Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotteko satunnaiselle kävijälle miten palstalla toimitaan?

03.02.2006 |

Olen siis piipahtanut lukemassa palstalla muutaman kerran tarinoitanne ja tahtoisin itsekkin mukaan. Nyt onkin ongelmana se etten tiedä mihinkähän " ryhmään" minun kuuluisi palstautua. Siis haaveilen komannesta lapsesta ja en ole saanut miestä vielä mukaan ajatukseen (hänen ensimäinen olisi kyseessä). Valaisisiko joku asiaa minulle hiukan, olisin kiitollinen avusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aloitin juuri samasta aiheesta uuden kyselyn, minäkään en tiedä mihin pinoon liittyä :)

Vierailija
2/3 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoja on tällä palstalla (kuten olette huomanneet) useita. On Lokamasuja, Syystoiveita, Haaveilijoita, Suurperhettä kuumeilevia jne.

Tuo " Palstaslangia uusille kuumeilijoille" on ihan hvyä ketju lukaista läpi, sieltä löytyy jonkin verran tietoa uusille kuumeilijoille. Mutta lyhykäisyydessään, eri pinoihin pinoutuvat (eli kirjoittelevat) erilaisessa tilanteessa olevat. Lokamasuihin kuuluvat ne, joilla laskettu aika (jos tästä yrityksestä tärppää) olisi lokakuussa 2006, marrasmasuihin ne joilla laskettu aika olisi marraskuussa 2006. Haaveilijoihin kuuluvat he, joilla mies ei ole lämmennyt vauvapuuhiin vielä, mutta itse kuumeilee kovasti jo. Syystoiveissa kirjoittelevat he, joilla tarkoituksena syksyllä 2006 aloittaa vauvan yritys. Pinoja on myös sen mukaan, missä kuussa vauvan yritys on alkanut... Että ota noista kaikista selvää ;) Mutta availkaa noita pinoja ja katsokaa, minkälaisia ihmisiä löytyy ja mihin itse mahtaisitte kuulua! Ja kun löydätte sopivan pinon, niin ilmottaudutte siihen ja pinon " emäntä" laittaa tietonne listaan :)

Toki voi tehdä oman aloituksen ja kysellä mieltä painavaa asiaa ilman että missään pinossa kirjoittelee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kolmannesta haaveilevia kutsutaan täällä kolibreiksi.

Osalla on jo kova yritys päällä, toisilla taas vasta haaveissa koska mies ei ole vielä innostunut tai vaikka työ/opiskelu on sillä mallilla ettei vielä olisi uuden vauvan aika tms...

Mutta siis yhteistä meille kaikille kolibreille on että meillä on jo kaksi lasta!

Tervetuloa mukaan!