Meillä niin mukava porukka, kun ketään ei mollata ja kannustava ilmapiiri porukassa. =)

Kidelma

Vierailija
13/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstaillut melko aktiivisesti nyt kolmessa yhteisössä ja nyt viimeksi raskaanaollessani olin heinisten06 avustava valvoja..josta sitten erosin sen km takia. Mut suuremmalti osin on ollut msn-yhteisöjä ja todella paljon niistä tykkään kun ne on helppoja ja suomenkielisiä! Nyt täällä vauvan puolella on mun kirjoitukset jäänyt vähemmälle kun jotkut tutut tietää mun nikin..siks mä tykkäänkin aktiivisemmin ja tarkemmin pinoilla yhteisöissä ;)

memmuli

Vierailija
14/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän aloitin kuumeilun silloin syyskuussa 05 syyssäteissä ;) On niin mukavaa porukkaa ja saanut niin paljon tukea teiltä muilta näissä raskaus, km ja kuumeilujutuissa :D

m taas

Vierailija
15/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sopii suljettu yhteisö. Olisi kiva päästä tutustumaan teihin kaikkiin vieläkin paremmin:)

Jaja

Vierailija
16/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minäkin lähden mukaan, jos sellainen perustetaan..... ja voihan sitä aina palailla takaisin tänne, jos ei luista :)

Mut tuli mieleen, että miten erotellaan aktiiviset ja vähemmän aktiiviset säteet?

Anu

Vierailija
17/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut noissa yhteisöissä mutta jos sellainen perustetaan, niin liityn kyllä mukaan, jos joku opastaa alkuun. Mulle kyllä käy tämä nykyinenkin systeemi.

Vierailija
18/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä " aktiiviset" on sellaiset, jotka säännöllisesti kirjoittelee.. Mikä sitten on säännöllisesti, niin... öö... ;D esim vähintään kerran viikossa/kahdessa tai jotain vastaavaa?? Koska ne jotka kirjoittaa kerran kuukaudessa tai harvemmin, ovat sit mun mielestä ainakin jo enemmän taustailjoita.. vai?! Eikä aktiivisia ole ainakaan ne, jotka on ilmoittautumisen jälkeen kirjoittaneet 0-2 kertaa tai jotain semmosta. ;D

Toi viikko/kaks väliä voi joillakin mennä, jos on muitakin kiireitä eikä sen kummemmin mitään uutta tapahtumaa.. Ja sen ajan tapahtumissa pystyy ehkä vielä jotenkin pysymään perässä, siis mitä täällä on sillä välin tapahtunut ja omat kuulumisetkin on suht helppo siltä ajalta sitten kertoa, ei vielä ole aivan kohtuuton aika.

Ja monissa yhteisöissä tuntuu olevan tuo samainen 2viikkoa aikarajana, eli jos ei ole kahteen viikkoon kirjoittanut, voi tulla poispotkituksi ellei ilmoita, että nyt ei pysty kirjoittamaan seuraavaan kahteen viikkoon... Sekavasti selostettu, mutta ehkä ymmärsitte?

Ja jos on täällä taustaillut/kirjoitellut todella harvoin, se sama jatkunee sitten yhteisöpuolellakin ja se ei sitten välttämättä ole toisten kannalta kiva, jos ei mitään ihmisestä kuulla ja hän kuitenkin voi koko ajan muiden kuulumiset lukea!

Tässä jotain ajatuksia, joihin muidenkin kantaa ois kiva kuulla! ;)

-Jede *yli-aktiivi* :D

Vierailija
19/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn mieluusti, jos huolitte mut mukaan vaikken ihan joka päivä kirjoittelekaan?

Yhdyn myös siinä edellisiin, et jos nimimerkillä ainakin alkuun kirjoiteltaisiin ja tosiaan vain aktiiviset kirjoittajat mukaan. Oon tullu ehkä sen verran jälkijunassa mukaan, et en ole koskaan " tavannut" (siis palstalla) läheskään kaikkia keiden nimet on listalla. Mut kun tosiaan itekin kirjoittelen harvakseltaan, niin annan auliisti valinnan teidän aktiivien käsiin.

Mä kannatan Jedeä perustaja-valvojaks, kun listaemo on muutenkin!

Miia

Vierailija
20/83 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä minäkin tuota yhteisöä kannatan!Jos minut siis vielä tuonne kuumeilupuolelle hyväksytään.=)

Ja voisin perustaakkin sen yhteisön,kokemusta on jo useamman MSN yhteisön perustamisesta ja ylläpidosta kanssa.=)

Jonzu