Harrastaako seksiä yli 40 vuotiaat?
Tosi ällöttävää on tuon ikäisten seksi. Seksin harrastaminen kuuluu nuorille ja tosi oksettavaa ajatella että mun vanhempien ikäset harrastaisi vielä seksiä. Johan tuon ikäset on rupsahtaneita ja paikat roikkuu. Hyii!
t.19v
Kommentit (83)
Onko ap tosissaan vai provo? Naisethan alkavat kunnolla kiinnostua seksistä nelikymppisenä. Nuorena se ei kiinnostanut juurikaan, mutta nykyään joka päivä ja välineitä käytössä :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:22"]
Tosi ällöttävää on tuon ikäisten seksi. Seksin harrastaminen kuuluu nuorille ja tosi oksettavaa ajatella että mun vanhempien ikäset harrastaisi vielä seksiä. Johan tuon ikäset on rupsahtaneita ja paikat roikkuu. Hyii! t.19v
[/quote]
Yli nelikymppisenä sitä vasta harrastetaankin :D . Sit ei enää mietitä miltä näyttää vaan keskitytään puhtaasti nautintoon. Niin kauan kun miettii miltä seksi näyttää, siitä ei nauti !
Ei hitsi... Kyllä mä aina silloin tällöin harrastan, mutta nolointahan tässä on se, että mun kaveri on jo yli 50v ja harrastaa paljon useammin ;-)
Häpeän av-mammojen maineen puolesta, kun noin alkeelliseen provoon langetaan
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:53"]Otsikon sanajärjestys kyllä kertoo, että aloittaja ei ole 19-vuotias vaan nimenomaan nelikymppinen.
[/quote]
Niin, vai kenties toisinpäin..
Nykyään harrastaa jopa seitsenkymppiset seksiä. Mikä ettei. Ei oo nuorten oikeus ja eihän ne osaa edes.
Jätin kylmästi mieheni kun en enää saanut häneltä yhtään mitään, se saatanan veltto laiska työtävieroksuva löysämulkku! Nyt kohta viisikymppisenä lesboilen täysillä tyttöystäväni kanssa ja seksi on parasta mitä ikinä. Sinä teinipaska, sulle sanon että et tiedä yhtään mitään nautinnosta. Toivottavasti sitten nelikymppisenä heräät ja jätät sen surkean, pystyynkuolleen kumppanisi ja ryhdyt elämään ja nauttimaan, myös seksuaalisesti.
Ei voi muuta sanoa, kuin voi vitun idiootti.
Heh et taida muistaa että sinäkin vanhenet ihan samaa tahtia mitä me T.42v
Kyl se kieltämättä vähän vähenee. 3 kertaa pikasia viikolla ja saman verran lauantaina illalla. Sunnuntaisin joskus koko päivä jos lapset ovat mummolassa
T: m39 ja vaimo 42
En ole vieläkään pystynyt harjoittamaan seksiä, koska en ole mennyt avioliittoon t neitsytpoika 42. Runkata en enää uskalla, koska Jeesus suuttuu vaan siintä ja langettaa jotain rankaistusta. Ei ole muuta tietä kuin psyykata itsensä aseksuaaliksi
En tiedä. En harrastanut seksiä alle 40-vuotiaanakaan. Siis kenenkään toisen kanssa.
Nyt oli niin huono, että ilmoitin asiattomaksi
Käykö nykylapset koulua ollenkaan? Sanajärjestys aivan viturallaan tässä aloituksessa!
Oikeammin:
"Harrastavatko yli 40-vuotiaat seksiä?"
Juuri tänä aamuna kuksittiin.
T: N54 + M53
Täytyy vaan kerätä tarpeeksi vihaa ja tressiä niin että seksuaalisuus näivettyy pois häiritsemästä. Siintä on pelkkää kiusaa. Tiedän sen koska on tullut runkkailtua kolmisenkymmentä vuotta. Viimeiset vuodet tuosta demonista aktiivisesti kuitenkin irtipyristellyt olen, vähentämällä onanointimäärää aluksi pariin kertaan kuuussa, ja viime vuonna oli jo kuukausienkin tauko
Äidinkielen taidosta (tai paremminkin sen puutteesta) päätellen aloittaja on 12-vuotias.
Enkä osannut edes lainata, sori nelonen. Oon niiiiiiin nolo. Ei yli nelikymppiset osaa ees tämmösiä enää.
t: härski nro 40