Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosien opinnot takana. palkka surkea. Masentaa!

Vierailija
04.02.2006 |

Havaitsin, että jopa huonoja palkkoja valittavat sairaanhoitajat saavat enemmän peruspalkkaa, kun minä. Taitaa olla uusi opintie edessä, minä en tällaisella palkalla meinaa muiden lapsia hoitaa loppuelämääni. Eli tajusitkin varmaan, että kasvatustieteiden maisterista kyse, työ: lastentarhanopettaja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työaika täydet, ilman suunnitteluaikoja tms. luksusta. Kyllä homma on pelkkää pukemista... Enpä taida kauaa jaksaa, kun kotonakin on pieni. Toinen lapsi kuitenkin haaveissa ja sitten olen kotona KAUAN. Tuskin enää päiväkotiin työmielessä jalkaani tulen laittamaan.

ap

Vierailija
22/26 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko muuten töissä kunnassa? Perusturvan(sosiaalitoimi) vai sivistystoimen(opetustoimi) alaisuudessa? Itse olen opetustoimen ja käytössä OVTES. Tuntimäärä on huikeat 23/vko vaikka olen vakituisessa virassa. Palkkaa tulee n. 1800e/kk. Siis brutto!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä työssäni on sentään se hyvä puoli, että on koulujen loma-ajat ja suht lyhyet päivät. Ihanaa olla koko kesä lasten kans kotona palkallisella lomalla. Se vähän tasoittaa paskan palkan aiheuttamaa ketutusta! t.6

Vierailija
24/26 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olette sitten täydentäneet koulutustanne maisteriksi asti? Miksi ihmeessä kysyn minä???

Itse luen yleistä kasvatustiedettä ja tosi tarkkaan valinnut sivuaineet soveltuen yksityiselle sektorille henkilöstöhallinnollisiin hommiin. Ja mikä parasta, voin toki tehdä kaikkia opettajan töitäkin.

Vierailija
25/26 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, miksi olet opiskellut lastentarhanopettajaksi, kun palkkaus oli kuitenkin tiedossasi?

t. lto-opiskelija :)

Vierailija
26/26 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, miksi olet opiskellut lastentarhanopettajaksi, kun palkkaus oli kuitenkin tiedossasi?

t. lto-opiskelija :)

Oletan hymysi jo hyytyneen