Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOHIIRET PERJANTAINA***

03.02.2006 |

Tästä aletaan tänään!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi kutittelemaan vatsaa, jatkui hetken aikaa. Ja nyt ollut puolisen tuntia ihan sama juttu! Viikkoja kasassa nyt 14+3, voisiko olla jo vauvan kuplintaa? Siltä tämä ainakin tuntuu... Ihanaa, sellasta pientä pistelyä vatsanahan alla! Onko muilla ollut tällasta jo näillä viikoilla?

Voi kun vauveli alkaisi jo äkkiä liikkumaan niin, että tuntuisi vatsan päältä! Meillä isommat tytöt odottaa jo niin kovasti! Ja minä myös :o)

Vointi on kerrassaan loistava! Tänään (ainakaan vielä) ei ole edes väsyttänyt, aamulla pääsin sängystäkin ensimmäisen kerran tällä viikolla nopeasti ylös. Flunssa vihdoinkin ohi, selvästi pirteämpi olo. Närästys on alkanut viime päivinä vaivaamaan, täytyis katsoa vähän tarkemmin mitä suustaan pistää alas. Mutta yritän päivän aikana liikkua mahdollisimman paljon, helpottaa ainakin mulla sekä närästykseen että turvotukseen. Ja vettä juon litratolkulla!

Taidanpa pistää vähän hösseliks, kun pitkästä aikaa riittää energiaa työntekoonkin!

Hyvää perjantaita Elohiiret!

Kirppu06 ja Sintti 14+3

Vierailija
2/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan yön... Se kuuluisa väsymys päätti sitten tulla takaisin, eikä aamulla töihin lähtö maistu oikein hyvältä. Tiistaina jo totesin iltapäivällä työkaverille, että kamalasti väsyttää, mutta onneksi on jo perjantai!!! No, ei ollut perjantai ihan vielä tiistaina, mutta tänään (kai?) on.

Olen päässyt myös tähän vatsavaivaisten " alayhdistykseen" ; illalla tuli syötyä kaksi palaa ohrarieskaa, ja yöllä sitten valvoin pari tuntia, kun olo oli kuin täyteen ahdetulla heliumpallolla ja vatsaan sattui kamalasti. Maidosta ei ole onneksi tullut vielä oireita, mutta muuten on kyllä muutamana iltana ollut jo tämä sama ilmapallo-olo. Mutta onneksi ei joka ilta.

Olen myös päässyt tähän univaiheeseen; joka yö herään vähintään yhteen painajaiseen. Toissayönä näin unta, että olin sairastunut leukemiaan. Viime yönä olin joutunut pillastuneen lihakarjan laitumelle, ja lopulta ratsastin suurella sonnilla! Mielenkiintoista nähdä, mitä ensi yönä tulee...

Illalla sain myös ekan itkukohtauksen. Oli aivan lohduton olo ilman pienintäkään syytä. Eläköön hormonit!

Nimistä: tytölle on mulla ollut jo vuosia eka nimi valmiina. Saa nähdä, ehtiikö mieli kuitenkin vielä muuttua. Pojalle taas on toinen nimi olemassa miehen suvusta. Se on kulkenut siellä jo niin monta sukupolvea esikoiselta seuraavalle, ettei taida olla mitään mahdollisuutta katkaista ketjua.

Levollista viikonloppua!

t. Picapica, nykyajanlaskun mukaan 12+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne voi olla jo vaavin liikkeitä. Itsellä nyt viikkoja 12+6. ja olin alku viikosta tuntevinani kans pieniä liikkeitä. Toissa paivänä sama juttu. eli en ihan joka päivä oo tuntenut. Muissa raskauksissa oon tuntenut liikkeet ihan varmasti ja selvästi 14-16 viikoilla. Jokaisesta vähän eri aikaan. Esikoisesta vasta viikolla 18.

mutta nyt valmistautumaan ultraan lähtöön. Tuu sitten kertomaan ultra kuulumisia. Jännittää niin vietävästi. Vaikka ei pitäis syytä huoleen olla kun lääkärineuvolassa kuului sydänäänet ja sitten noi liikkeet vahvistaa sen että kaikki pitäis olla kunnossa.

puuhis ja lauma 97,99,00,02,05 ja masukirppu 12+6

Vierailija
4/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis perjantai! Meillä alkoi aamu synttärikakulla, sillä esikoinen täytti tänään 3!! Ihan tippa on linssissä, kun ajattelen, miten iso poika hän jo on!

Minä kävin eilen ostamassa ensimmäiset äitiyshousut :)!!! Olin päättänyt, etten hanki yhtäkään äitiysvaatetta, ennenkuin ihan oikeasti niitä tarvitsen, mutta toisin kävi. Stockan kanta-asiakasetuna olleet under-the-belly -tyyppiset farkut olivat niin kivannäköiset ja hyvät päällä, että sellaiset hankin. Hassua sinänsä, että ne ovat ihan tavallisen farkun näköiset päällä. Mieskin ihmetteli, että voivatko nuo tosiaan olla äitiyshousut.

Nimistä. Esikoista odottaessamme meillä oli mietitty nimi vain pojalle ja poikahan sieltä tuli. Olimme alusta saakka hyvin yksimielisiä tuosta nimestä. Mutta nyt tämän kakkosen osalta asia on hankalampi. Haluaisin, että nimi olisi samanoloinen kuin esikoisella (ei kuitenkaan ihan samanlainen). Minulla on tytölle kaksi vaihtoehtoa (mies ei pidä kummastakaan) ja pojalle yksi (mies voisi harkita sitä nimeksi). Olemme jo kertaalleen saaneet hyvän väittelyn aikaiseksi tästä nimiasiasta, joten ajattelin nyt vähäksi aikaa unohtaa koko asian. Sitten kun tiedämme sukupuolen, aloitan taas miehen kanssa nämä keskustelut.

Minäkin olen alkanut nähdä kummallisia unia! Muutenkin yöt on tosi levottomia. Herään joka kerta, kun käännän kylkeä ja selällään en pysty makaamaan, sillä muuten tulee paha olo. Ja mikä pahinta, sisäinen kelloni herättää mut joka aamu viideltä. Johtunee aamuvirkusta pojastamme, joka pitkään heräsi joka aamu viideltä (nykyisin onneksi vasta kuudelta). Rikkonaisia öitä siis täällä vietetään :(.

Olo on ollut ehkä vähän parempi. Iltaisin on vaikea olla ruoanhajussa ja muutenkin ruokailu ei silloin maistu, mutta en ole sentään enää oksennellut. Jokohan se tästä lähtisi oikeasti helpottamaan??!

Pepper (14+1)

Vierailija
5/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin noita ihan samoja housuja lehdestä ja ajattelin huomenna käydä kokeilemassa! Kiva kuulla, että ovat hyvät. Jospas vaikka minäkin hankkisin yhdet uudet housut, vaikka sanoin etten aio mammavaatteita ostaa ;o)

Kirppu06, tänään yli-aktiivisena ja energisenä!!

Vierailija
6/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä nopsaan hakemaan. Niitä oli aika vähän jäljellä eilen keskustan Stockalla (ja pitkä rivi rekissä varattuina). Eli näköjään tekee hyvin kauppansa :).

Kirppu06:

Katselin noita ihan samoja housuja lehdestä ja ajattelin huomenna käydä kokeilemassa! Kiva kuulla, että ovat hyvät. Jospas vaikka minäkin hankkisin yhdet uudet housut, vaikka sanoin etten aio mammavaatteita ostaa ;o)

Kirppu06, tänään yli-aktiivisena ja energisenä!!

Vierailija
7/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuntuivat kyseiset housut tekevän kauppansa myös täällä Turussa...En ostanut, sillä minulla on äitiysvaatteita kasassa melkoisesti neljästä raskaudesta. Olen ostanut farkkuja ja suoria housuja, joten niitä voi pitää kerta toisensa jälkeen. Yhdet housut ja yhden hameen aion hankkia, mutta vasta loppukeväästä.

Minulla oli sitten huono aamu. Ensin en meinannut saada itseäni millään ylös sängystä ja sitten iski armoton oksuolo. Ylös meinasi tulla ihan väkisin...Aamupalan sain syötyä ja olo helppasi, mutta sitten alkoi koko alkuraskauden kuvioissa ollut päänsärky. Väsymys ei ole helpannut yhtään ja en saa mitään järkevää aikaiseksi. Onneksi isommat ovat koulussa ja pienin päikkäreillä. Kolmonen leikkii traktoreilla...Saisi tämä väsymys jo vähitellen helpottaa. Eilen oli hieman parempi päivä ja kävin pienimpien kanssa torilla ja kauppahallissa ja Stokkalla vaunuilla.Tänään ei olisi mitään asiaa kaupungille tässä tilassa.

No tulipas valitettua. Miehen ymmärrys ja auttamisen tahto on kutistunut jokaisen raskauden myötä, joten ei auta kuin selvitä. Luottaa ilmeisesti siihen sanontaa, että raskaus ei ole sairaus. Hitsit!

Niistä nimistä...Minulla olisi tyttöjen nimiä hyvä liuta varastossa,mutta poikien nimet alkavat olla vähissä. Kaikki mieluisat on jo käytetty kolmelle aikaansaadulle pojalle. Mies sanoi, että paras alkaa tutkia sitä kalenteria nimien osalta tarkemmin, poika sieltä kuitenkin taas tulee. Voinemme päätellä tästä, että mies heittänyt toivonsa sen suhteen, että saisi toisen prinsessan.

Nyt laittamaan ruokaa pojille, yäk, ei houkuttele ajatus yhtään. Palaan!

Ihanaa pakkaspäivää kaikille!

Opemamma ja vimpula rv 10+3

Vierailija
8/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa kaikki hyvin. Yksi asukki löytyi masusta. Onneksi. Ainoo että vaavi oli melki viikon pienempi nyt sitten La 17.8. niskaturvotus oli 1,1mm. pääperämitta oli 53mm eli vastaa viikkoja 12+1. Sain kaksi ihanaa kuvaa joita lapset ovat nyt sitten katsoneet. Tappeluhan niistä kuvista lasten kesken tuli kaikki haluu kattoa samaan aikaan.

puuhis ja viisikko + masukirppu 12+1

Vierailija
9/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vapaa päivä, ulkoilua aamusta vaikka aika vilponen keli on kyllä. Mulla on ollut kanssa ton mahan kanssa ongelma eilen söin kasvis kana paistosta ja siitä seurauksena olin turvoksissa kuin kumi pallo järkky olo. No onneksi se on nyt ohi. Koko ajan teksisi mieli napostella jotain mut kai sitä täytyy hieman hillitä muuten on mursun koossa tän mahan kanssa jossain vaiheessa.

Tuleeko teille koskaa sellaista fiilistä, että aika matelee eteenpäin ja viikot ei kulu? Mua välillä tympäsee hirveesti kun aika menee liian hitaasti. Haluaisin jo olla edes äippä lomalla, vaikka siihen on viellä hirveen pitkä matka. No mä olen varmasti liian kärsimätön.

Kävin katsomassa tossa juuri matkoja sovittiin miehen kanssa, että lähdetään toukokuussa jonnekkin ihan kahestaan jos vointi vain sallii. Tai oikeestaan kolmestaan minä ukko ja masu ;). No ajattelin kaupunki lomaa Rooma tai Barseloona olisi ihania. no en tiedä pitäisi vain varailla sitä matkaa. Muuten jos jollain on jotain ihania loma kohde ehdotuksia euroopassa niin laitelkaa mulle vinkkejä please.

No joo ei kai muuta kuin vointeja vaan perjantaihin ja palillaan...

T:Domi +14.4 rv

Vierailija
10/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domille: kyllä minustakin tuntuu, että aika matelee liian hitaasti. Mutta tällaista se oli esikoisenkin kanssa. Sitten jossakin raskauden puolessa välissä alkoi aika taas kiittää ja sitten yhtäkkiä huomasinkin, että h-hetki oli ihan ovella. Toivottavasti näin käy tässäkin raskaudessa. Keväällä aika menee muutenkin joutuisammin kuin talvella. Minä en sitä äitiyslomaa mitenkään erityisesti odota, pidän työssäolostakin. Mutta toisaalta olen malttamaton tämän syntymättömän vauvan suhteen. Olisi jo kiva nähdä, millainen ihminen täältä on tulossa :).

Domi, mekin olemme lähdössä toukokuussa miehen kanssa kaupunkilomalle. Ajatuksenamme olisi mennä Prahaan viettämään paria merkkipäivää!! Jossakin vaiheessa mietimme, että ottaisimme esikoisemmekin mukaan, mutta kun tämä raskaus ilmeni, niin päätimme heti lähteä kahdestaan. Tämä on kuitenkin viimeinen mahdollisuus vähään aikaan mennä miehen kanssa kahdestaan reissuun ja pakko jonnekin on päästä, kun kesämatkailusta joudumme tänä vuonna luopumaan.

Vierailija
11/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää malttanut olla pinoutumatta. Aluksi oli tarkoitus pinoutua vasta ekan ultran jälkeen kun tietää että kaikki on hyvin mutta ihan kai se sama on jo nyt pinoutua.

Eli... perheeseeni kuuluu; minä-76, mies-70 ja poika 07/04. Nyt viikkoja on kasassa 10+3.

Tähän mennessä on ollut pahaa oloa joka jatkuu, väsymystä joka jatkuu ja suurta v..tutusta joka on onneksi laantumassa.

Ensimmäinen neuvola oli 13 päivä ja siellä oli ne tavalliset paperin täytöt ja verikokeet joka oli onneksi siirtynyt neuvolaan ei tarvinnut mennä erikseen labraan =). Seuraava neuvola olisi vasta 17.2 jolloin vasta kuunnellaan sydänäänet ja ultrakin vasta 23.2.

tahtoisin jo aikasemmin ultraan katsomaan että kaikki olisi hyvin sillä ennen tätä raskautta oli aikasilla viikoilla keskenmeno.

Kuluis vain aika nopeasti....

Meillä on jo nimet päätetty. Tytön nimi jäi edelliseltä kerralta ja pojan nimikin jo sovittiin. Meidän tekniikka oli seuraavanlainen...Molemmat kirjasi kalenterista mieluisimmat nimet ja sitten katsottiin kuinka moni oli samoja nimiä. Helppo tapa päättää nimistä eikä tule kauheaa riitaa...

Mutta nyt täytyy mennä kattelee poikaa joka taisi herätä uniltaan...

Vierailija
12/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tulee täälläkin sellainen fiilis välillä, että aika matelee eteenpäin. Kun ultrassa LA siirtyi ihan neljällä päivällä eteenpäin, tuli heti sellainen pettynyt olo, että voi ei, Niin Paljon vielä lisää odottamista! :) Niin kuin en tietäisi, että se voi hyvin mennä sen pari viikkoa suuntaan jos toiseen ja pahimmassa tapauksessa syntyä vasta syyskuun alussa. Mihin on ainakin miljoona vuotta vielä.

Hassua, että kun sitä plussaa jaksettiin odottaa meillä 2,5 vuotta, niin nyt ei enää jaksaisi odottaa ollenkaan. Tai ehkä juuri siksi?

Mutta kyllä se aika kuluukin. Oikein hämmästyin, että neuvolakortissa oli eka käynti 8+ jotain päivänä, näytti niin pieneltä tuo alle kymmenen raskausviikkoa. Ei siitä tammikuun alusta kuitenkaan tunnu niin kovin kauaa olevan.

Jakselemista!

t. Picapica

Vierailija
13/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat!

Olen kyllä oikeastaan jo yhteen pinoon itseni esitellyt mutta niin myöhään illalla, että eipä sitten sen jälkeen tainnut kukaan sitä lukea. Lyhyesti uudestaan: Odotan nyt toista lasta, viikkoja kasassa 12 + 3. La olisi siis 22.8. Ens torstaina on vasta on ultra ja se jännittää jo kovasti. Mitähän mahtaa löytyä? Oma ikä huolettaa, onkohan sillä vaikutusta tulokkaan terveyteen. Muutenkin tuntuu, että nyt on enemmän huolissaan kuin esikoisesta. Ekassa raskaudessa oli jotenkin autuaan tietämätön kaikista " möroistä" .

Raskaus on aikalailla erilainen ainakin tähän mennessä kuin eka. Väsymys on tuttua ennestään mutta pahoinvointi -ympäri vuorokauden- on huolettanut. Noo, jospa tämä tästä helpottuu.

Itestäni vielä. Esikoinen syntyi lokakuussa 04 ja silloin kirjoittelin samalla nimimerkillä tiiviisti tänne palstalle. Asustelen Helsingissä miehen ja esikoistyttären kanssa mutta alunperin olen tuolta pohjoisen suunnalta...

Tässäpä tätä. Mukavaa päivän jatkoa kaikille.

Vierailija
14/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet elohiiret myös! :)

Minua säikäytti tänään pahasti kun meinasin pyörtyä kaupassa...

Oli lämpöisesti päällä pakkasten takia ja kauppajonossa alkoi kaikki sumentua ja tuntua epätodelliselta :( piti kiiruhtaa ulos pakkaseen virkoamaan... ikävää...

Tänään on ollut taas huonoa oloa pitkästä aikaa... :(

Meillä kysyttiin 2,5 vuotiselta esikoiselta että mikä olisi tulevalle vauvalle hyvä nimi niin tämä reippasti ilmoitti että " Paavo on hyvä" :)

Ja nyt tämä puhuukin että äitin masussa kasvaa Paavo :D

Taitaa isi ja veikka oottaa poikaa, kun äiti salaa toivoisi tyttöä...

Kunpa nyt vaan menisi kaikki hyvin... Tieto todellakin lisää tuskaa...

kivaa perjantaita kaikille!

Kolerouva 12 +0

Vierailija
15/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös huhti-toukokuulle kaupunkimatka ajatuksissa. Barcelonaa olen ehdottanut minäkin ja mies on puhunut mm. Milanosta. Lähdetään johonkin muutamiksi päiviksi, jos sopivan edulliset tarjouslennot löytyy. :) Saa nähdä, millaista se on mahan kanssa. Vaatteista tulee ainakin pieni hysteria ennen sitä...

Nimigallupiin en ole tainnut kommentoida mitään. Mä mietiskelin huvin vuoksi jo joskus syksyllä pitkät listat nimiä, jotka olisi " siedettäviä" , mutta siihen se on sitten jäänyt. Lisäksi on katsottu väestörekisteristä, löytyisikö mitään nimiä, joita ei olisi viime vuosina kastettu juuri ollenkaan. Ihan vaan uteliaisuudesta :) jos löytyisi joku tässä ajassa hyvin harvinainen kiva nimi sitä kautta. No ei löytynyt :D. Kokeilkaa huviksenne, jos tiedätte sen nimipalvelun... Me taidetaan pohtia sitä nimeä enemmän vasta sitten, kun käärö on maailmassa ja nähdään, minkä näköinen se on.

Hyvät viikonloput elohiirille! Mä jatkan gradun parissa...

Vierailija
16/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nää viikot taasen kiitää sellasta vauhtia, ettei meinaa perässä pysyä...ihan hyvä näin, eiköhän se vauhti hidastu kun raskaus etenee..

Olen tässä kovasti vertaillut eka raskautta nykyiseen ja miettinyt eroja/samankaltaisuuksia. Ekassa ei ehkä väsyttänyt näin paljoa kuin tän alussa (ehkä alkaa jo olla ohi), mutta samanverran oli pahoinvointia, tai oikeastaan vain äklötystä...(ekassa en ykännyt kertaakaan, nyt kaksi kertaa) rinnat eivät juuri kasvaneet eka raskaudessa eikä myöskään aristaneet. Nyt vähän arat, mutta Dolly en ole edelleenkään... Tässä samalla olen vähän tuota sukupuoli asiaa miettinyt.... Eka lapsi meillä siis tyttö. Silloin tein leikilläni jonkin Usalaisen testin netissä, joka antoi prosentit millä todennäköisyydellä tulee tyttö/poika... Ja paikkaansa piti. Tiedän toki, että on hölmöä edes tehdä noita, mutta täytyyhän tässä jotain iloa kaksiä.... Kun siis nytkin siellä vierailin...) Tyttöä taas näytti ;) Paitsi, että nyt on vielä niin kovin varhaista miettiä noita oireita tai mielitekoja... Ekan kanssa ainut mieliteko oli appelsiinimehu, jota meni kerralla kokonainen litra!!! (ja hassua, että juuri se tuote oli mainuttu testissä) Nyt ruoka masituu erityisesti -ja se appelsiinimehu :)

Mutta nyt saa huuhaat riittää. Lukisin kyllä mielelläni teidän aiempien raskauksien ns. vanhankansan uskomuksia noista oireista...ja nykyisiä tuntemuksianne...

Mutta nyt taitaa perjantaisiivot odotella. ( :( )

Ihanaa viikonloppua kaikille hiirulaisille!!! Ja ehdottomasti uusille listalle tulijoille myös!!

t. Katsu & asukki 14+1

Vierailija
17/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellotusta ilmassa, maistoin kaupassa jotain ihme mansikka jugurttia joka oli niiiiiiiiin ällöttävää että meinas oksennus tulla ja vieläkin on p-maku suussa.

LIIKKEISTÄ: En ole vielä pongannut, mutta eipä ole viikkojakaan vielä kasassa. Esikoisen kohdal tunsin ekat liikkeet rv 18, mutta luulin niitä mahapuruiksi, pari viikkoa kun kestivät tajusin et ne olikin liikkeitä (tää siis odotti semosia höyhenen kosketuksia, mut ei niitä kyl koskaan semmosiks voinu kuvailla). HAAMUPOTKUISTA kärsin sitten oikeestaan aina sinne asti kun tulin uudestaan raskaaksi, outoa???

Koko viikonloppu ois sitten töitä, mitenhän sitä jaksaa????? en tiedä. Mutta nyt vähän kouluhommia ja sitten esikon hakuun.. Täällä oli muuten aamulla 28 astetta pakkasta, hrrrr!

hanneli ja masukki

Vierailija
18/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorot takana ja viikonloppuvapaa edessä. Voisiko asiat tämän paremmin olla =)

Ikävää kuulla että niin moni muukin kärsii vatsa ja niistä ylävatsavaivoista erityisesti mutta toisaalta on lohduttavaa kuulla ettei ole yksin vaivansa kanssa.

Mii: Meille kävi niin, että olimme miettineet pojalle nimeä joka mielestämme ei ollut niin yleisessä käytössä ja hupsheijaa nyt päiväkodissa on neljä saman nimistä. Samoin kävi tuttavillemme kun he antoivat nimen omalle pojalleen. Jännää kuinka " kaikki" pongaa pienellä ajalla unohdetun nimen. Eihän tästä ole kauaa kun esim Luka, Emmi, Emma, Elias jne olivat vähemmän annettuja nimiä. Mä olen kanssa käynyt siellä väestörekisterin sivuilla nimiä katsomassa.

Ode: Taitaa olla aika yleistä, että toisella kerralla " osaa" jännittää enemmän. Meillä ultra on ensi viikolla ja jotenkin tuntuu että sen jälkeen uskaltaa vähän rentoutua.

Puuhis: Vai anopin ennusteet eivät pitäneet paikkaansa. Onnitttelut hyvistä ultra uutisista :)

Hyvää, rentouttavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille Elohiirille!

pubu ja Unski rv12 tasan (4yötä ultraan..)

Vierailija
19/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa mulla oli niin perinteinen poikamaha kuin olla voi. Hormooni viivaa mulle ei tullut. Mielestäni olin Hyväntuulinen ja " hehkeä" . Ei finnejä ei iho ongelmia. Vointini oli loistava. Poika tuli.

Nyt on pahoinvointia ja naama kukkii ja on valjunvärinen. Krenklaa löytyy. Eikös sitä sanota että tyttövauva vie äitinsä kauneuden?

Tietenkin voi olla että kun esikoista odotti niin oli mahdollisuus levätä ainakun siltä tuntui. Yöt sai nukkua rauhassa. Ei tarvinnut yöllä herätä pinnasägystä kuuluvaan Äitti, äitti-äännähdykseen :)

Joka tapauksessa ekalla kerralla olin alusta asti varma että poika tulee (välillä hirvitti mitäs sitte jos olenkin väärässä koska tunne oli niin vahva pojasta). Tällä kertaa ei vielä mitään tunteita kummankaan puolesta ole tullut.

Vierailija
20/32 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme joka kesä Espanjassa (etelä-rannikolla tosin), joten nyt ajattelimme suunnata jonnekin ihan muualle. Barcelona on kuitenkin meilläkin ehdolla, että jossain vaiheessa sinne menemmän. Yritän tässä etsiä mahdollisimman halpoja lentoja, joten matkakohde saattaa meilläkin vielä muuttua. Lyömme matkakohteen heti lukkoon, kun vain sopivat lennot löydämme. Ihanaa kyllä lähteä keväällä pikku lomalle! Meillä olisi tiedossa myös maaliskuussa matka sukulaisten luokse Englantiin ja toukokuussa on tarkoitus mennä Tukholmassa piipahtamaan.