Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi käy thai-hierojalla niin otaksun että

Vierailija
05.02.2006 |

kaikki ei ole silloin hyvin suhteessanne..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä kertaakaan ole tyrkytetty suihinottoa=)))

Vierailija
22/38 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on PÖLJÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tullut muutamaan seksiehdotuksia. Joten ei kaikki hierontapaikat ihan bordelleja ole.

Vierailija
24/38 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ois kiva ostaa palvelu miehelle synttärilahjaksi.. KERTOKAA JOS VAAN TIEDÄTTE!!!!!!

Vierailija
25/38 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, saattas mies olla opäähä lyöty ku muija rupeis.. HAAHHAAA... JOO JOO JOO, missä semmonen on?? Sikahyvä synttärilahja jos kerran käteenveto tai suihinotto on se juttu siellä.. =) =) kertokaa HETI!!!

Vierailija
26/38 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallioon siis.. =D =D onx nimee et tietäis varata..?

Vierailija
27/38 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, luulo ei ole tiedon väärti.

Vierailija
28/38 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaimo vaan joka haluaisi ihan sikana järkätä miehelleen tommosen yllärin.. =D vitsi se menis hämilleen.. haahaa..

Vierailija
29/38 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo vanha aihe ja tätä on puitu tv:ssä ja netissä monia vuosia. Suurin osa thai-hieronta paikoista myy seksiä tai muita seksi palveluita.

Vierailija
30/38 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, Up, UP!!! ;)

Vierailija
31/38 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä juttelin kerran Leppävaarassa yhen naisen kaa, se oli yrittänyt päästä hierottavaksi thai-mestaan ja ne tytsyt oli heittänyt sen ulos. " Ei täällä mitään hierontaa ole oikeasti, palvelu vain miehille" , olivat sanoneet.

"ei naisille"

Vierailija
32/38 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt seksiä ainakaan harrasteta, sehän on suomessa laitonta, siis myydä seksiä..

Mies oli polttareissaan thaihierojalla, mutta ei ole enempää kertonut..

Seksin myyminen on aina Suomessa LAILLISTA ja seksin ostaminenkin on useimmiten laillista. LAITONTA on ainoastaan ihmiskauppa ja prostituutioon pakottaminen sekä ihmiskaupan tai pakotuksen uhreilta seksin ostaminen. On tainnut sinuunkin sovinistipropaganda purra.

Vierailija
33/38 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä tulee työperäisenä vaivana aina varpaisiin ja jalkapohjiin kramppeja. Käy niitä thaihieronnassa hoitamassa. Sanoo että on auttanut.

Vierailija
34/38 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät saa suutaan auki. Nainen voi olla tyytyväinen suhteessa, mutta toinen ei...tai toisinpäin. Siinä on paha muuttaa mitään, kun ei tiedä, että muutosta tarvitaan. Toisia kiehtoo muuten vaan pettäminen, se jännitys kiinnijäämisestä, ja osa on vain henkisesti sairaita, narsisteja, haluavat kaiken huomionsa itseensä tai olettavat olevansa oikeitettuja seksiin kenen kanssa haluaa, vaikka naimisissa olisikin. Pettäminen kertoo sairaasta mielestä. Mies jolla on munaa, niin kertoo, että lähtee suhteesta ja lähtee.

Vierailija
35/38 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä tulee työperäisenä vaivana aina varpaisiin ja jalkapohjiin kramppeja. Käy niitä thaihieronnassa hoitamassa. Sanoo että on auttanut.

Kun nytkin kävin niiä varpaita ronklaamassa niin löysiltä vaikuttivat, ei yhtään kramppia tai jäykkyyttä. on tytöt hoitaneet hommansa.

Vierailija
36/38 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tulee hieronnasta kokonaisvaltaisesti rentoutuneena. Jaksaa taas pihtaria parisen viikkoa.

Vierailija
37/38 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin kaverin kanssa thai-hierontaan Tre:lla. Olin ainoa mimmi ja kaveri kävi "hierottavana" siellä. Oli kuulemma mukavaa, mutta mulle he eivät osanneet tehdä mitään... Hauska reissu oli kuitenkin kaikinpuolin. Thaikut on huumorintajuista porukkaa :)

Vierailija
38/38 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tulee hieronnasta kokonaisvaltaisesti rentoutuneena. Jaksaa taas pihtaria parisen viikkoa.

varpaat siitä kärsii kun oot sellaisen vaimon valinnut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi