Mieheni suuttui, kun leikkautin hiukseni lyhyiksi
sanoi, että häntä kuvottaa tollaset kynityn kananperseen näkönen niska, hyi helvetti! Ihan kiva juttu, mun mielestä nää on ihan hyvät
Kommentit (28)
voi tsiisös... onneksi mulla ei ole kotona moista törkimystä! voi luoja mikä kommentti omalle vaimolle.
Meillä ei kumpikaan puutu toisen hiustyyliin. Toiveita saa toki esittää, mutta kumpikaan ei PÄÄTÄ toisen hiustyyliä.
Itse olen kovasti tykästynyt miehen pitkään tukkaan, ja kyllä harmittaisi jos hän sen leikkaisi. Ei ole kyllä kuulemma pelkoa! :D
Mulla on ollut viimoset 15 vuotta puolipitkät, ( hartioille) , ja niissä ollut vaaleita raitoja. olen luonnostaa maantienvärinen. Nyt ihan lyhyt moderni malli, tummanruskea pohja ja siinä punaisia raitoja.
Mitä ne kampaajat oikein ajattelee?
Nim: Kauniin naisellisen vaimon mies
Ja sinä määräät kaiken teillä, niinkö?
Siis viddu mitä sovinisteja , jos on mies!
Siis just tollanen hiustyyli on nyt IN!
Mutta kun kävin leikkauttamassa tälläisen " polkka" pituisen niin on kuulema nyt parempi ko se ohut pitkä tukka. Ihan lyhyt tukka on kyllä eri asia, mutta silti ei vaimolle saa noin sanoa.
ei koskaan puutu ukkojensa tyyliin mitenkään...? Yleensä se menee vaan niin, etä vaimo siellä kaupassa/parturissa jo sanelee mikä näyttää miehellä hyvältä...
Ei siis todellakaan, mä ihmettelen sun miestäs AP
Mun mies ei voi sietää vanhanaikaisia pottakampauksia
Eikö miehellä saa olla mielipidettä? Ovatko kaikki miehet sovinisteja, jos ovat eri mieltä vaimon kanssa? Eihän ap:n mies tehnyt mitään väärin! Jos hän olisi pakottanut ap:n pitämään pitkää tukkaa vastoin tahtoaan, hän olisi ollut sika, mutta nyt hän on vain ihan tavallinen mies joka tykkää sattumalta pitkistä hiuksista.
Mitä jos ap:n mies lihottaisi itseään 40kg? Eikö ap saisi olla pahoillaan siitä??
ja minä ainakin pidän lyhythiuksista naisista, ne näyttävät hyviltä toisin kuin harmaan villasukan väriset blondatut tasapitkät tms. hiukset. kannattaa pitää oma kantansa. minäkin pidän! nimim. pitkätukkainen mies
saa ihmeitä aikaan.
Jostain kunmman syystä miehet ovat todella konservatiivisia, mitä naisten ja varsinkin oman vaimon hiuksiin tulee. Muutosvastarinta on kovaa.
Ei minusta pitkon päätä roikkuvat puolipitkät hiukset ole kauniit ja naiselliset. Ei lyhyet tarkoita samaa kuin miesmäiset, vaikka esim. Suvi-Anne Siimekselle kyllä sopii, eikä näytä mieheltä.
tehän kommentoitte ihan samalla tasolla... että pata kattilaa soimaa.
kampauksen kanssa kotiin, sanoisitteko, että on hirveä? Minä ainakin sanoisin. Tiedän, että mieheni haluaa, että myös minä pidän hänen tukastaan ja haluaa rehellisen mielipiteen. Tietysti sanoja voi miettiä vähän. Myös itse haluan vastaavaa. Ap, eiköhän se mies siitä lepy ja tottuu uuteen tukkaan.
että sinkkuaikoina tukan pitäminen lyhyenä oli oivallinen tapa pitää loitolla sellaiset tarjokkaat, joiden mielestä naisellisuuden mittana on pitkä tukka ja yleensä myös isot tissit. En ole koskaan tavannut miestä, joka näin ajattelee ja jonka kanssa haluaisin olla tekemisissä. En kiinnostanut heitä eivätkä he minua, joten kysynnän ja tarjonnan laki toimi!
Vierailija:
Nim: Kauniin naisellisen vaimon mies
Käsittämätöntä että jotkut naiset pitävät kymmeniä vuosia samaa tukkaa vaan koska mies pitää.