Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

Oliko teillä ketään tuttuja tai läheisiä, jotkaoli kuollut tuolla tsunamissa.

Vierailija
26.12.2010 |

itketää tuo tapaus vielläkin, voimia heille.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tuttua oli Thaimaassa paikan päällä, heillä on valokuviakin tilanteesta (siis kaukaa kuvia siitä vaahtopäästä merellä). Olivat kuitenkin lähteneet heti karkuun kun huomasivat että nyt paikalliset säntäävät hippulat vinkuen lipettiin ja säilyivät vahingoittumattomina.

Vierailija
22/73 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään joka menetti kaiken perheen ympäriltään, selvisi itse. Menetti siis lapsensa, vaimonsa, vanhempansa jne.

Tuolloin minulla ei ollut lapsia, enkä halunnut onnettomuutta "ajatella", jottei tulisi paha mieli.

Nyt perheellisenä en pysty käsittämään niiden tuskaa, jotka menettivät lapsensa - tai lapset vanhempansa. Jos olisin itse ollut paikalla ja menettänyt lapseni, olisin luultavammin juossut myöhemmin itsekin mereen, koska en olisi kestänyt tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin menehtyi tuttuni, hänen miehensä selvisi.

Vierailija
24/73 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa Sirkesalo perheineen asui kun jäivät matkalleen, joten asia pysyy mielessä. Vaikka en siis heitä tuntenut, enkä ketään muutakaan tuolla ollutta.

Vierailija
25/73 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa Sirkesalo perheineen asui kun jäivät matkalleen, joten asia pysyy mielessä. Vaikka en siis heitä tuntenut, enkä ketään muutakaan tuolla ollutta.

Vierailija
26/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiiden tutkijat ja tunnistajat tekivät valtavan työn, että mahdollisiman vähän jäisi kadoksiin. Jotka jäi, oli ehkä ehditty polttaa tms

Vierailija
29/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaispariskunta oli tuolla, selvisivät lähinnä fyysisen kunnon takia, kun jaksoivat palmuissa roikkua. Kuulemma bikinit lähti päältä aallon mukana mutta ei sitä siinä paniikissa huomannut. (Tuskin oli se kaikkein isoin aalto joka siihen kohtaan osui, vaikea kuvitella että siinä pysyisi palmussa roikkumalla...) mies taas oli sukeltamassa ja lähinnä velloi veden mukana aallon ollessa vielä kasvuvaiheessa kaukana merellä. Nyt heillä on lapsia ja nainen kertonut että pahemmalta on alkanut jälkikäteen tuntumaan :/

Vierailija
31/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ellen Jokikunnas ollut siellä myös?

Vierailija
32/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi perhettä.

Miehen joka menetti vaimonsa. Mies on nykyään uudelleen naimisissa ja hänellä on yksi lapsi uuden puolison kanssa.

Naisen joka menetti miehensä ja kaksi lastansa. Nainenkin on nykyään uusissa naimisissa ja hänellä on yksi tytär. 

Vierailija
34/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään kuka siellä olisi ollut. Silloin minulla ei ollut vielä lapsia, mutta kieltäydyin silti aika lahjakkaasti ajattelemasta asiaa. Ystäväni siivosi tuolloin rappukäytäviä ja kertoi löytäneensä yhdestä rapusta vanhan naisen joka itki erään oven edessä - siitä asunnosta oli kuollut koko perhe, vanhemmat ja lapset.

Tämä jo järkytti minua niin että vuosikausia en ajatellut koko tsunamia, kunnes sitten Japanissa tapahtui sama ja menetin ystäväni siellä. Sitten katselin muutaman Aasian tsunamin dokkarin, ehkä halusin jotenkin ymmärtää. Kyllä tuntuu pahalta joka ikisen sen kokeneen ihmisen puolesta :( Minulla on nyt oma perhe ja matkustamme jonkin verran ja huomaan, että meren äärellä olen jotenkin aistit valppaana enkä samalla tavalla nauti uimisesta kuin ennen. Ehkä ihan tyhmää... en tiedä.

Vierailija
35/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat oli silloin siellä. Ystäväni myös. Kaikki hengissä onneksi. Ystäväni oli kauan sairaalassa ja rautaa jalka täynnä nykyään.

Vierailija
36/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsunameja on ollut useita, mitä niistä tarkoitat?

Vierailija
37/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen paljon siellä Thaimaan tsunamissa oli suomalaisia ns. julkimoita. Niinistöstä alkaen.

Vierailija
38/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2010 klo 13:57"]

[/quote]no eikai ne puolikskaan kuollut

Vierailija
39/73 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua kauhistuttaa ajatus, että tuhannet ja tuhannet huuhtoutuivat viidakkoon pahasti loukkaantuneena ja kuolivat sinne sitten kärsittyään paitkiäkin aikoja.

Vierailija
40/73 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep päiväkoti ajan paraskaveri kuoli siellä perheineen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.