HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Vierailija kirjoitti:
Danihan on selkeesti noista kivoin. Ihan hauska ja heittää noita juttuja selkeesti ihan huumorilla. Tosin se läskiperse-homma oli törkeä.
Niko, Tommi ja Martta taas kuvittelee oikeesti olevansa jotain perfectejä.
Jep, Danilla on koko ajan semmoinen pilke silmäkulmassa meininki.
On kyllä jännä, kuinka nyt oikein odottaa Dania ruutuun ja pitää sitä ihan symppiksenä. Ennen ohjelman alkua ja alussa ei voinut edes sietää koko tyyppiä ja nyt Dani vaikuttaakin ihan hauskalta :-D Ainakin verrattuna noihin muihin täysin jäykkiin ja idiootteihin tyyppeihin... Paitsi Juha on ihana.
Anni ei kyllä musta näytä siltä, että käy salilla 4 krt vkossa plus juoksulenkit päälle :D niinkuin itse kertoi. .
http://www.iltasanomat.fi/toosatv/art-1444609915967.html
Eroaa pelottavan vähän alkuperäisestä. Juonnot voisivat kopioida tuosta Hottiksiin, niin on totuudenmukaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Rosanna. Kympin tyttö❤
Kynpin*
Todella hämmentävä ohjelma. En osaa päättää ovatko nämä ihmiset tosissaan selittämässä tuolla noita älyttömyyksiään. Ja vaikka olisivatkin vain pelleilymielellä, niin kusipään leima otsaan loppuiäksi on kaikille taattu.
En haluaisi olla tekemisissä yhdenkään kanssa noista ihmisistä. Jos tuttavapiirissäni oikeasti olisi 29-vuotias "mies", joka TV:ssä selittää kalanhajuisista sormistaan, niin terve!
Vierailija kirjoitti:
Tomppa on kyllä ihan sinut ton ärrävikansa kanssa. Harvoin tapaa ärrävikaista, joka ehdoin tahdoin haluaa muuttaa just Tampereelle, sekä haluaa hakea rauhanturvaajaksi. Taisipa työskennellä myös roskakuskina.
Kuule Tompan iho ei kestä enää mitään aurinkoa. Ei häntä voi lähettää mihinkään Kongoon tms. Mun tekee mieli mennä rasvaamaan sen naamaa aina kun hänet telkkarissa. Siis ihan säälistä ja empatiasta. Löytäisi nyt itselleen jonkun naisen joka hoitaisi hänen hilseilevää ihoa.
Niin kuin Tiina Jylhä kerran sanoi: On eri asia käydä salilla ja treenata salilla. :D
Vierailija kirjoitti:
Anni ei kyllä musta näytä siltä, että käy salilla 4 krt vkossa plus juoksulenkit päälle :D niinkuin itse kertoi. .
Vierailija kirjoitti:
Luitteko Fatiman askista, että häntä oli tuotanto pyytänyt pyytämään Tommia näyttämään vatsalihaksensa treffien lopussa ja että tuotanto oli myös antanut puheenaiheita, joista keskustella? Ei todellakaan kovin aito ohjelma...
Siis vähän ihmettelin tuota Fatiman pyyntöä. Hän ei nimittäin näytä siltä että tuon ihotautimiehen lihakset kiinnostaisivat häntä tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin Tiina Jylhä kerran sanoi: On eri asia käydä salilla ja treenata salilla. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja Tiinalle voisin sanoa, että on vähän eri asia kun lihakset on tulleet treenaamalla kuin että ne ovat tulleet aineilla:)
Nikon deitti Pihla pitää vlogia ja kertoo uusimmassa videossaan treffeistään Nikon kanssa :D
3:04 - 5:53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Tommilla orastava masu? Makkaroita ainakin.
Jep, ei taida mies olla itse enää niin tikissä. Joka päivä salilla, niinkö se oli? Mitähän siellä oikein tekee..peilaa?
Katselee muita suihkussa ja saunassa käyviä? Lotraa pitkään suihkussa ja repii selästään rupia ja finnejä?
Vierailija kirjoitti:
Nikon deitti Pihla pitää vlogia ja kertoo uusimmassa videossaan treffeistään Nikon kanssa :D
3:04 - 5:53
Mitä se kertoi treffeistä? En pysty katsomaan videota juuri nyt, niin saisko pienen tiivistyksen? Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitteko Fatiman askista, että häntä oli tuotanto pyytänyt pyytämään Tommia näyttämään vatsalihaksensa treffien lopussa ja että tuotanto oli myös antanut puheenaiheita, joista keskustella? Ei todellakaan kovin aito ohjelma...
Siis vähän ihmettelin tuota Fatiman pyyntöä. Hän ei nimittäin näytä siltä että tuon ihotautimiehen lihakset kiinnostaisivat häntä tippaakaan.
Onko ihotauti mies se jolla on punainen naama?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi näemme ihanan Nikon❤. Sarjan ainut hottis.
Onko Niko se, jolla on neliskanttiset kasvot ja nenä sekä hampaat vinossa?
Voi ei miten nolo tuo Niko! Toi Pihla vaikutti oikein herttaiselta tytöltä, mutta Niko - yksinkertaisuuden kuningas - todellakin paljasti oman tyhmyytensä, kun eihän maailmassa voi pärjätä ilman lihan syöntiä... kauhea tenttaus muutenkin koko kasvissyönnistä. Ja siihen loppuun vielä toteamus, että mun naisen tulee syödä lihaa (!). Hrr... todella vastenmielisen oloinen ihminen. Mä todella toivon, että tää koko skeida on alusta loppuun käsikirjoitettu.
No miks kukaan ei kerro mitä tuolla vlogissa on?
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/toosatv/art-1444609915967.html
Eroaa pelottavan vähän alkuperäisestä. Juonnot voisivat kopioida tuosta Hottiksiin, niin on totuudenmukaisempaa.
Hahaha! Tommi olis kaivannut vielä enemmän oranssia, mutta hyvin oli löydetty se Tommin juttu, eli tyhmyys. Ja muidenkin lisänimet (niljake, mulkku, munahaukka, jne). Martan kikattelu päin ensimmäisen deitin naamaa meni juuri noin. Juhan puhetyyli oli autenttinen! :)
Eikö muita ärsytä Danin pakkoliikkeet naamassa ja päässä? Se jatkuva nykiminen.
Ihana Rosanna. Kympin tyttö❤