Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia jauhelihat haisee hykyään ihan lannalle?

Vierailija
07.02.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kertakaikkiaan pystynyt syödä.

Vierailija
2/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ymmärtänyt jo 20-vuotiaana, ettei jauheliha ole " ihmisten ruokaa" , ei vaikka se olisi paistijauhelihaa. Tämä on ihan henk. koht. kehotus, mutta älkää hyvät ihmiset syökö sen tasoista ravintoa. Kaikilla on varaa ravita itseään erilaisella proteiinilla, vaikka kalalla jne. Kyllähän ihminen itse tunnistaa itselleen terveellisen ravinnon, en ole lähes kahteenkymmeneen vuoteen syönyt moisia liharuokia ja kasvojen ihoani kehutaan omenaiseksi ja jotenkin freshimmäksi kuin muilla. Onhan vanha sanonta, että naudan liharuokia ja yleensä eläinrasvoja nauttiva kasvattaa itselleen miehen kaltaisen paksun, rasvaisen ihon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirryin sitten ison marketin jauhelihaan. ei ole enää haissut lannalle. outo ja epämiellyttävä ilmiö tuo löyhkä.

Vierailija
4/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n paistijauheliha haisee pahalle. Mutta muut Citymarketin paistijahelihat ei.

Vierailija
5/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan mun pitäis sitä nautaa vetää kun iho on kesät talvet kuiva kuin korppu....

Vierailija
6/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään pelkästään tuoretiskistä ostettua paistijauhelihaa, tai kaupassa jauhettua ja kelmupakkaukseen pakattua (siis samana päivänä myytävää, ei suojakaasuun pakattua). En voisi kuvitellakaan tekeväni mitään ruokaa niistä HK:n ja muiden kaasupakatuista jauhelihoista (edes paistijauhelihasta), niiden maku ja haju ovat jotain niin hirveää.

Ja jauhelihoista yleensä kitisseelle (tuossa aiemmin), esim. Stockalla voi pyytää jauhamaan jonkun tietyn paistinpalan tiskistä jauhelihaksi. Silloin tietää mitä syö, ja voi tehdä jauheliharuokia, joissa yleisesti ottaen ei ole mitään vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan