Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pintaremonttia. Minkä sävyisellä valkoisella kotinne seinät on maalattu?

Vierailija
02.10.2022 |

(Ei tarvitse nyt kertoa että seinät ei ole teillä valkoiset, että se on maailman tylsin väri jne.)

Kaipaan siis vinkkejä hyvään valkoisen sävyyn seiniin. Lämmin sävy haussa mitä se yleisin maalarinvalkoinen ei taida olla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmiini tikkurila värikartasta

Vierailija
2/10 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan Paperi.

Se maalarinvalkoinen on tosiaan kylmän harmahtava, on aika kalsea pohjoisen valo-olosuhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalarinvalkoinen on harmaa ja kylmä. Me otettiin listavalkoisesta aavistuksen vielä kellertävämpi, tikkurilan F301. Ja olen tykännyt!

Vierailija
4/10 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkurilan Paperi.

Se maalarinvalkoinen on tosiaan kylmän harmahtava, on aika kalsea pohjoisen valo-olosuhteissa.

Meillä myös tämä

Vierailija
5/10 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin useita valkoisen sävyjä ja päädyin Tikkurilan Paperiin, jota sanotaan puhtaimmaksi valkoiseksi.

Olin sitä ennen lukenut monista blogeista sen suosiosta, mutta en olisi uskonut, miten kaunis, täydellinen valkoinen se oikeasti on. Eniten yllätyin siitä, että vaikka se on nimenomaan puhdas valkoinen, se on samaan aikaan lämmin sävy, minkä näki hyvin jo testausvaiheessa, kun vertasi moniin muihin valkoisiin.

Vierailija
6/10 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testasin useita valkoisen sävyjä ja päädyin Tikkurilan Paperiin, jota sanotaan puhtaimmaksi valkoiseksi.

Olin sitä ennen lukenut monista blogeista sen suosiosta, mutta en olisi uskonut, miten kaunis, täydellinen valkoinen se oikeasti on. Eniten yllätyin siitä, että vaikka se on nimenomaan puhdas valkoinen, se on samaan aikaan lämmin sävy, minkä näki hyvin jo testausvaiheessa, kun vertasi moniin muihin valkoisiin.

Joo sama kokemus. Moni värikartassa lämpimältä näyttänyt off-white-sävy oli tilassa tarkasteltuna liian keltainen, mutta Paperi on nimenomaan valkoinen vaikka ei kylmä. Terv. kakkonen

Vierailija
7/10 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole valkoisia seiniä, koska se on maailman tylsin "väri".

Vierailija
8/10 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalarinvalkoinen on harmaa ja kylmä. Me otettiin listavalkoisesta aavistuksen vielä kellertävämpi, tikkurilan F301. Ja olen tykännyt!

Maalarinvalkoinen on siniharmaa ja siksi kylmä väri.

Vierailija
9/10 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalarinvalkoinen on siniharmaa ja siksi kylmä väri.

Juu, ei missään nimessä maalarinvalkoista, joka tosiaan taittaa siniseen. Siksi se näyttää harmahtavalta eikä kunnolla valkoisella. On silti edelleen vanhempia maalareita, joille se on ainoa oikea valkoinen, mutta etenkin sisätiloissa se on tosi karu (enkä itse huolinut sitä edellisessä kodissa talon ulkopintoihinkaan).

Vierailija
10/10 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

G503, off-white. Ehkä lähinnä kermanvärinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän