VAIN ELÄMÄÄ
Kommentit (1126)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:15"]
kaikki, jotka lähettelevät vihaviestejä sannista: menkää ITSE vetämään tonne. ei kuulu munkaan lemppareihin, mutta en koe tarpeelliseksi arvostella nuorta muusikonalkua. antti on edelleen ihQ.
[/quote]
lol
Olenko ainoa jonka mielestä Sanni on ihastunut Ville-Galleen? Puhuu hänestä paljon, hakeutuu seuraan ja tänäänkin Anssin vedon aikaan näytti nyrpeää naamaa, mutta heti kun Ville-Galle alkoi riehua niin johan tuli Sanniinkin eloa.
Pave ja Anssi ähisee pää punaisena, ääntä ei nimeksikään. Ja Antti vaan räjäyttää potin äänellään.
Virve on kyllä jotain aivan kamalaa.
Villestä en oo ennen piitannut mutta nyt oon alkanut tykkäämään :) jotenkin tosi symppis ja söpö.
Ja mun mielipide Anssista on muuttunu täysin, on nyt mun suosikki tuolla! On niin hiljanen ja ujonoloinen ja sit välillä repäisee just niinku tänäänkin. Mahtava :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:22"]
Pave ja Anssi ähisee pää punaisena, ääntä ei nimeksikään. Ja Antti vaan räjäyttää potin äänellään.
[/quote]
Koneellisesti muokatulla äänellään :)
Ville olisi kyllä ihan horror-seurustelukumppani. Käytöstavoiltaan kasvatettu, mutta käy ihan tuulella.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:19"]Olenko ainoa jonka mielestä Sanni on ihastunut Ville-Galleen? Puhuu hänestä paljon, hakeutuu seuraan ja tänäänkin Anssin vedon aikaan näytti nyrpeää naamaa, mutta heti kun Ville-Galle alkoi riehua niin johan tuli Sanniinkin eloa.
[/quote]
Ja Ville-Gallen jaksossa kun hän kehui Anna Abreuta kuumaks mimmiks niin sannin ilme oli vähän.. mustis? :D
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:25"]
Ville olisi kyllä ihan horror-seurustelukumppani. Käytöstavoiltaan kasvatettu, mutta käy ihan tuulella.
[/quote]
Onkse koskaan edes seurustellut?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:25"]
[/quote]
Haloo! Ellin kanssa.
Onkse koskaan edes seurustellut?
[/quote]
Onhan se Villegalle ja Sanni tehny esim, Cheekin kanssa sen yhteisbiisin Flexaa. Niin että tuntevathan he toisensa jo ennen. Eikö se Sanni ole naisen kanssa kimpassa?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:58"]Onhan se Villegalle ja Sanni tehny esim, Cheekin kanssa sen yhteisbiisin Flexaa. Niin että tuntevathan he toisensa jo ennen. Eikö se Sanni ole naisen kanssa kimpassa?
[/quote] kyllähän se jonkun naisen kanssa baarissa hempeili ja ymmärtääkseni on myös omistanut hänelle kappaleen (uudelta?) levyltään.
No ei ole Sanni ihastunut Villeen, hahha. Sanni seurustelee vähän erinäköisen henkilön kanssa, jolta löytyy vähän erinäköiset härvellit jalkopäästä. :D
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:19"]Olenko ainoa jonka mielestä Sanni on ihastunut Ville-Galleen? Puhuu hänestä paljon, hakeutuu seuraan ja tänäänkin Anssin vedon aikaan näytti nyrpeää naamaa, mutta heti kun Ville-Galle alkoi riehua niin johan tuli Sanniinkin eloa.
[/quote]
Hehän ovat hyviä ystäviä. Kutsuvat toisiaan siskoksi ja veljeksi.
Surkeita laulajiahan nuo on kaikki. Anssi sentään osaa soittaa ja tehdä jonkunnäköisiä biisejä. Virve on ihan ok tyyppinä. Anssi näistä nyt paras on, mutta se ei paljon vaadi tuossa porukassa. Sannin ääni on vieläkin järkyttävämpi kuin levyltä, miten noin nenäänsä edes voi honottaa? Vilkkumaa rääkyy, Antti kuulostaa naiselta. Mutta se on tosiaan parempi näillä ettei ole sitä tekoitkun vääntämistä jatkuvasti, se oli aika noloa. Ymmärrän, että jostain voi liikuttua, mutta tuntui että kaikkien pitää vetistellä koko ajan. Eilen kyllä katoin, että kyynelehtikö Sanni kun se räppäripoika kieku jotain hirveetä biisiä?
Omat näkemykset eiliseltä:
Paven tulkinta oli taidokas. Ensin kuuntelin että vanha mestari vain läpilaulaa tekstiä, kunnes ymmärsin että hän nimenomaan toi tulkinnassaan esille tämän kertojahahmon ylimielisyyttä ja välinpitämättömyyttä. Toi kappaleeseen uutta näkökulmaa kuten hyvä coveri tekee.
Vicky, no joo. Ääntä hänellä voisi olla mutta vivahteita ei tähän biisiin löytynyt ollenkaan ja humppakomppi pilasi loput.
Antti yllätti taidokkaalla laulullaan ja eläytymisellään. Ehkä hieman ylitulkittu, mutta toisaalta se kuuluu artistin tyyliin ja versio oli siksi omannäköinen ja aito. Pidin kyllä.
Sanni ei vieläkään sytyttänyt. Pidän joistan hänen omista kappaleistaan mutta ilmeisesti hän on hieman jippumainen sikäli että tyyli ja tulkinta riittää tällä erää vain varsin kapean sektorin biiseihin. Kehittymisaikaa hänellä toki on paljon ja sympaattinen tyttö.
VilleGalle. En juuri välitä hänen genrestään mutta pakkohan tuota aitoutta ja vilpittömyyttä on ihailla.
Anssi on yllättänyt ainakin minut. Mahtava heittäytymiskyky ja itseironian taju ja kaiken lisäksi ammattitaitoinen muusikko ja sympaattisen oloinen persoona.. Suosikkini tältä kaudelta tähän saakka
Hyvä kausi menossa kaikkiaan!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:23"]Virve on kyllä jotain aivan kamalaa.
Villestä en oo ennen piitannut mutta nyt oon alkanut tykkäämään :) jotenkin tosi symppis ja söpö.
Ja mun mielipide Anssista on muuttunu täysin, on nyt mun suosikki tuolla! On niin hiljanen ja ujonoloinen ja sit välillä repäisee just niinku tänäänkin. Mahtava :)
[/quote]
Virve on ihan floppi.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:23"]Virve on kyllä jotain aivan kamalaa.
[/quote]
Virve on ihan floppi.
[/quote]
Komp. ei tuo mitään ohjelmaan. Ääni ei soi ja esitykset karaoketasoa.
Joo pakko sanoa tähän villegalle-sanni-keskusteluun sen verran että tuskinpa mistään ihastuksesta todellakaan on kyse, sanni taitaa tykätä tytöistä enemmän ja nytkin yhden kanssa seurustelee:)
Mua nauratti ku Sanni veti jotain tekoitkua sen Ville Gallen coverin aikana. Ärsyttää koko akka, kun sillä on niin rumat hampaat ja ruma ääni ja ärsyttävä luonne. Hyvältä se niissä bikineissä näytti, mutta siinäpä se sitten.
Antti ja Anssi on aivan ihania, molemmat omalla tavallaan lahjakkaita muusikoita. Maijasta tykkään ihan hirmuisesti, hänen lyriikkansa ja tyylinsä ovat upeita. Pave ja Virve nyt on mukana vaan, koska edustavat vanhempaa ikäluokkaa. Pave nyt osaakin jotain, mutta Virve.... Huh huh. Onhan siltä hittejä mutta helkkari, onhan sillä naisella aika kamala ääni.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:15"]kaikki, jotka lähettelevät vihaviestejä sannista: menkää ITSE vetämään tonne. ei kuulu munkaan lemppareihin, mutta en koe tarpeelliseksi arvostella nuorta muusikonalkua. antti on edelleen ihQ.
[/quote]
En mene, koska en osaa laulaa ja Sannin pitäisi samalla perusteella ymmärtää olla menemättä.