Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten esittelen itseni työhaastattelussa jos työkokemusta ei ole?

Vierailija
05.06.2022 |

Esimerkkejä? Eikö esitellessä kerrota esim mikä on ammatiltaan, millon valmistunut ja missän työskennellyt. Entä jos ei ole paljon työhistoriaa kuin esim nuoruuden työpaikasta, jostain mansikanpoiminnasta, mutta ei lainkaan tältä alalta jolle on hakemassa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole työkokemusta?

Vierailija
2/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän tissit jos on mieshaastattelija. Jos nainen, poistun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot harrastuksista, vapaaehtoistöistä, opiskeluista, jne. Kai nyt jotain aktiviteettia olet harrastanut?

Vierailija
4/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kuitenkin JOKIN ajatus siitä, miksi sopisit hakemaasi työhön?

Kerro  se esittelyksesi.

Vierailija
5/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot harrastuksista, vapaaehtoistöistä, opiskeluista, jne. Kai nyt jotain aktiviteettia olet harrastanut?

Juuri  näin. Ja kerrot kuinka olet kiinnostunut siitä alasta, mitä olet hakemassa, kuinka sovit siihen, ja mitä annettavaa sinulla on työnantajalle. 

Vierailija
6/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, esitellessä tervehditään ja kiitetään tilaisuudesta tulla tapaamiseen.

Vierailija
7/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-koska työkkäri pakottaa. Mitäs te tässä yhtiössä oikein edes teette?

Vierailija
8/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiisin että yksi vahvuus on ideointi kun tietoa kertyy syntyy myös jatkuvasti uusia ideoita. Olen utelias, tunnollinen, ahkera, haluan kehittyä, kriiittinen. Teknisyys-empatia-luovaongelmanratkaiisukyky välimaaasto.

Vierailija
9/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oo. , mikä oon. Ottakaa tai jättäkää!

Vierailija
10/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiisin että yksi vahvuus on ideointi kun tietoa kertyy syntyy myös jatkuvasti uusia ideoita. Olen utelias, tunnollinen, ahkera, haluan kehittyä, kriiittinen. Teknisyys-empatia-luovaongelmanratkaiisukyky välimaaasto.

Omaksun nopeassti uutta asiaa kun on uniläääke käytettävissä.

Vierailija
11/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaksun nopeassti uutta asiaa kun on uniläääke käytettävissä.

Hapenottokyvysssä on ongelmia ja luovassaongelmanratkaisussa ja miehekkyyden valjastamisessa organisaation hyödyksi. Joten tarvitsen amfetamiiinijohdannaista, hemohessiä ja steroideeja.

Vierailija
12/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivääkäään en ole töitä tehnyt, mutta nyt olisi mukava kokeilla, millaista se on. Omalla kohdallani sanoisin aivan rehellisesti näin.

Vierailija
13/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"esittelen itseni..."

Koitas tälläistä jännää tapaa.

"Ritva Reipas, Moi".

Vierailija
14/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuis kulkee kultasein? Täällä teidän kulmahuoneessa on jotenkin huono ilmanvaihto joten lähettäiskös nyt ensin vähän tuulettumaan tuonne terdelle, ja sit vaiks jonnekkin jatkoille keskustelemaan mun johtoryhmän, hallitusammattilaisen paikasta?*Iskee vilkkusimmua*" ;-D :D :D

Vierailija
15/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän tissit jos on mieshaastattelija. Jos nainen, poistun.

Onko tuottanut tulosta?

😁

Vierailija
16/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro koulutuksestasi ja siitä miksi haet ko. paikkaa. Kerro millainen työntekijä olisit (luonne, vahvuudet, taidot).

Vierailija
17/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kaikin puolin turhauttava. Aikuisia n a i k k o s i a ja näin r e t u j a, mukahauskoja kommentteja koko keskustelu täysi. Huoh.

Vierailija
18/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kertoa koulutuksensa, millainen on työntekijänä ja miksi hakee tehtävään ja sitä kautta antaa keskustelun avautua.  Vastasin näin asiallisesti vaikka vähän kyllä trolliketjulta haiskahtaa.

Vierailija
19/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain töitä alalta, johon siis olin kyllä opiskellut ja valmistuin, mutta täysin oman alan työkokemusta ei ollut kuin koulun harjoitteluista ja muuta työkokemustakin melko niukasti.

Kerroin aikaisemman koulutuksen ja työkokemuksen. Näillä ei vielä pitkälle pötkitä minun kohdallani. Lisäksi siis kerroin, mitkä ovat vahvuuksiani juuri siinä kyseisessä työssä (miksi olen hyvä siihen työhön), sekä minkälaista positiivista palautetta olen aikaisemmin saanut työnantajilta, sekä harjoittelussa asiakkailta.

Sain työpaikan.

Vierailija
20/23 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata paljastaa mitään ettei tee identiteettivarkautta.      Joutuu helposti uhriksi.        Sanoo vaan että en muista itsestäni mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi