Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

Oliko teillä ketään tuttuja tai läheisiä, jotkaoli kuollut tuolla tsunamissa.

Vierailija
26.12.2010 |

itketää tuo tapaus vielläkin, voimia heille.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurueesta jäi vain yksi henkiin.

Vierailija
62/73 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttären perhe oli onnettomuudessa. Heidän lapsensa katosi. Häntä ei ole tänä päivänäkään löydetty. Tuo on pahin asia, kun ei tiedä, onko lapsi tällä hetkellä jonkun kasvattamana jossain vai kuollut.

Lisäksi toisen ystävättären sisar perheineen oli siellä, isä, äiti ja poika kuolivat, tytär tuli yksin kotiin. On nyt jo aikuinen. Kasvoi isovanhempiensa luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä uskossa, että mieheni on kuollut tsunamissa - tosin hän ei ollut silloin mieheni, emmekä tunteneet kuin etäisesti. Palasin joululomalta vanhempieni luota kotiin, ja katselin teksti-tv:ltä (mulla ei ollut silloin nettiä kotona) päivittyvää listaa tsunamin uhreista. Yhdellä oli sama nimi kuin nyk. miehelläni, jonka tunsin etäisesti opiskeluriennoista. Parin päivän päästä listaan päivittyi syntymäajat, jolloin tiesin, että kyseessä olikin vain kaima. Olin käymässä laitoksella uuden vuoden jälkeen, oli hiljaista, ja kaksi amanuenssia hätäilivät, ettei kai se vaan ollut meidän XX, joka kuoli siellä tsunamissa. Sain helpottuneena kertoa, että syntymäajan perusteella ei.

Tämä on jäänyt mieleen. Nyt tosiaan olen tuon miehen kanssa naimisissa ja meillä on yhteinen lapsi.

Mieleen on jäänyt myös se, kun olin hakemassa passia Kaartinkaupungin poliisiasemalta, ja kuuntelin odottaessano erästä naista, joka kertoi tutulleen olleensa tsunamissa ja kadottaneensa siellä kaikki henkkarinsa ym.

Vierailija
64/73 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävän setä ja täti kuoli tuolla mut niiden alle kymmenvuotiaat serkut jäi kuin ihmeen kaupalla eloon eli vaan vanhemmat meni siitä perheestä. Silti äärimmäisen surullista :(

Vierailija
65/73 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2010 klo 21:58"]

Isohanhemmat ja perheen neljä henkilöä, pieni poika jäi eloon.

[/quote]

Todennäköisesti sama perhe, jonka minäkin tunsin. Oikein hyvin. Muistan yhä järkytykseni 10 vuotta sitten ja tuon perheen muiden jäsenten suuren  tuskan.

Vierailija
66/73 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:50"]Ruumiiden tutkijat ja tunnistajat tekivät valtavan työn, että mahdollisiman vähän jäisi kadoksiin. Jotka jäi, oli ehkä ehditty polttaa tms
[/quote]

Uudelleen rakentaminen alkoi myös niin nopeasti että osa ruumiista jäi talojen alle. Ruumiita oli hautautunut mutamassan alle joka aallon mukana tuli mereltä. 5 suomalaista jäi kadoksiin.

Vierailija
67/73 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli,poikani luokkakaveri,hänen siskonsa ja heidän isänsä. <3

Vierailija
68/73 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/73 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen opettajani oli miehensä kanssa, mies kuoli.

Vierailija
70/73 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyttären perhe oli onnettomuudessa. Heidän lapsensa katosi. Häntä ei ole tänä päivänäkään löydetty. Tuo on pahin asia, kun ei tiedä, onko lapsi tällä hetkellä jonkun kasvattamana jossain vai kuollut.

Lisäksi toisen ystävättären sisar perheineen oli siellä, isä, äiti ja poika kuolivat, tytär tuli yksin kotiin. On nyt jo aikuinen. Kasvoi isovanhempiensa luona.

Mitä sitten?

Vierailija
71/73 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli,poikani luokkakaveri,hänen siskonsa ja heidän isänsä. <3

Entäs äiti?

Vierailija
72/73 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:50"]Ruumiiden tutkijat ja tunnistajat tekivät valtavan työn, että mahdollisiman vähän jäisi kadoksiin. Jotka jäi, oli ehkä ehditty polttaa tms [/quote] Uudelleen rakentaminen alkoi myös niin nopeasti että osa ruumiista jäi talojen alle. Ruumiita oli hautautunut mutamassan alle joka aallon mukana tuli mereltä. 5 suomalaista jäi kadoksiin.

Kyllä ne rannikot myllättiin aika huolella uhreja etsiessä, joten en usko että olisi talojen alle jäänyt.

Vierailija
73/73 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siinä uskossa, että mieheni on kuollut tsunamissa - tosin hän ei ollut silloin mieheni, emmekä tunteneet kuin etäisesti. Palasin joululomalta vanhempieni luota kotiin, ja katselin teksti-tv:ltä (mulla ei ollut silloin nettiä kotona) päivittyvää listaa tsunamin uhreista. Yhdellä oli sama nimi kuin nyk. miehelläni, jonka tunsin etäisesti opiskeluriennoista. Parin päivän päästä listaan päivittyi syntymäajat, jolloin tiesin, että kyseessä olikin vain kaima. Olin käymässä laitoksella uuden vuoden jälkeen, oli hiljaista, ja kaksi amanuenssia hätäilivät, ettei kai se vaan ollut meidän XX, joka kuoli siellä tsunamissa. Sain helpottuneena kertoa, että syntymäajan perusteella ei.

Tämä on jäänyt mieleen. Nyt tosiaan olen tuon miehen kanssa naimisissa ja meillä on yhteinen lapsi.

Mieleen on jäänyt myös se, kun olin hakemassa passia Kaartinkaupungin poliisiasemalta, ja kuuntelin odottaessano erästä naista, joka kertoi tutulleen olleens

Moni sai kyllä passinsa takaisin kun niitä lähetettiin Suomeen. Passin lisäksi oli kaikenlaisia kortteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.