Kuinka usein putsaatte napanne täydellisesti topspuikolla tms
Kommentit (11)
ja siellä poimujen välissä on kakkaa mitä ei huomaa jollei venytä
kuinkakohan kauan se kakka on siellä ollut kun ennen en ole venytellyt vaan suihkussa putsannut
just tarkistin, mulla ei ole mitään :)
että napa pitää putsata. Kun aloin putsailla, sinne tuli haava ja rupi. Yritin hoitaa sitä ihotautilääkärin neuvoilla. Ei tehonnut. Tämä tilanne jatkui vuosia, kunnes vasta raskausaikana parani kokonaan. Neuvo: älkää sorkkiko napaanne.
niin ihmettelin miksi sillä on aina niin pölyinen napa ja kaivoin ne pölyt aina pois. Nyt jäänyt päälle ja joskus tarkistan miehen navan tilanteen...
Mitä lihavampi sen likaisempi ( laihoilla napa pullistunut ulos ni ei siihen tartu mikään)
Ihan hellävaroen kaivelen pumpulipuikolla. Samoin klitoriksen hupun sisältäkin putsaan, mutta paljon useammin.
pystynyt kunnolla liikkumaan, en siis enää putsaa =)
Vierailija:
Ihan hellävaroen kaivelen pumpulipuikolla. Samoin klitoriksen hupun sisältäkin putsaan, mutta paljon useammin.
tuon osaston mun mies putsaa kielellään niin usein ettein mun tarvii itse
Vierailija:
Vierailija:
Ihan hellävaroen kaivelen pumpulipuikolla. Samoin klitoriksen hupun sisältäkin putsaan, mutta paljon useammin.tuon osaston mun mies putsaa kielellään niin usein ettein mun tarvii itse
Vierailija:
Mitä lihavampi sen likaisempi ( laihoilla napa pullistunut ulos ni ei siihen tartu mikään)
kun sitä venyttää niin poimujen sisällä on likaa paljon. Sitä ei ilman venyttämistä huomaa ja suihkulla ei lähde pois koska topspuikollakin oli työn takana
ap