HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Vierailija kirjoitti:
Apua toi Niko! Jäätävä :D
Siis ihan JÄR-KYT-TÄ-VÄ!
Luulisi, että kun Rosannallakin on melko julkinen työ, niin miksi lähtee tämmöiseen ohjelmaan ja pilaa maineensa hölmöillä ja itsekkäilllä kommenteillaan?
Vierailija kirjoitti:
Luin muuten Voicen sivuilta Niko Saarisen haastattelun ja hän kertoi siinä, että häntä oli pyydetty Hottiksiin mukaan.
muistakseen myös bb-joniakin on pyydetty
Nikon läppä on ihan 15-vuotiaan tasolla. Kalanhajuiset sormet, höhöhö.
En ottais tota nikoa vaikka maksettais. Anni on musta ruma
Mua ihan ällöttää, että tuollaisia ihmisiä on olemassa. Ja varmasti paljon pahempiakin.
Haha, toi Cheekin näkönen jätkä oli joskus mun Tinder-match. :D
Vierailija kirjoitti:
Raakamakkaramies-Nikolle ei kelpaa vegaanitirpit.
Kelpaa jos on nahkahousut ja hyvät tissit!
"Nahkahousut on lupaus seikkailusta. Yläkasetit oli aika mukavat."
Hahaa, Niko ja kasvissyöjätyttö :D
Uskon tuon kasvissyöjätirpan tulleen valituksi Nikon deittikumppaniksi ihan vain kasvissyöntinsä takia, tuontanto haistoi hyvän TV-hetken. :D
Vierailija kirjoitti:
Haha, toi Cheekin näkönen jätkä oli joskus mun Tinder-match. :D
Jatkan vielä sen verran, että hän jakoi silloin matchiensa kanssa hetken, jossa kertoi häntä kysyttäneen Tinderissä mukaan ohjelmaan, johon etsitään kuumia sinkkuja.
Siis mikä on tää Niko?? Näyttää yllättävän normaalilta mutta on ihan sekaisin! Toi sen deittikin on ihan outo. Miksi se sanoo joka lauseen loppuun oudolla äänellä "haha".
Tommi on kyllä mun ykkösinhokki. Ihan narukäsi ja omituinen punakka iho. Näyttää noin 7-10 vuotta vanhemmalta kuin oikeasti on. Varmaan tyhmin tyyppi, joka ikinä on telkkarissa saanut suunsa avata. Oikeasti, tuon ihmisen aivotoiminta riittää hädin tuskin peruselintoimintojen ylläpitoon. Hämmentävää, että viime jaksossa tosiasiassa melko bimbo Fatima vaikutti Tommin rinnalla varsin fiksulta tyypiltä.
Minustakin Tommi on harvinaisen vastenmielinen tapaus. Ei sitä osaa enää edes pitää hyvännäköisenä tuon käytöksensä takia. Niin täynnä itseään että pahaa tekee.
Ja vähän säälittääkin, jotain epävarmuutta se tuolla ylimielisyydellä yrittää peitellä.
Siis toi Nikon deitti on ihan vaivaantunut
Toi kasvissyöjä on niin vaivaantunut ja jäässä etten kestä katsoa. Miksi menee telkkariin jos on noin vaikeaa.
Eikö Tommille löytynyt treffikumppania?
Apua toi Niko! Jäätävä :D