olin tänään kampaajalla:(
hää koekampauksessa ja meikissä..pettymys oli todella suuri.
meikki..oli tosi tumma ja paljon kajalia ja glitteriä muualla naamassa ei meikkiä sitten ollutkaan tai ainakin siltä se näytti kun silmät oli kun venäläisellä huoralla tummaa luomiväriä ja hirveät rajaukset.olen vaalea hiuksinen ja meikki ei todellakaan sopinut minulle.
hiukset olivat paplareilla kiharretut ja pinneillä nostettu ylös.osaan tällaisen tehdä itsekkin.
olen todella pettynyt ja en haluisi hääpäivänä tälle kampaajalle mennä.jos ei kerran parempaan hän pysty.eikä osaa katsoa mikä sopii mllekkin ihmiselle.useat imiset jotka minut tänään näkivät sanoivat että oletpa sinä meikannut itsesi yummalla, oletko juhlimaan tänään lähdössä,miten sinulla noin vahva meikki.
mitä tekisit tilanteessani?
Kommentit (13)
Sitähän varten koemeikki/kampaus tehdään että siinä kokeillaan miellyttääkö lopputulos ettei tarvi varsinaisena hääpäivänä pettyä. Itselleni kävi häämeikin suhteen muutama vuosi sitten ihan samoin. Menin uuteen koemeikkiin toiseen paikkaan ja tulos oli todella hyvä!
ai niin ja meikki ei edes pysynyt kunnolla ..oli muutamantunnin päästä iha suttuisen näköinen.
häät ensi lauantaina ja voi olla vaikeaa saada enään muualle aikoja
t:ap
ja miksi sun pitäisi niille mitään selitellä?! Varmaan saat vielä jostain muualtakin ajan kun nyt ei ole mikään hääsesonki. Vinkki: Ota kuva (esim. häälehdestä) mukaan kivasta kampauksesta/meikistä ja näytä että tämmösen haluat.
meikki onkin sitten toinen juttu...täälä todella on juuri sinä lauantaina kaikki meikkipaikat täynä..tiedän sen siitä kun äitini yritti saada aikaa meikkiin ja kampaajalle mutta ei sanut..:(
t:ap
Vierailija:
hää koekampauksessa ja meikissä..pettymys oli todella suuri.meikki..oli tosi tumma ja paljon kajalia ja glitteriä muualla naamassa ei meikkiä sitten ollutkaan tai ainakin siltä se näytti kun silmät oli kun venäläisellä huoralla tummaa luomiväriä ja hirveät rajaukset.olen vaalea hiuksinen ja meikki ei todellakaan sopinut minulle.
hiukset olivat paplareilla kiharretut ja pinneillä nostettu ylös.osaan tällaisen tehdä itsekkin.
olen todella pettynyt ja en haluisi hääpäivänä tälle kampaajalle mennä.jos ei kerran parempaan hän pysty.eikä osaa katsoa mikä sopii mllekkin ihmiselle.useat imiset jotka minut tänään näkivät sanoivat että oletpa sinä meikannut itsesi yummalla, oletko juhlimaan tänään lähdössä,miten sinulla noin vahva meikki.
mitä tekisit tilanteessani?
Viikko aikaa, joten sen kun harjoittelemaan!
http://www.yhteishyva.net/yhteishyva/terveys_kauneus/kauneus/katja_vast…
http://www.pirkka.fi/vapaa-aika/kauneuden-hoito-opas/meikkiopas/juhlame…
http://www.modelbride.com/category/006528.shtml
Älä pilaa päivääsi meikillä, jossa et itse viihdy!
Koekampaus ja meikki ovat juuri sitä varten, että voit sanoa, piditkö lopputuloksesta. Tietysti voit sanoa, että et todellakaan pitänyt! Soita reilusti kampaajallesi ja kerro tilanne. Anna hänelle mahdollisuus tehdä ehdotuksensa tilanteen korjaamiseksi, tee sen jälkeen vasta päätös siitä, turvaudutko B-suunnitelmaan.
ja kaikki kehuivat. Kokeilepas, miten onistuisi?
viisas nainen on hiljaa, muista se.
Mulla meikkaaja kysyi kyllä että paljonko itse yleensä meikkaan ja millaista meikkiä olen ajatellut. tummaa vai vaaleeta.
Nyt soitat sille meikkaajalle ja sanot että haluaisit kokeilla vaaleampaa meikkiä. Luulisi että meikkaaja suostuisi kokeilemaan..?
ja kampaajalle sanot suoraan millaisa olet itse ajatellut...
Miks on niin hirveän vaikeeta sanoa jos ei pidä lopputuloksesta? Miksi ei voi sanoa etukäteen millaista meikkiä haluaa, tummaa tai vaaleeta...
sano kaupunki niin me suositellaan varmoja paikkoja! hyvin tässä ehdit vielä!
onnea morsmaikulle :)
Ei tosiaan kannata ottaa hähin sellaisia juttuja mitä ei halua eikä ole pakko ottaa.