Synnytyspelkosektion kokeneena vituttaa nama mukavuussektioidut, jotka pilaavat synnytyspelkoisten mainetta. Synnytyspelko on jotain ihan muuta, kuin pelkoa alapaan loystymisesta!
Kommentit (15)
Se oli mielipiteeni. Vain pakon edessä sectioon, pelko ei ole mikään syy, opittava vaan elämään pelkojensa kanssa. Syy ei ole myöskään, että " oli niin vaikee edellinen synnytys" jne hapatusta...
Tuollaisten ihmisten mielipiteillä ei ole paskankaan väliä!
Vierailija:
Se oli mielipiteeni. Vain pakon edessä sectioon, pelko ei ole mikään syy, opittava vaan elämään pelkojensa kanssa. Syy ei ole myöskään, että " oli niin vaikee edellinen synnytys" jne hapatusta...
Joista kaksi haavaa tulehtunut ja siksi vatsasta puuttuu nyrkin kokoinen " pala" ,niin en osaa sanoa kumpi parempi:löysä pimppi vai vartalo sen näköinen kuin olisi viiltelijä Jackiin törmännyt:D
synnytyspelkoa yritetään hoitaa ensin, on hyvä, mutta aina se ei auta riittävästi ja silloin sektio on oikea ratkaisu. JA se vaikea edellinen synnytys voi aiheuttaa tosi pahat draumat.
Vierailija:
Sehän on totuus. Lääkäri jos kuka tietää, milloin sectio on/tulee olemaan täysin turha. Turha niin äidille kuin vauvallekkin. Ikuisuusaiheita...
Face the facts, grow up =(
tuomita niin kärkkäästi. Suunniteltu sektio on turvallinen tapa synnyttää.
T. takana yksi kiireellinen sektio ja yksi alatiesynnytys
Vierailija:
Sehän on totuus. Lääkäri jos kuka tietää, milloin sectio on/tulee olemaan täysin turha. Turha niin äidille kuin vauvallekkin. Ikuisuusaiheita...Face the facts, grow up =(
Tämä on NIIN naisille tyypillistä: mollataan ja arvostellaan toistemme ratkaisuja - vain, koska ITSE OLEMME NIIN SAAMARIN TÄYDELLISIÄ.
Eikö se nyt ole jokaisen oma asia, miten synnyttää! Ei se minulta todellakaan ole pois, jos joku saa sektion ns. mukavuussyistä - ja itse sektion (terveyssyistä) kokeneena voisin todeta, että eipä siinä helpommalla pääse kuin normaalisynnytyksessäkään (myös sen kokeneena)
Luulisi, että jos ihminen on itse saanut sektion synnytyspelon vuoksi, hän pikemminkin olisi suvaitsevaisempi - mutta näemmä kateellisuus (?) ja katkeruus vaan nostaa päätään.
Nainen on naiselle susi.
niputetaan samaan läjään niiden kanssa jotka sektioidaan oikeasti turhaan.
Vierailija:
Luulisi, että jos ihminen on itse saanut sektion synnytyspelon vuoksi, hän pikemminkin olisi suvaitsevaisempi - mutta näemmä kateellisuus (?) ja katkeruus vaan nostaa päätään.Nainen on naiselle susi.
vauvalle ei-luonnollinen keino syntyä. piste.