Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raasuani.

Vierailija
05.02.2006 |

Olin pitkästä aikaa ihan itsekseni kotona. Mies oli kaverinsa järjestämissä varpajaisissa ja lapset mummoilla. Siskoni miehineen poikkesi kylään ja yhtäkkiä saimme idean lähteä elokuviin.

Heille, siskolleni ja hän miehellensä elokuvissa käynti on tottumus (käyvät kerran pari kuukaudessa elokuvissa), mutta minä olen viimeksi ollut elokuvissa noin kolme vuotta sitten ja en koskaan Finnkinon teattereissa.

Ihana oli ostaa hattaraa, poppareita ja limua. elokuvateatterin kioskilta tai miksi kutsutaan. Elokuvakin oli ihan hyvä. Tämä Carreyn komedia.

Kun sitten tulimme kotiin puoli yhden maissa oli mieheni yllättäen jo kotiutunut noista varpajaisista. Olí soittellut kännykkääni hätääntyneenä 20 kertaa. Kännyni jätin keittiön pöydälle. Oli perjantaina ollut hieman riitaa meillä ja olin sanonut kiukkuissani, että jos nyt lähden itse tästä ovesta ja palaan vasta sunnuntaina. Taisi pelästyä, että onko se eukko on nyt sittenkin lähtenyt.

Eipä mies juuri huomannut, että meillä (siskoni miehenineen poikkesi vielä sisällä) oli vieraita. Tuossa ukko nukkuu vielä sohvalla takki päällä. Kohta varmaan pitää pyytää viekkuun.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttävää minusta kun mies on tullut aikaisin kotiin ja ollut noin huolissaan missä se vaimo luuraa :)

Vierailija
2/2 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muija ei kotona niin ekana tulee mieleen että nyt se on häipynyt lopullisesti... luottamus kohillaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi