Harrastaako seksiä yli 40 vuotiaat?
Tosi ällöttävää on tuon ikäisten seksi. Seksin harrastaminen kuuluu nuorille ja tosi oksettavaa ajatella että mun vanhempien ikäset harrastaisi vielä seksiä. Johan tuon ikäset on rupsahtaneita ja paikat roikkuu. Hyii!
t.19v
Kommentit (83)
Hyi, seksi on syntiä, kuten akikki muukin kiva. Ei Jeesuskaan sitä harjoittanut, eikä hänen seuraajiensakaan kaiketi pitäisi
Entä yli 50-vuitiaat? Ei kait ne ainakaan.
Eikö se ole nykyään suurempi ongelma, että nuoret eivät enää harrasta seksiä. Yli 40-vuotiaat harrastivat sitä nuorena ja harrastavat edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Heh et taida muistaa että sinäkin vanhenet ihan samaa tahtia mitä me T.42v
Niin. Jos ap oli kirjoittaessaan aloitusta 40-v, hän on nyt 51-v.
Vierailija kirjoitti:
Parasta tähän mennessä.
T.45v
Ja arvaa mitä 19v. Olin tossa iässä just puristanut pimpasta esikoiseni
Tietenkin. Vasta joulupäivänä viimeksi eukko heltyi antamaan.
M45
Ei, sillä 40-vuotiaana naisten alapää alkaa umpeutua, koska se menettää käyttötarkoituksensa.
Terv. N40 :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ainakaan ap ei ollut 19-v, kuten väittää. Paremminkin 49-v.
Tahtoisin jo tässä iässä pystyä olemaan ajattelematta sitä millaista seksi olisi. helpottaisi elämää ettei tarttisi turhia enää unelmoida.
Ei auta vaikka olen ollut irti naisista jo 27 vuotta kohta, näes helmikuussa -99 viimeksi lämpimän 3-sekuntisen halin koin mutta sen jälkeen en ole joutunnut kuin kerran hyvinhalatuksi. Nuo pari penteleen hetkosta vain pitävät kirotusti yllä halipulan tuntua,
Mitähän se 18-vuotiaan seksi on?? Ei mitään sellaista mitä kaipaisin. tv. 59v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Itse vaihdan aina uuteen kolmekymppiseen kun tuo alkaa tapahtua. Se on paras naisen käyttöikä ja sopiva tahti ettei tartte koko ajan vaihdella.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Itse vaihdan aina uuteen kolmekymppiseen kun tuo alkaa tapahtua. Se on paras naisen käyttöikä ja sopiva tahti ettei tartte koko ajan vaihdella.
M45
Jonain päivänä se on, ettei sua huoli kukaan. Että vaihtele siihen malliin
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole nykyään suurempi ongelma, että nuoret eivät enää harrasta seksiä. Yli 40-vuotiaat harrastivat sitä nuorena ja harrastavat edelleen.
On. Tilastollisesti jokainen sukupolvi harrastaa edellistä vähemmän seksiä.
Ei missään tapauksessa yli nelikymppiset harrasta seksiä. Ei tuu kuuloonkaan. :).
Ikävä kertoa, mutta harrastavat. Jotkut saavat myös lapsia sen ikäisenä. Ällöä vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Tilastollisesti jokainen sukupolvi harrastaa edellistä vähemmän seksiä. Se on hyvä, kun ei kerran olla aviossakaan niin paljon kuin ennen. AU-seksi tuottaa pelkkää harmia nääs. Aseksualisoituminen taas estää huorailua
Aloitus on vuodelta 2015 ja kenenkään muun mielestä aloitus ei ole ilmeisesti ollut asiaton. Sinulla siis on päässä vikaa.