Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

Miten suhtautua siihen, kun luokan kaikki muut tytöt oli kutsuttu synttäreille?

Vierailija
13.11.2010 |

Meidän tyttö oli ainoa jota ei oltu kutsuttu :-( Miten selitän tytölle tämän? Mitä jos kukaan muukaan ei kutsu tyttöäni synttäreille?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyttösi käyttäytyy muita kohtaa koulussa jne.

Vierailija
2/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARMA, jos olet kysyisin tytön äidiltä oisko vaikka kutsu hukkunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mielellä tyttösi on? Ei kai voi muuta sanoa, kuin että kutsuja päättää, ketä kutsutaan ja että aina ei kaikkia kavereitakaan voi kutsua just tällä kertaa. Keksisin jotain kivaa tekemistä juhlapäivälle, ettei tyttösi käytä koko päivää asian miettimiseen. Sitten toki yrittäisin vahvistaa kaverisuhteita ja varmistaisin, ettei kutsumattomuus ole tytön itse aiheuttamaa, esim kiusaaminen.

Vierailija
4/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toi kuulostaa kyllä siltä että tyttö on se koulukiusattu ja häntä vaan sorsitaan.

Kääntyisin koulun puoleen ja mietitään yhdessä miten auttaa tyttöä, varmasti meinaan samaa tapahtuu koulussakin.

Vierailija
5/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta opettajalta kun olen kysynyt, niin on joka kerta sanonut että hienosti leikkii muiden kanssa. Siihen ei varmaan sitten pidä uskoakkaan?

Ja jos tyttö käyttäytyy huonosti muita kohtaan, niin miten tilanne sitten korjataan?

Vierailija
6/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et itse katso miten monta tyttöä luokalla on ja miten monta lapsesi kutsuu?

Kyllä itse huolehdin että poikani kutsuu kaikki 4 eskaripoikaa synttäreille. Olisi kamalaa jos kutsuja olisi mennyt vaan 3. Ajattele se omalle kohdalle miltä tuntuu.

5

Vierailija
7/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytön luokalla oli ekalla tyttö, joka kiusasi muita. Mä olen aina ennen laittanut kaikki lapseni kutsumaan kaikki luokan tytöt tai pojat, mutta tämän kohdalla tein poikkeuksen. Lapsi jopa pelkäs hieman tätä tyttöä, joten enhän mä voinut häntä pakottaa kutsumaan sitä tyttöä. No, kun aloittivat saman harrastuksen, jossa tuo tyttö ei kiusannut ketään ja oma tyttöni alkoi pitämään hänestä, vaikka koulussa kiusasikin ja sen jälkeen hänet aina kutsuttiin synttäreille. Huomasin muuten sen, että moni muukin jätti tämän kiusaajan kutsumatta.

Vierailija
8/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä olen sitä mieltä, että asia on kutsujan tai hänen vanhempiensa päätöksessä ja ohjauksessa. Itse kyllä pakotan lapseni tekemään reilun rajauksen vieraisiin, eli kakki luokan tytöt tms. Eli yhtä ei jätetä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.