Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jehovat

06.02.2006 |

Miksi ette vietä syntymäpäiviä esimerkiksi?

(en jaksa kelaa vanhoja sorii)

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun kierrokseen nro 3, eli konventtimme on juhannuksena Helsingin jäähallissa:) Mukavaa konventtia!t:sisaresi

Vierailija
82/86 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän kierroksemme on 8 A. Siellä Helsingissä on muutamia tuttuja ystäviä, jotka ovat täältäpäin muuttaneet pois.

Esimerkiksi eräskin perhe, joka aikoinaan, joskus tutkivat isäni ja äitini kanssa. Sittemmin tämän perheen molemmat lapset ovat jo menneet naimisiin ja perustaneet kuulemma omat perheensä...

Asutko lähellä Beteliä? Ootko monta kertaa käynyt siellä?

Minä olin viime syksynä tutustumassa Beteliin, meitä oli linja-autollinen porukkaa. Omasta ja naapuriseurakunnasta. Täytyy kyllä sanoa, että olin tosi vaikuttunut siitä matkasta ja totesin, kuinka hienosti meillä on kaikki järjestetty, oli tosi nätti ilmakin, vaikka Hämeenlinnaan asti oli sankka sumu, että ei linkan ikkunastakaan voinu mitään kuvata : )

Anteeksi, että kysyn, mutta onko sinulla perhettä ja miten, koska olet tullut totuuden yhteyteen?

T: Veljesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit kerinnyt kirjotella, en ole ehtinyt vastailemaan..Niin, Betelissä olen käynyt muutaman kerran. On tosiaan aina hieno kokemus käydä siellä. Viimeksi kävin erään kiinnostuneen kanssa seurakunnan yhteisellä bussimatkalla:).

Olen naimisissa, ollaan molemmat todistajia ja saadaan meidän ensimmäinen vauva tänä kesänä:). Totuudessa olen ollut lapsesta asti, äitini on todistaja, mutta isä ja sisko ei.

Vähän oli puhetta, että olisimme tulleet sinne Tampereelle, mutta vauvanodotus alkaa olla niin loppusuoralla, että katsellaan, miten se konventti ihan omassakin sujuu..Hui, sehän on jo kolmen viikon päästä, eikä vielä tunnu yhtään kesältä! No, ehkä se siitä:)

Vierailija
84/86 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä taattu asia, että ainakin konventtipäivinä on yleensä kaatosade. Viime kesänä, kun kävin kasteella, niin piti juosta Pirkkahallin sisältä kaste-autoon ja sittekin puku ehti kastua, senverran tuli vettä ; )

Olikohan se nyt, muistaakseni vuoden 2003 piirikonventti, kun sen sunnuntai-iltapäivän viimeinen ohjelma oli se Lähesty Jehovaa (kirjan julkaisu), ni valot sammuilivat ja räpsyivät Pirkkahallissa, ihan mahoton pauke kuului ulkoa... Monet ystävät sanoi, että saatiin Jehovalle ylistystä ihan ukkosen välityksellä !!

Täytyy tässä kanssa lähtee vaate ostoksille, että sais konventtiin jotain kivaa ja uutta päälle. On myös hankittava vahvemmat istuin- pehmusteet, kun se kolmas päivä on yleensä, ainakin omalla kohdallani, selälle ja takamukselle paha, konventtipaikan tuolit kun ei ole niitä pehmoisimpia : )

Me kuljemme omasta seurakunnasta järjestettävällä bussi- kuljetuksella kaikki kolme päivää.

Minä olen kanssa miettinyt perheen perustamista tässä lähivuosina ja siksi halusin vähän tietää perheestäsi, en tarkoittanut olla mitenkään tunkeileva.

Onhan noi vauvat kivoja tapauksia, meidän seurakunnallakin niitä on useampia ; ))

Se Raamatunkohta on sopiva, missä sanotaan lasten olevan lahja Jumalalta. Onhan siitä laulukin.

Mitkä ovat sinun ja perheesi lempilauluja?

Mukavaa vaavin odotusta ja koittakaahan jaksella ; )

Veljenne: Tero.

Vierailija
85/86 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko kirjoittaa sähköposteja?

Vierailija
86/86 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelijä79:

olit kerinnyt kirjotella, en ole ehtinyt vastailemaan..Niin, Betelissä olen käynyt muutaman kerran. On tosiaan aina hieno kokemus käydä siellä. Viimeksi kävin erään kiinnostuneen kanssa seurakunnan yhteisellä bussimatkalla:).

Olen naimisissa, ollaan molemmat todistajia ja saadaan meidän ensimmäinen vauva tänä kesänä:). Totuudessa olen ollut lapsesta asti, äitini on todistaja, mutta isä ja sisko ei.

Vähän oli puhetta, että olisimme tulleet sinne Tampereelle, mutta vauvanodotus alkaa olla niin loppusuoralla, että katsellaan, miten se konventti ihan omassakin sujuu..Hui, sehän on jo kolmen viikon päästä, eikä vielä tunnu yhtään kesältä! No, ehkä se siitä:)

Onnittelut tulevasta perhetapauksesta....tiedän kokemuksesta miltä tuntui olla konventissa -93 viimeisillään kun esikoinen syntyi heinäkuun 13 päivä... ja tämä nuorin syntyi viime heinäkuussa 27. päivä...tosin viime kesänä en konventtiin päässyt koska jouduin olemaan sairalassa.

Toivotaan että säät suosisi molemmissa kaupungeissa tänä vuonna, olisi paljon miellyttävämpää lastenkin kannalta.

Hyvää tulevaa konventtia molemmille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi