Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero + vauvakuume = iso ongelma!

Vierailija
01.02.2006 |

Niinpä! Eroni on juuri astunut virallisesti voimaan. Se oli todella kipeä. Tosin elämämme oli vaikeaa, joten monilta osin eron jälkeen on helpottunutkin. Meillä on kaksi lasta, joista yhteishuoltajuus. Lapset asuvat kanssani. Luonnollisesti ero oli kova kokemus lapsillekkin, monellakin eri tapaa.

Mutta nytpä olen sitten yllättynyt kaiken koetun tuskan jälkeen siitä, miten vauhdilla tahtoisin päästä elämässäni eteenpäin. Välillä oli nimittäin aika etten voinut ajatella uutta miestä elämäämme. Nyt tuntuu tavattoman ihanalta ajatus siitä, että löytäisikin ihanan miehen, jonka kanssa voisi saada vielä joskus myöhemmin lapsen. Olen perhekeskeinen tyyppi, exäni taas ei ollut. Ehkä siinäkin on osasyy siihen miksi sitä erilaista, jaettua vanhemmuutta haluaisin, mutta että näin pian! Tuntuu hurjalta! Nyt puuttuu vaan se ihana mies... Kommentoikaa, millaisia ajatuksia herätti. Onko teillä vastaavia kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut lapsia kun erosimme pari vuotta sitten mieheni kanssa. Emme olleet naimisissa mutta kihloissa kylläkin ja häien päivä oli jo sovittu. Jotenkin vaan elämä meni alamäkeen, ajauduimme erillemme ja lopulta tajusimme huojentuneina, että ero olisi kummankin mielestä hyvä ratkaisu.

Sen isompia tässä ruotimatta päädyimme siis eroon ja muutin kotiseudulleni siipi maassa ja pettyneenä siihen, että en saanutkaan sitä prinssiä enkä varsinkaan lasta jota olin toivonut jo neljä vuotta.

Ihmismieli on kuitenkin jännä ja aloin todella nopeasti ajatella, että ehkä sittenkin jaksaisin rakentaa uutta ja tutustua uuteen ihmiseen ja ajatella suhdetta ja perhettä. Alkuun ihmettelin itsekin tätä intoa, mutta mietin, että kaipa se luonto näin järjestää minut uuteen elämäntilanteeseen. Ja järjestihän se. Tapasin miehen, rakastuin tulisesti ja tulin kahden kuukauden seurustelun jälkeen raskaaksi!

Ex:ni oli hieman käärmeissään tästä tahdista, mutta minä olin vilpittömän onnellinen.

Nyt meillä on 1kk ikäinen poika ja olen onnellisempi kuin ikinä.

Tsemppiä sinulle ap -elämä kuljettaa kyllä kun vaan annat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi