VAIN ELÄMÄÄ
Kommentit (1126)
Viimevuosi oli turhantärkeily vuosi
Oon samaa mieltä, nyt on hyvä meno ja vapautunut porukka. Loiri oli kuin suojeltava pikkulapsi viime vuonna. Ja kai siinä oli pelko, että kuolee kesken kuvausten.
Jes! Tää kausi vetää vertoja ekalle kaudelle. Rakastin ekaa kautta, mutta tällä kaudella noilla on ihan huippu jengi koossa. Lahjakkaita artisteja, ihania ihmisiä, hauskanpitoa ja tasavertaisuutta.
Eka kausi oli mielenkiintoinen, hauska ja koskettava, toka kausi oli pohjanoteeraus eikä jäänyt edes mieleeni mitenkään, kolmannella kaudella oli se liiallinen Loiri-hype mutta nyt on hyvä jengi koossa ja mielettömiä vetoja nähty! Suosikkeja Anssi ja Galis, mutta Maija ja Antti ovat yllättäneet, Sanni on lahjakas ja Pavesta tykkään myös. Vicky ihan ok. Kaikenkaikkiaan mahtava jengi.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:47"]Kyllä viime vuosi oli parempi. Paula Koivuniemi oli hyvä ja muutkin ihan jees. Nyt liian monta keltanokkaa mukana. Joku Sanni. En ole ikinä kuullut hänestä. Söpö tyttö toki. Tai Ville-Galle. Kuka sekin on? Aina se ongelma, että pitää miellyttää liian suurta kuulijakuntaa. [/quote] Eiköhän tämäkin vertailu ole käyty tässäkin ketjussa jo monta kertaa läpi. Aihe on jo hieman kulunut. Näillä mennään, pulinat pois. Jos ei miellytä, voi vaihtaa kanavaa. Mä tykkään ainakin näiden yhteishengestä ja huumorista.
[/quote]Tämä vuosi on todellakin paljon parempi kuin viimevuosi. Tykkään näiden tyylistä joka ei ole turhan pillittävää. Kaikki jaksot enemmänkin iloisia kuin itkun vääntöä. Maijan pisteet nousi, vaikka olen aina jollain tasolla hänen biiseistään tykännyt. Mutta nyt tajusin ,että Maija on todella lahjakas lauluntekijä.Antin pisteet nousee myöskin koko ajan. Kaikki on aika ihania. Tykkään.
Linkkaisko joku tän spoilausketjun?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:29"]Huh, vähän jänskättää millaisia versioita muut tekee Antti Tuiskun hiteistä :D Can't wait! [/quote] Mistä ihmeen hiteistä?
[/quote]PETO ON IRTI
Tulihan ne pleikkarin pelluut taas sieltä :D
Jumalauta tuo honottajaaaa! 2080
En välitä Anssista pätkääkään tyyppinä. Joo, ensi levy menestyi odotusten ohi, pissi nousi päähän, vaimo ja pieni vauva jätettiin, koko se historia. Silti mykistää tyypin ammattitaito hyvässä mielessä musiikin suhteen, vaikken haluaisi tykätä. Duunia on tehty ja se näkyy.
Niin myötähäpee iskee tuosta jiiveegeestä :O
Antti ja viltsug katselee toisiaan siihen malliin et onkohan heillä yhteinen salaisuus?
Voi kun he olisivat söpö pari!
Veikkaan, että Ville-Gallesta tulee tämän jälkeen kaikkien äitien ja tyttärien suosikki. Vähän kuin Cheek, mutta aidompi ja hauskempi.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:47"]Kyllä viime vuosi oli parempi. Paula Koivuniemi oli hyvä ja muutkin ihan jees. Nyt liian monta keltanokkaa mukana. Joku Sanni. En ole ikinä kuullut hänestä. Söpö tyttö toki. Tai Ville-Galle. Kuka sekin on? Aina se ongelma, että pitää miellyttää liian suurta kuulijakuntaa. [/quote] Eiköhän tämäkin vertailu ole käyty tässäkin ketjussa jo monta kertaa läpi. Aihe on jo hieman kulunut. Näillä mennään, pulinat pois. Jos ei miellytä, voi vaihtaa kanavaa. Mä tykkään ainakin näiden yhteishengestä ja huumorista.
[/quote]Tämä vuosi on todellakin paljon parempi kuin viimevuosi. Tykkään näiden tyylistä joka ei ole turhan pillittävää. Kaikki jaksot enemmänkin iloisia kuin itkun vääntöä. Maijan pisteet nousi, vaikka olen aina jollain tasolla hänen biiseistään tykännyt. Mutta nyt tajusin ,että Maija on todella lahjakas lauluntekijä.Antin pisteet nousee myöskin koko ajan. Kaikki on aika ihania. Tykkään.
[/quote]
Minun mielestäni viime kausi oli sovituksellisesti hurjan paljon monipuolisempi. Nyt on jokaiselle artistille ikään kuin valittu tyylilaji, jolla vetää kaikki versiot. Poisluettuna Anssi Kela, joka oikeasti laittaa itsensä likoon, eikä tee biisejä tyylillä "tämä versio on kuin tehty seuraavalle levylleni".
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:29"]
Huh, vähän jänskättää millaisia versioita muut tekee Antti Tuiskun hiteistä :D Can't wait!
[/quote]
Vetääkö VilleGalle Keinutaan?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:50"]
Antti ja viltsug katselee toisiaan siihen malliin et onkohan heillä yhteinen salaisuus?
Voi kun he olisivat söpö pari!
[/quote]
Joku roti.
Hyvä että juovat vähän bissee ja kuoharii. Sopivan rento meininki eikä haudan vakavaa itkun tuhertamista vesilasien ääressä kuten viime vuonna.
En usko. Ei muistaakseni ilmestynyt ennen kuvausten alkamista.
kaikki, jotka lähettelevät vihaviestejä sannista: menkää ITSE vetämään tonne. ei kuulu munkaan lemppareihin, mutta en koe tarpeelliseksi arvostella nuorta muusikonalkua. antti on edelleen ihQ.
Joo laita ennakkoketjuun biisilista, kiitti ei spoilausta tänne! Mä oon tykänny antista idolsista asti, innolla ootan sen päivää! :D Anssin vedon tiiän mainoksen takia, mutta ainakin sen perusteella hyviä vetoja tulossa!