Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naista sanotana lutkaksi jos

Vierailija
31.08.2015 |

Jos mies harrastaa harrastaa lukuisten naisten kanssa irtosuhteita niin häntä kehutaan yleensä alfaurokseksi tai vastaavaksi, mutta jos nainen harrastaa lukuisten miesten kanssa irtosuhteita niin tälläistä naista aina sanotaan lutkaksi/huoraksi.

Voiko joku selittää mistä tämä epäoikeudenmukaisuus johtuu?

N18

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin itsekin, lukuisia naisia kaataneet miehet ovat ihailun kohde, mutta lukuisten miesten kanssa kuksinutta naista aina halveksitaan miesten että naisten puolelta..

Vierailija
2/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikissa piireissä välitetä noista asoista. Itselläni on laaja ystäväpiiri joka koostuu hyvin erilaisista ja eri-ikäisistä miehistä ja naisista ja IKINÄ en ole kuullut kenenkään käyttävän sanaa huora tuossa asianyhteydessä. Jos joku niin tekisi niin muut torppaisivat sen heti. Älä turhaan pohdi tuota asiaa ainakaan täällä, saattaa jäädä paha maku suuhun ja hiukkasen väärä käsitys ihmisten yleisistä mielipiteistä. T 21 v nainen joka av-raadin mukaan on ollut käytännössä kaikki prostituutioon viittaavat haukkumanimet joista ehkä hauskin oli homep*llu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdetään taas siitä että väittämäsi on epätosi. Muotoile teesisi rehellisemmin ja palataan sitten asiaan, ok?

Vierailija
4/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo vähän loppuunkulunu aihe.

Vierailija
5/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halveksin tasapuolisesti sekä paljon seksikumppaneita omaavia miehiä että naisia :) t.n

Vierailija
6/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jokainen nainen on käytännössä haluttava: jos menee baariin ja on selvästi avoin seksille, niin joku uros kyllä ottaa mukaansa. Miehiltä taas vaaditaan enemmän

Vierailija
7/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia lutkia kumpikin sukupuoli.

Vierailija
8/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdinnan voi aloittaa vaikka siitä kuka sitä seksuaalisesti aktiivista naista haukkuu huoraksi.... Toiset naiset! Miksi naiset tekevät näin toisille naisille hmmm.... KATEUS

Vierailija
9/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkaan kannata olla se maailman helpoin nakki. sita ei kunnioita miehet eika naiset, mutta ilman muuta jos haluu on pakko antaa. tee se fiksusti. 80 - luvun lopulla 90n - luvun alussa oli ehka eri saannot, mutta hauskaa oli kuitekin..... 

Vierailija
10/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:45"]Tarviiko tuota edes kysyä ap? Oikeasti, kysytkö tuota tosissasi? Tuntuu typerältä toistaa tämä kysymys, mutta OIKEASTI? OLETKO TOSISSASI? Naiselle seksin saaminen on niin paljon helpompaa kuin miehelle. Kuka vaan nainen saa seksiseuraa jos haluaa, mutta miehen pitää olla 9/10 että saa seksiä.
[/quote]

Miten tämä 9/10 paskanjauhantasi ja seksiseuran saaminen milloin vain liittyy aloitukseen?

Miehethän tässä huoria ovat, kelpuuttavat ilmeisesti jokaisen vastaantulijan. Naiset sentään eivät jokaista miestä sänkyyn ota.

Vierailija
11/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti itse halveksuin kaikki miespuolisiakin ystäviäni, kun he kehuivat naishurjasteluillaan, jos se yhtään lohduttaa.

Vierailija
12/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähetti terveiset 1950-luvulta.

Vierailija
13/127 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä naisia kiinnostaa niin kovasti haukkuuko joku teitä lutkaksi. Miehiä haukutaan homoiksi ja naisia huoriksi, epätoivoista vallankäyttöä jolla kuvitellaan, että käyttäydyt niinkuin joku toinen haluaa. Voit antaa muiden määritellä miten elät elämääsi olemalla jatkuvasti huolissaan mitä ne muut sinusta ajattelee tai sitten voit elää niinkuin haluat ja haistattaa tälle haukkujasakille paskat, sinä sen päätät loppupeleistä.

Vierailija
14/127 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä "mä ainaki halveksin..". Mitä helvettiä? Pitäkää huoli omista seksielämistänne ja antakaa muiden tehdä mitä haluavat. Mua ei ainakaan henkilökohtaisesti liikauta hiton vertaa halveksiiko joku av-mamma mua siitä että mulla on ollut sen mielestä liikaa seksikumppaneita.
Älkää naiset välittäkö mitä muut ajattelee teistä.
Itse oon sitoutumiskammoisena harrastanut paljon lyhyitä suhteita mutta ei se minusta lutkaa tai huoraa tee.
Nykyään olen onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa joka ei tuomitse. ♡

Vierailija
15/127 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ap itse itsellesi. Miksi sinä pidät naista "lutkana" ja miestä "alfana"? Jos et pidä, niin kenen kuvittelet pitävän? Ajatteleeko äitisi niin? Entä kaverisi?

Vierailija
16/127 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, tämä on väärin.

Mikä oikeus muilla on halveksua minua vaikka olenkin todella monen miehen kanssa ollut ?

Vierailija
17/127 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä monen miehen nussimat naiset lotkauttavat korvaansa sille mitä miehet sanovat? Onko teillä noin kova tarve kelvata kaikille?

Vierailija
18/127 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän saa yhdeltäkään mieheltä muuta vastausta kuin se, että nainen on se joka antaa. Olen monelta kysynyt, että jos on kaksi aikuista ihmistä, jotka vapaa-ehtoisesti harrastavat seksiä keskenään, miten toinen osapuoli voi olla "lutka" ja toinen "sankari"? Mites jos kyseessä on kaksi miestä? Onko toinen lutka?

Vierailija
19/127 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 00:13"]

Samaa mieltä, tämä on väärin.

Mikä oikeus muilla on halveksua minua vaikka olenkin todella monen miehen kanssa ollut ?

[/quote]

Ei varmaan mitään "oikeutta" olekaan, mutta koskas halveksumiseen on sellaista tarvittu? Samanlaillahan täällä halveksutaan kouluttamattomia miehiä, lyhyitä miehiä, köyhiä miehiä, laihoja miehiä, kaljuja miehiä, naisettomia miehiä jne. Ihmiset monesti halveksuvat heitä, jotka eivät ole sellaisia kuin heidän arvomaailmansa mukaan kuuluisi olla. Deal with it.

Vierailija
20/127 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mikä minua tässä lutka/huorittelu keskustelussa häiritsee on se, että monet naiset unohtavat naistenkin harrastavan vaikka kuinka paljon huorittelua, sitä näkee jatkuvasti twitterissä esimerkiksi ja muissa foorumeissa, toiset naiset haukkuu toisia naisia huoriksi ja lutkiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan