Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko kaikki muut paitsi minä pukeutua paljastavasti?

Vierailija
05.02.2006 |

En tykkää avarista kaula-aukoista, koska minulla ei ole rintoja. En tykkä hihattomista paidoista kun en vaan tunne oloani kotoisaksi. En tahdo esitellä napaani. Näillä kriteereillä on nykyisin melkein mahdotonta löytää sieviä vaatteita, kaikki sievät puserot tuppaavat olemaan hihattomia ja kaula-aukko roikkuu navassa asti. Järki lähtee siitäkin, kun sitten naiset todella kiskovat näitä ylleen ja näyttävät kamalilta. Olenko todellakin maailman ainoa nainen, jonka mielestä olisi kiva pukeutua hieman peittävämmin ja jättää jotain mielikuvitusen varaan.

Jos tiedätte paikkoja josta saa kivoja vaatteita niin kertokaa minulle heti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi sentäs vielä joitakin normaaleja vaatteita löytyy lasten/nuorten puolelta. Sieltä löytyy kokoja 170cm:iin asti.

Vierailija
2/5 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siispä ostan isojen tyttöjen osastolta liian suuria vaatteita.....

kunpa olisi ammatti jossa saisi käyttää jakkupukua, ne on sentään asiallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä kaula-aukko, minulla solisluiden yläpuolella. Helma reilusti yli vyötärön, melkein lantiolle. Hintaa 9,90e

Vierailija
4/5 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vielä, että mieluiten käytän pitkiä hameita, ja nykyisin saa todella hakea mukavia malleja. Otetaan vastaan vinkkejä hyvistä ostospaikoista.

Vierailija
5/5 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nykyään minulla on ylipainoakin, joten senkään takia en halua näytellä kroppaani, mutta kun olin hoikka, niin en silloinkaan tykännyt näyttää liikaa. Suosin useimmiten tyköistuvaa mutta en tiukkaa linjaa. Minusta hyvin istuva jakkupuku on kauniimpi kuin joku piukka lyhyt paita, ja olenkin käyttänyt sellaisia kaikissa tilanteissa, joihin ne sopivat. Muulloin talvella useimmiten tylsästi neuleita ja farkkuja. Ostelen vaatteita sieltä sun täältä, vaikka marketista, jos löydän jotain nättiä.

Kesävaatteet ovat vaikeimpia ostettavia, tuntuu, ettei lyhyiden nirunaruvaatteiden ja telttat-paitojen väliltä löydy juurikaan hyvännäköisiä välimuotoja. Onneksi äitini ja siskoni ovat taitavia ompelijoita, ja olen heiltä tilannut esim. kauniita pitkiä hameita ja muuta tyyliini sopivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan