Harrastaako seksiä yli 40 vuotiaat?
Tosi ällöttävää on tuon ikäisten seksi. Seksin harrastaminen kuuluu nuorille ja tosi oksettavaa ajatella että mun vanhempien ikäset harrastaisi vielä seksiä. Johan tuon ikäset on rupsahtaneita ja paikat roikkuu. Hyii!
t.19v
Kommentit (83)
Luuletko sinä yli nelikymppisille syntyvien lasten saaneen alkunsa niin kuin se Jeesus muinoin, vai jollakin keinohedelmöityksellä?
Miksi koulussa ei kerrota siitä, että seksi todella loppuu, kun ikää on 40v. Nuoretkin tajuaisi, että kyseessä on vain nuorille sopiva toiminta, koska kuten jo on todettu, 40v iässä emätin umpeutuu ja penis sekä kivekset nousevat vatsaonteloon ja seksi loppuu siihen. Ajatuksen tasolla seksi onneksi alkaa kadota jo aikaisemmin, esimerkiksi 35v mies ei huomaa, vaikka hemaiseva 18v neito puolialasti kekkaloisi edessään. Tuossa iässä mies alkaa entistä selkeämmin havaita täydet kaljatölkit ja jääkiekko-otteluiden uusinnat.
40v iässä aletaan jo odotella sitä isovanhemmuutta ja muutamaa vuotta myöhemmin mietitään, että miten ne lapset taas saikaan alkunsa. Että toivottavasti omat lapset saa siitä jostain tietoa, kun itse ei enää muista koko juttua.
Näin se menee.
Otsikon sanajärjestys kyllä kertoo, että aloittaja ei ole 19-vuotias vaan nimenomaan nelikymppinen.
Seksi parane vuosi vuodelta. Juuri neljänkympin tienoilla tapahtui iso harppaus - sitten vasta tajusin, mitä "hyvä seksi" tarkoittaa. En pystynyt nuorena unelmoimaan edes tästä, millaista se parhaimmillaan on.
t. 46 v
Haha... miksei harrastaisi?? Mun isäni tapasi äidin kuoleman jälkeen ihanan naisen kun oli 74v ja ystävättärensä 70v - ja olivat kuin pahaiset teinit;D
Ja meilläkin vuosi vuodelta parempaa seksiä vähintään kerran viikossa
pari 50/55v
En usko. Itse lopetin 29-vuotiaana.
Nelikymppisenä seksi on parhaimmillaan. Ei teinit tajua seksistä mitään.
Eivät harrasta. 39-vuotiaana alkaa halut hiipumaan ja ennen nelikymppissynttäreitä pidetään sellaiset juhlat, jossa muistellaan menneitä seksiaikona ja kauas kadonnutta libidoa. Sitten naiset sulkevat jalkansa lopullisesti eikä miehillä enää seiso. Koskaan.
Jos siis ap olet kuullut pareista, joista toinen on jo täyttänyt 40, mutta toinen ei, niin se nuorempi on vapaaehtoisesti luopunut seksistä kumppaninsa vuoksi. Sellaiset naiset, jotka ovat tulleet raskaaksi päälle 40-vuotiaina, ovat kokeneet samantyyppisen raskaaksi tulon kuin neitsyt Maria. Ihmeitä siis joskus tapahtuu.
Yli 40v, rumat tai esim. raajarikot eivät harrasta seksiä. Teinien vanhemmat eivät myöskään harrasta koska se olisi noloa.
Kyllä harrastaisin seksiä useita kertoja päivässä, mutta ei ole miestä, kenen kanssa tätä toteuttaa. Olen äskettäin tullut jätetyksi ja ensimmäsitä kertaa 26 vuoteen ei ole säännöllistä seksiä. Ankeaa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:01"]
Kyllä harrastaisin seksiä useita kertoja päivässä, mutta ei ole miestä, kenen kanssa tätä toteuttaa. Olen äskettäin tullut jätetyksi ja ensimmäsitä kertaa 26 vuoteen ei ole säännöllistä seksiä. Ankeaa.
[/quote]
kun minun 20-vuotinen avioliitto loppui, niin se olis kamalaa... Sitä oli tottunut säännölliseen seksiin. Ei auttanut muu kuin käydä dildo-ostoksilla.
Pane kylliksi jokaisen mahdollisen henkilön kanssa, ennen kuin täytät 40. Silloin reikäsi kasvaa umpeen ja kohtusi liukenee verenkiertoon ja aikanaan ulostuu muun kuonan kanssa ulos. Sen jälkeen edessäsi on 60 vuotta seksitöntä elämää.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:01"]
[/quote]
kun minun 20-vuotinen avioliitto loppui, niin se olis kamalaa... Sitä oli tottunut säännölliseen seksiin. Ei auttanut muu kuin käydä dildo-ostoksilla.
[/quote]
Niin se on varmaan tehtävä. Meillä oli hyvä seksielämä ja pahoin pelkään, ettei samanlaista miestä ole.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:23"]Niinpä. Missä asut? t. m16
[/quote]
16 v ei ole mies, sori :D
Ei tietenkään. Seksi loppuu 39vuotiaana ja sen jälkeen on muutenkin melkein vainaa. Terv. 50v. mummeli
Kyllä ja yli 50-vuotiaatkin
myös vanhainkodissa on seksiä
Ei harrasta, niillä on kiire valmistella omia hautajaisiaan.
Ei. Sain lapsen 41veenä ja sekin Pyhästä Hengestä
Minäpä olinkin astetta härskimpi ja sain KAKSOSET hiukan alle 42veenä. Ihan hävettää, moinen irstailu Pyhän hengen kanssa, että piti oikein kaksi laittaa tulolle :( . Ja vielä oli kaksi pientä ennestään, niin etten edes neitsyt ollut. Hävetyksen hävetys.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:39"]Tyhmä kysymys! Naisen pimppi kasvaa umpeen 40v ikään mennessä ja miehen penis vetäytyy vatsaonteloon
[/quote]
Apua :DDDDD
Kuule aloittaja ehkä harmittaa sinua mutta kyllä, jopa me yli 50vee ja kauan oltu naimisissa mutta seksi, se vaan muuttuu paremmaksi, ällöttääkö, voi sinua, meitä ei me vaan nautitaan, ehkä jopa useammin kuin sinä!