Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa nopeesti!mika on orekaano?enta oliveja?yks mies kysy tekstarilla tykkaanko niista kun aiko illalla tuoda meille jotain hyvaa!

Vierailija
10.02.2006 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiveistä ihminen joko tykkää tai ei. Minä tykkään.

Vierailija
2/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei myöskään ole Oliveja, vaan Olivia. Ilmeisesti mies tarkoitti Olivia Newton-Johnia.

Siis Olivia Oregonista. Hyvä yhdistelmä. Pyydä tuomaan vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei todellakaan oo tapana syödä mitään erikoista niin en tiedä tollaisia juttuja!

Vierailija
4/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tapaillut miestä ja hänen suomenkielen tasonsa osoittautuisi ap:n esimerkin kaltaiseksi, minulla lopahtaisi kiinnostus...Tapailin aikoinaan iestä, joka pyysi tarkentamaan, itä tarkoitti käyttämäni sana " stabiili" . No, se siitä suhteesta sitten...

Vierailija
5/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos olisin tapaillut miestä ja hänen suomenkielen tasonsa osoittautuisi ap:n esimerkin kaltaiseksi, minulla lopahtaisi kiinnostus...Tapailin aikoinaan iestä, joka pyysi tarkentamaan, itä tarkoitti käyttämäni sana " stabiili" . No, se siitä suhteesta sitten...

Vierailija
6/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivi on rasvaista ja suolaista. Meidän ope tekus sanoi, että oliivit ovat niin pahoja, että ne ovat jopa hyviä. Osuvasti sanottu. Oletko tullut Aafrikasta Suomeen ja et osaa kieltä, kun olet aafrikkalainen.

Vierailija
7/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ennen tavannut noin tietämätöntä ihmistä. Luulin, että pelleilet. (Vähän luulen kyllä vieläkin. Sun on pakko olla ulkomailta.) Miten tosiaan ne sipulit tähän liittyy. Ihmettelen sinua. En millään pahalla.

Vierailija
8/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ääneen

Vierailija
9/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku olisi oikeasti noin tietämätön, niin hän ei pystyisi kirjoittamaan tänne, joten jätetään huijari omaan arvoonsa.

Vierailija
10/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen stabiili gerbiili karkas joten se on ihan antipatioissaan siellä eikä tiedä onko debiili vai albaani

Vierailija
11/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattisilli, sipulisilli ja IMBESILLI : DDD

Vierailija
12/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivit on pahoja ja oregaano tarpeeton!

Vierailija
13/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni mököttää ja yritän kans olla sitten hiukan kylmäkiskoinen ja en-niin-iloinen ,mut en pysty oleen nauramatta ääneen...:D:D

Vierailija
14/38 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie en saa lukee, mie en saa nauraa, mie en saa aatella, mie en saa hymyillä, sit mie en ainakaan saa seksiä, mie en saa hytkyä (älä hytky siellä!!!!!) mie en saa tirskua enkä mie saa hekottaa.. muuten mie oon originaali imbesilli kera stabiilin gerbiilin joka havittelee orekaanoa olivian päällä

Vierailija
15/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuatro stasioooni.

Tekee vaikutuksen.

Vierailija
16/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oliivi on sama asia kuin anaali, eli se mies haluaa panna sua peräsuoleen :D

Vierailija
17/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Stabiili on kerbiilin sukulainen. Molemmat stupidoja.

Vierailija
18/38 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauran vedet silmissä

Vierailija
19/38 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista millon oisin nauranu näin. Mahaan koskee ja vesi valuu silmistä, aivan huippuja juttuja!!!

Vierailija
20/38 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollai ei vissiin näppis pelaa! Yrittääks joku kertoo jotain, auttakaa ny tota jolla ei toimi kun vain u ja p näppäimet!!

Vai alkaako joku mauste noilla kirjaimilla . Eikö tässä puhuttu jostain amerikasta ja mausteista?

Help!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan