HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Miks Huutokauppakeisari musiikki? :D
Juha näyttää Rosannalta tuolla baarissa. O_O
Mä oon aika yllättynyt näistä näiden treffikumppaneista, ihan tavallisen näköisiä miehiä/naisia. Kun puhuvat hirveesti kuinka ei löydä "tasoistaan seuraa" mutta deittailevat silti ihan taviksia
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:44"]
Huhhuh onko tän ohjelman idea tosiaan tämä, että nää amikset treffailee ja kehuu itseensä ja that's it? Ja mitä sitten?
[/quote]
Sitä minäkin olen miettinyt. Sama ongelma kuin kaikissa deittiohjelmissa mutta luulin, että näissä hahmoissa olisi jotain syvyyttä. Ei ollut, samanlaisia (tosin ei noin ylimielisiä) löytää jokaisen ammattikoulun tupakkipaikalta.
Vähän vaisu meno Juhan kolmehenkisellä kaveriporukalla. Mitä glamouria!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:50"]Tommin tyhmyys <3
[/quote]
+ TYÖTTÖMYYS
Ps. Huomaa kyllä ettei Asta diggaa Tommista. En mäkään tykkäis.
Tommi työtön... Olipa yllättävää! Not!
Tommi = oksennus. "Ennakkoluulot on ihan perseestä" Morjes....
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:49"]
Mä oon aika yllättynyt näistä näiden treffikumppaneista, ihan tavallisen näköisiä miehiä/naisia. Kun puhuvat hirveesti kuinka ei löydä "tasoistaan seuraa" mutta deittailevat silti ihan taviksia
[/quote]
No eihän nyt kukaan oikeasti laadukas sinkku lähde tuollaisten ylimielisten wt-kaverien kanssa treffeille varsinkin jos ulkonäkö on vielä ihan tavallinen. Tää Niko esim voitaisiin istuttaa suoraan jonnekin Vallilan amiksen metalliluokalle ja kukaan ei ihmettelisi mitään. Melkonen saalis ja hottis.
Toi on hyvä toi Tomin deitti! Lyö luu kurkkuun Freddy Kruegerille!
Tommin deitti on ihan paras!!! Loistavaa. Mahtava huumorintaju. Mä voisin ottaa ton naisen. T: bi-nainen
Tommista huokuu kaiken ton matchoilun takaa niin iso epävarmuus että huhhuh.
Aika rasittava tää Tommin deitti
Mä aloin just fanittaa astaa, toivottavasti antaa tommille pakit
Tonmin deitti tylyttöä huolella :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:46"]
Etukäteen ajattelin et Juha on näistä varmasti hirvein tyyppi (Danin rinnalla), siis luonteeltaan. Mut ei ollenkaan, Juhahan ei arvostele ihmisiä samaan tyyliin kun esimerkiksi Tommi ja vaikuttaa muutenkin ihan kivalta tyypiltä. Etenkin Tommin kohdalla täytyy kyllä ihmetellä, että millaisella kotikasvatuksella tulee tuollainen toisia julmasti arvosteleva juntti.
[/quote]
Samma här, olin esittelyklipin perusteella valmis inhoamaan Juhaa kuuhun ja takaisin, mutta sehän onkin tosi symppis omalla persoonallisella tavallaan. Itseironiaakin löytyy, toisin kuin muilta "hottiksilta". Juhan frendi Joni on myös yllättänyt positiivisesti olemalla rento ja tsemppaava sidekick, hän ei yritä tyrkkyillä eikä varastaa show'ta Juhalta (vaikka hinkuu itsekin julkkikseksi).
Ihan järkky YÖK Tommi,ylivoimaisesti ÄLLÖTTÄVIN noista miehistä!!
Toi Jonnan deitti oli bb-Risto vm. Kynä ja sapeli ja hyvin Tommin deitti vittuilee sille