HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Se Samuel-Cheek oli ihan suhteellisen järkevän olonen. Poistin sen aikoinaan matcheistani, koska sen jakamat hetket oli niin ärsyttäviä/tyhmiä. Nyt jos tulisi uudestaan vastaan, niin voisin jopa harkita sydämen painamista uudelleen.
Niko, Tommi ja bile-Dani voisivat mennä treffeille keskenään!
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, Niko ja kasvissyöjätyttö :D
Lihamies Niko ei edes tiedä, miten entrecote lausutaan, huvittavaa, kun muuten haluaa maailmanmiestä esittää.
Aika moni Hollywood-näyttelijäkin on vegaani ja silti tikissä. Niko ei usko, että ilman lihaa voi olla lihaksia.
Niko on mun mielestä noista kyllä pahin. Puolet jutuista jotain huonoa ja epämääräistä vertauskuvin kerrottua läppää. Ihan hirveä niljake!
"Tein häneen vaikutuksen, siitä ei ole epäilystäkään."
Niko ei kyllä kovin hyvin handlannut noita treffejä. Jos toinen paljastuu kasvissyöjäksi, niin en minä ainakaan olisi ruvennut niitä pihvejä siinä käristämään ja tenttaamaan kasvissyönnistä. Olisi varmaan voinut kysyä ruokavaliosta etukäteen?
Höh, ei Juhaa seuraavassakaan jaksossa
Hieno ohjelma. Saa paljon kommentteja kiinnostuneilta. Mainoskassavirtaa, oh yes!
Offtopic mutta itse ärrävikaisena tekee pahaa lukea monien kommentteja Tommin puheviasta. Ymmärrän että särähtää joidenkin korvaan mutta toivoisin että ihmiset ennemmin kritisoisivat ikäviä käytöstapoja kuin vikaa jolle ei välttämättä voi mitään. Terveisin tyttö joka ei koskaan uskaltaisi mennä telkkariin puhumaan.
No sori vaan, mutta siinä vaiheessa kun tyyppi on hakeutunut telkkariin dissaamaan muita ihmisiä ties mistä ulkonäköseikoista ja valittaa jonkun tytön vähän muita hampaita tummemmasta etuhampaasta, niin kyllä sen ärrävika on ihan vapaata riistaa.
Tomppa on kyllä ihan sinut ton ärrävikansa kanssa. Harvoin tapaa ärrävikaista, joka ehdoin tahdoin haluaa muuttaa just Tampereelle, sekä haluaa hakea rauhanturvaajaksi. Taisipa työskennellä myös roskakuskina.
Vierailija kirjoitti:
Offtopic mutta itse ärrävikaisena tekee pahaa lukea monien kommentteja Tommin puheviasta. Ymmärrän että särähtää joidenkin korvaan mutta toivoisin että ihmiset ennemmin kritisoisivat ikäviä käytöstapoja kuin vikaa jolle ei välttämättä voi mitään. Terveisin tyttö joka ei koskaan uskaltaisi mennä telkkariin puhumaan.
Hyvä pointti!
Vierailija kirjoitti:
TeRrrrrve kaverrrrii!
Katoin ruutuplussasta seuraavan jakson ennakkoon ja on taattua laatua taas tulossa. :D Toi Tommi on karrrrrrrseeeeeeeeee!!
Vierailija kirjoitti:
Oliko Tommilla orastava masu? Makkaroita ainakin.
Jep, ei taida mies olla itse enää niin tikissä. Joka päivä salilla, niinkö se oli? Mitähän siellä oikein tekee..peilaa?
Danihan on selkeesti noista kivoin. Ihan hauska ja heittää noita juttuja selkeesti ihan huumorilla. Tosin se läskiperse-homma oli törkeä.
Niko, Tommi ja Martta taas kuvittelee oikeesti olevansa jotain perfectejä.
Toi mallimamma käy ihan kuumana Tommiin...
Vierailija kirjoitti:
Danihan on selkeesti noista kivoin. Ihan hauska ja heittää noita juttuja selkeesti ihan huumorilla. Tosin se läskiperse-homma oli törkeä.
Niko, Tommi ja Martta taas kuvittelee oikeesti olevansa jotain perfectejä.
Wtf... Daniko ei omasta mielestään ole perfect? Eihän se muuta teekkään kun kehu itseään!
Apua! Nikon ja tuon naisen treffit oli vaivaannuttavinta vähään aikaan.