Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä on?

Vierailija
02.02.2006 |

Kun heräsin aamulla mulla tuli yhtäkkiä sellainen näköhäiriö jossa viiva meni ylös alas.(vaikea kuvailla) Olo oli muutenkin heikko ja väsynyt ja jouduinkin menemään sohvalle makaamaan. Sitten alkoi hirveä päänsärky oikealla puolella. Otin 2 ibuprofeiini tablettia 2h sisällä, mutta suurta helpotusta ei ollut. Onneksi mies meni vasta myöhemmin töihin niin sain levätä tunnin. Nyt " kohtauksen" alusta on 4h ja vieläkin särkee päätä, muttei ihan yhtä paljon. Kaameinta tässä on, kun kotiäiti ei voi jäädä sairaslomalle, vaan lapset on hoidettava kunnossa missä tahansa.:( Oisko kellään tietoa mitä tämä voi olla, migreeniä vai muuta? Mieleen tulee kaikki aivokasvaimet jne....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
2/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran yksityisellä lääkärilläkin asian tiimoilta, ja sanoi että se on migreeniä. Eräs muoto, en nyt muista miksi sitä nimitetään. Mutta siihen liittyy juuri nuo näköhäiriöt ja sen jälkeen päänsärky.

Tosiaan lepäile rauhassa ja se menee kyllä ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa usein migreeni just noilla näköhäiriöillä.Vähän myöhemmin pamahtaa sitten särky.Käy lääkärissä juttelemassa niin saat täsmälääkkeet siihen.

Vierailija
4/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä migreeniltä, kannattaa tutkia ehdottomasti.

Vierailija
5/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla keskenmenoon päättynyt raskaus laukaisi migreenin.