Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Jenkkiversiossa puitiin seksiÀ enemmÀnkin. Minusta se oli kiusallista. On hyvÀ, ettÀ pariskunnat puhuvat ammattilaisten kanssa niistÀkin asioista, mutta ei minusta katsojien tarvitse tietÀÀ heidÀn intiimejÀ juttujaan. Seksin osalta riittÀisi sellainen yleinen asiantuntijalöpinÀ.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:25"]
ĂÀÀ. En lĂ€mpeĂ€is tolle Antille. toi on pelottava mielistelijĂ€
[/quote]
Kameleontti se on. Osaa tosi taitavasti uida naisten liiveihin, mutta yritÀpÀ raaputtaa pinnan alle, ei onnistu. (Maaretkin huomasi!)
Maaret nimenomaan pyysi Anttia puhumaan omista tunteistaan/ajatuksistaan. Ekassa lauseessa jo Sari kokee...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:24"]
TTU kuinka ÀrsyttÀvÀ tapa tuolla Jounilla on varoa sanomasta Marin oikeaa nimeÀ!!! Aivan kuin se olisi liian intiimiÀ ja Marista tulisi ihmisenÀ liian todellinen. Nyt on kyse vain vaimo & aviomies -leikistÀ.
[/quote]
Ihme jos kameramiehetkin eivÀt ole hermostuneet :D
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:28"]
Sari on juuri sellainen brunette edustusvaimo, joka on jokaisen bisnesmiehen unelmissa. Iltapukuunkin hyvin istuva hyvÀ kroppa, miellyttÀvÀ luonne, sosiaalisesti lahjakas, pukeutuu tyylikkÀÀsti. MinÀkin haluan joskus tuollaisen "helpon vaimon".
[/quote]
SinÀhÀn tiedÀtkin nÀiden ohjelmaan kuvattujen pÀtkien perusteella kuinka helppo vaimo hÀn on/olisi :D
Totaa..voihan hÀmmennys.Antti rauhallisena.TÀh.
antista ei saa edelleenkÀÀn mitÀÀn irti. nytkin vain mietti, mitÀ sari ajattelee. tai uskaltaako sanoa jotain, kun sari tuossa. ja katoin samaa nukkuko se vaatteet pÀÀllÀ. ei taida olla duunii nyt, kun jÀi himaan, oisko lomalla. mut ei mitÀÀn persnooaa, vaan myötÀilee saria. ja vÀrittekö ne vaan jotain kÀsiÀ mihin haluaa kosketusta? awkward...
Hyi hell tuo Mari, tykittÀÀ tykittÀÀ... Vaativa kontrollifriikki. Hyi. "venÀlÀistÀ suklaata". Urpo eukko.
Tanjassa ÀrsyttÀÀ kaikki, nauru, puhetapa, kÀvelytyyli. On semmonne kylmÀn oloinen ihminen.
Olen hÀmmentynyt. Tanja ja Roni vaikuttaa ihan yhteensopivilta...Kunhan Tanja vÀhÀn hellittÀisi.
Toi pleikkarijuttu oli ainoa hauska juttu mitÀ Tanja on sanonut tÀhÀn asti.
Ai, tulikin eri tehtÀvÀ Ronille ja Tanjalle...
Oi miten lutuisia nöpönaamoja nuo Roni ja Tanja tÀssÀ jaksossa <3
Olenko ainoa, jota ei kukaan ÀrsytÀ? Ihan tavallisia ihmisiÀhÀn he kaikki ovat. Ei teistÀ kukaan ole tÀydellinen ja televisiossa monesta teistÀ löytyisi sellaisia ÀrsyttÀviÀ piirteitÀ, mitÀ ette itse huomaa.
Oho, Roni yllÀtti Maaretin vastaanotolla. Puhui paljon fiksummin mitÀ odotin. Tosiaan tuntuu, ettÀ Tanjan ja Ronin kemiat on alkanut kuplia, huumoria & kipinÀÀ riittÀÀ! Tosi yllÀttÀen noussut mun suosikkipariksi.
Antti Ruoholahden sittarissa on kuin ihmemaassa. :D
Antti ja Sari<3 tulee kestÀmÀÀn. Jos olisin mies ihastuisin ehdottomasti Sariin. ViehÀttÀvÀ, herkkÀ nainen.
Heh heh ootte niin katkeria kun ette oo kohdannut tollasta sielujen sympatiaa, mitÀ Sarin ja Antin vÀlillÀ on. Oon erinomainen ihmistuntija ja toi juttu tulee kestÀmÀÀn hyvinhyvin pitkÀÀn. Muut taas ei.
Antilla on kieltÀmÀttÀ aika herkÀn söpö hymy. Mut liian myötÀilevÀ, liian liian.