Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

synnytystä ennakoivat supparit???

Vierailija
06.02.2006 |

masun todella kireäksi pistävien supistusten,jotka saa selänkin jomottamaan hetkesi ja alavatsalle välillä pientä kihelmöintiä ja runsasta menkkamaista kipua. Onko merkki pian lähestyvästä synnytksestä? sunnuntai aamusta asti jatkuneet n.20min välein. Tulppa ei ole irronnut taikka vettä mennyt. esikko tuli käynnistyksellä 42+3 ja ei mitään oireita sitä ennen vain todella todella lievää masun pinkeytymistä ihan loppupäivinä ja käynnistys tabletin saatuani siksi kyselen viikkoja kun tämän pikku kakkosen kanssa vasta 37+2. vastauksista kiitäen :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on säännöllisiä ja kivuliaita niin sitten ne minun mielestä on avaavia. Paha antaa mitään oikeata vastausta. Ota yhteys neuvolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maijon:

Jos ne on säännöllisiä ja kivuliaita niin sitten ne minun mielestä on avaavia. Paha antaa mitään oikeata vastausta. Ota yhteys neuvolaan.

Minä ottaisin mieluummin yhteyttä suoraan synnyttäjien vastaanottoon enkä neuvolaan.

Vierailija
4/4 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni avaavat supistuset aiheuttivat nipistelyä ja epämiellyttävää vihlontaa kohdunsuulla. Jos tila käy liian tuskalliseksi ja jatkuu pitkään, kannattaa käydä polilla näyttäytymässä tai ottaa yhteyttä neuvolaan.

Yhdellä tutulla oli kipeitä suppareita viikon ajan ennen käynnistystä. Nuo supistukset eivät silti saaneet aikaan juuri mitään kohdunsuulla. Nyt on sitten kiroillut, että olisi vaan pitänyt mennä vaatimaan käynnistystä jo aikaisemmin.

Onea tulevaan synnytykseen ja vauvelin hoitoon!