Kumman kaa: Juha Veijonen vai Jussi Lampi?
Kommentit (72)
Tää on helppo valinta: Juha Veijonen!
Oksettaa jo ajatuskin että noista pitäis valita - asia voisi olla toinen jos tuntisin tyypit.
Olen nähnyt molempia milloin missäkin. Jussi Lampi ei varmaan edes näe mua sieltä korkeuksistaan, Veijonen mulkaisi mua kadulla tosi pahasti jostain ihme syystä. Jäin oikein miettimään että mitä mä sille muka tein. :D Eli ei oikein sänkymielessä iske kumpikaan. Ilman jäin. :(
tosi tosi paha. lampi varmaan. veijosella on niin kumma suu.
Olen nähnyt molempia milloin missäkin. Jussi Lampi ei varmaan edes näe mua sieltä korkeuksistaan, Veijonen mulkaisi mua kadulla tosi pahasti jostain ihme syystä. Jäin oikein miettimään että mitä mä sille muka tein. :D Eli ei oikein sänkymielessä iske kumpikaan. Ilman jäin. :(
Et kai tajunnut et jompikumpi on valittava???!! Se on aloituksen tarkoitus. xx vai yy?
Lampi, koska se on oikeasti hyvä tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:20"]
Et kai tajunnut et jompikumpi on valittava???!! Se on aloituksen tarkoitus. xx vai yy?
[/quote]
No voi jeesus anteeksi!!! Veijonen sitten, rusentuisin kuoliaaksi Lammen alle!!!
JUSSI LAMPI,EHDOTTOMASTI,KOMEA,UPEA.......EI VEIJONENKAAN RUMA OLE,MUTTA......
Tommi Korpela.
Noista kahdesta - Veijonen. Jussi Lampi on outo. En voisi olla sellaisen kanssa, joka on seukannut Jipun kanssa. Vaikuttaa jotenkin lapselliselta mieheltä (niin kuin kaikki, jotka tarvitsee puolta nuoremman naisen).
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:52"]
Tommi Korpela.
Noista kahdesta - Veijonen. Jussi Lampi on outo. En voisi olla sellaisen kanssa, joka on seukannut Jipun kanssa. Vaikuttaa jotenkin lapselliselta mieheltä (niin kuin kaikki, jotka tarvitsee puolta nuoremman naisen).
[/quote]
Eihän ne ole seurustelleet vuosiin.
Eikä Lampi mikään outo ole. Ehkä vähän hiljaisempi irl, kuin julkisuuskuvansa perusteella.
Jussi Lampi kiilasi mut kerran hotellin aamupalapöydässä, joten jos sille jotain annan niin selkäsaunan. Veijonen menis sitten varsin mielellään vähän miellyttävemmissä merkeissä. ;)
Juha V.!