Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen on niin ÄÄRETTÖMÄN huono suihinottaja?

Vierailija
04.02.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos itse olet hyvä naista nuolemaan, niin takuulla saat vastapalveluksenkin. Tuskin naiset niin innoissaan lutkuttaa, jos et itse tee mitään naisen nautinnon eteen.

Vierailija
2/23 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee leukanivelet kipeiksi ja niin pieni pippelisen kanssa en halua edes alkaa, jonka pippeli mahtuis ilman hampailla raastamista mun suuhun. Vaihtoehdot on mennä näillä tai hankkia tekarit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä tiedät että mitä kiimaisempi itse on sitä paremmin sitä hoitelee vastapuolta.. ikävä kyllä tämä antaa vähän huonon kuvan sun kielitaidoistas..

Vierailija
4/23 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on neuvoa. Vai etkö uskalla kertoa mitä haluat?

Vierailija
5/23 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua en tiennyt tätä itsestäni! Olisinkohan sitten edes vähän hyvä, jos opiskelisin venäjän alkeet tai vaihtasin kansallisuuteni. Päiväni on nyt pilalla :D

Vierailija
6/23 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, oikeestiko pidätte meriittinä, jos luulette olevanne jotain superimureita? Huoran hommaa. Mutta carry on, tapelkaa vaan siitä, kuka teistä on paras....yöks...mä en osallistu tähän kisaan.

Vierailija
7/23 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 02:36"]

Öh, oikeestiko pidätte meriittinä, jos luulette olevanne jotain superimureita? Huoran hommaa. Mutta carry on, tapelkaa vaan siitä, kuka teistä on paras....yöks...mä en osallistu tähän kisaan.

[/quote]mutta uteliaisuuttas tulit kurkkimaan;-D

oot kun mun naapuri se kans aina sanoo hyi kun sulla on ruma laukku.

Viikon päästä valittaa että hitsi kun ei ole mitään laukkua..

kolmantena viikkona hei saanks mä ton laukun se ois mulle just passeli;-DD

joka kerta mua ihmetyttää miten sen pokka pitää. Kun kysyy siltä että miksi ihmeessä mun pitäis antaa sulle mun laukun ja miks edes haluat sitä kun on kerta niin ruma?

...No en oo sanonut että on ruma ja mä luulin et ollaan kavereit!!

se on niin kateellinen et oikein löyhkää.

Vierailija
8/23 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, jos tuosta laukkutarinasta pitää jotakin analogiaa löytää, tarkoituksenasi lie sanoa, että olen kateellinen "hyville suihinottajille"? :-D

Ei kun, halusin nähdä, vakuuttavatko kaikki vastaajat olevansa tässä hommassa Suomen kruunaamatonta aatelia. Ja vakuuttivathan ne.

Vierailija
9/23 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vinkkejä sitten, miten annetaan se hyvä suuhoito, yksityiskohtineen, kiitos. Ja mielellään mieheltä nämä ohjeet.

Vierailija
10/23 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka kerta oon saanu miehen laukeamaan...

Sulla on ollu huono tuuri!

Vierailija
11/23 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kohdalles on vaan sattunut huonot tapaukset!

Oma mieheni ainakin jaksaa aina ylistää, että oot sä sitte hyvä ottaan suihin! Eikä laukee liian äkkiäkään, kun on taito hyppysissä... ;)

Vierailija
12/23 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita väitettä. Kyllä hyviä hoitoja on suomalaisilta saanut. Laskeskelin tuossa että koko saldosta 6 ottanut mällit loppuun asti kun otanta on noin 60. Sehän on siis joka kymmenes!

Amor

Vierailija
13/23 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini naureskelee ja sanoo olevansa suomen paras suihinottaja ;)

Vierailija
14/23 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että mies neuvoisi. Auttaisi asiaa.

Vierailija
15/23 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Tuo vaan on niin ällöttävää touhua, että saat olla iloinen, kun olet jonkun löytänyt, joka tuohon perversioosi mukaan on lähtenyt.  Mielestäni tuollainen ei kuulu ollenkaan normaaliin toimintaan.

Vierailija
16/23 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun munas haisee ja maistuu niin pahalle ettei sitä viitsi kukaan järkevä lutkuttaa.

Niin ja yleensä suomalaisella naisella on muutakin tarjottavaa parisuhteessa kuin pelkkä kullin lutkutus.

Vierailija
17/23 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa naisista LUULEE olevansa hyviä. Ruotsalaisessa seksivalistussarjassa telkkarissa annettiin hyviä neuvoja, mutta neuvoja olikin mies.

Keskimäärin 1:20 naisesta osaa tehdä suihinoton hyvin, mutta pääosin sitä yritetään liian mekaanisesti. Sama kuin mies jyystäisi klitorista yhdestä suunnasta ja yhdellä nopeudella...

T: mies

Vierailija
18/23 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä suomalainen mies on siinä hommassa paljon parempi!

T. mies

Vierailija
19/23 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet, kertokaa millainen on hyvä suihinotto? 

Vierailija
20/23 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsii sitä tukehduttamisefektiä, niin joku alistettu thaitapaus voisi olla siten parempi miehelle, joka haluaa toteuttaa muitakin haluja kuin seksuaalisia -kummankin osallistujan suostumuksella siis. Ehkäpä suomimies ujostelee nyt, kun vertailupohjaakin löytyy. Kuka nyt haluaa johonkin sissijuustoomunaan tukehtua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi