Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö vauvalle nimi haussa!!!!

02.02.2006 |

Mulle ei ole vauvaa tulossa, mutta mun sisko, Amy sai vauvan eilen :) se syntyi rv. 35+6. Eli vähän keskosena ja sen paino ja pituus oli 2350g ja 43cm. Aika pieni se oli kun mä sain sen nähdä. Itse olen vasta 12. Ja siskoni on öö.. 17. Ja mun oikea nimi on Elyon, mutta kutsutaan Ellaksi.. Meillä on myös muita sisaruksia :)

Mä tiedän että mun sisko tykkää esim. näistä nimistä:

Sanni

Eerika

Susanna

Linnea

Lovisa

Tinja

Tilda

Carolina

Linda

yms.

Me olemme suomen-ruotsalainen perhe ja perheessämme puhutaan molempia kieliä :)

Onko teillä siis jtn hyviä nimi ehdotuksia siskoni vauvalle?? Mä voin sitten tulostaa kaikki ehdotelmat ja antaa siskolle pohdittavaksi (se tykkää tosi monenlaisista nimistä ja melkein jokaisesta nimestä se tykkääkin :)) joten mielikuvitus vaan käyttöön :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko joku antais vinkkejä.. :)

glemei

Vierailija
2/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elyon_Ella:

Mulle ei ole vauvaa tulossa, mutta mun sisko, Amy sai vauvan eilen :) se syntyi rv. 35+6. Eli vähän keskosena ja sen paino ja pituus oli 2350g ja 43cm. Aika pieni se oli kun mä sain sen nähdä. Itse olen vasta 12. Ja siskoni on öö.. 17. Ja mun oikea nimi on Elyon, mutta kutsutaan Ellaksi.. Meillä on myös muita sisaruksia :)

Mä tiedän että mun sisko tykkää esim. näistä nimistä:

Sanni

Eerika

Susanna

Linnea

Lovisa

Tinja

Tilda

Carolina

Linda

yms.

Me olemme suomen-ruotsalainen perhe ja perheessämme puhutaan molempia kieliä :)

Onko teillä siis jtn hyviä nimi ehdotuksia siskoni vauvalle?? Mä voin sitten tulostaa kaikki ehdotelmat ja antaa siskolle pohdittavaksi (se tykkää tosi monenlaisista nimistä ja melkein jokaisesta nimestä se tykkääkin :)) joten mielikuvitus vaan käyttöön :)

Sanni Jenny Ester(i)

Sanni No(o)ra Lovisa

Linnea Ida Maria

Linnea Ida Henriikka

Eerika Saila johanna

Eerika Ni(i)na Julia

Eerika Salla Maarit

Tinja Sara Elina

Tinja Anu Susanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen väestörekisteristä ei löydy ainuttakaan Elyonia. Kaunis nimihän se olisi ja W.I.T.C.H. -sarjakuvaa on meilläkin luettu.

Saanko silti pyytää, että ensi kerralla pysyttelet totuudessa?

Nimet ovat kiinnostavia ja mukava harrastus kaiken ikäisille. Nimet-palstalla _on_ luvallista pohtia nimiä ja pyytää apua nimien sorvaamiseen, vaikka itsellä/teiniäitisisarella ei vauvaa olisikaan.

Mielikuvitustarinoita ei tarvitse nimiapupyyntöjen/nimileikkien höysteeksi sepitellä. Säästä ne pöytälaatikkoon tai äidinkielen tunneille. ;)

Tykkäämistäsi nimistä ja niiden muunnelmilla saisi esim. seuraavanlaisia yhdistelmiä:

Sanni (Eimi) Eerika

Lovisa Linnea/Linnea Lovisa

Ella Susanna

Eimi Elinor(a)