Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten täydellinen parisuhde - vain intohimo puuttuu

Vierailija
12.05.2014 |

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kohta neljä vuotta. Lapsia ei ole. Olemme kumpikin alle kolmekymppisiä, joten voisi kuvitella, että seksielämä kuuluisi nyt olla kiihkeimmillään. Toisin kuitenkin on. En tunne ollenkaan haluja poikaystävääni kohtaan. Suudelmat ja kosketukset eivät saa minussa juuri minkäänlaisia tunteita aikaan. Seksiä meillä oli alussa usein, pariinkin otteeseen päivässä. Nykyään hädin tuskin kerran kuussa, yleensä harvemmin. Seksin määrä on vähentynyt jo vuosia sitten. Oikeastaan aktiivista seksielämää oli vain ensimmäisen seurusteluvuoden aikana. Nykyään kun seksiin ryhdytään on se yleensä ihan hyvää, mutta aina en saa orgasmia. Yleensä harrastan seksiä poikaystäväni kanssa vain velvollisuuden tunnosta.

Poikaystäväni on muuten lähes tulkoon täydellinen: huomaavainen, tekee kotitöitä, komea, urheilullinen, hyvä koulutuksinen, käy töissä, ei petäisi koskaan ja tykkää samoista asioista kuin minä. Hän on paras ystäväni. 

Kyse ei kuitenkaan ole siitä ettenkö haluaisi seksiä ollenkaan. Haluja minulla kyllä löytyy ja pari viikkoa sitten baarissa tapasin miehen jonka kanssa olin melkein valmis pettämään poikaystävääni. Ihan vain seksin vuoksi. 

Me ollaan puhuttu seksin vähyydestä aina silloin tällöin, mutta poikaystäväni sanoo että hän toki haluaisi sitä enemmän, mutta ei häntä haittaa vaikka sitä on vähemmän. Olen sitten aina vain tyytynyt ajatukseen, että no ok meidän suhteessa sitä on vähän. Nyt olen kuitenkin alkanut tosissani pohtimaan, että riittääkö tämä enää minulle? Haluaisin harrastaa seksiä kovastikin, en vain syty poikaystävästäni.

Kysynkin nyt onko täällä muita jotka olisi olleet samassa tilanteessa? Tai kuulisin mielelläni kokemuksia myös muiden parisuhteista, onko teillä säilynyt intohimo vuosien jälkeekin? Olenko hullu jos lopetan muuten täydellisen parisuhteen sen takia ettei intohimoa löydy? Onko seksi niin tärkeää?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee... Kyllä itselle ainakin seksi on tärkeää suhteessa ja jos siitä ei mitään tule niin en suhteeseen jäisi.

N. 39. v

Vierailija
62/67 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tismalleen sama tarina täällä! Minunkaan mies ei näe mitään ongelmaa, itse taas haluaisin edes keskustella asiasta. Mies on hyvä ja normaali sänkypuuhissa, mutta seksiä on harvoin. Lisäksi haluaisin miehen olevan sängyssä hallitseva ja käskevä.

En kuitenkaan voi jättää miestäni, koska rakastan häntä, sovimme hyvin yhteen ja haluan tehdä hänen kanssaan lapset. Tyydyn vain ajattelemaan muita miehiä masturboidessa.

Eli sitten, kun lapset tehty on ero edessä. Ja mitä jos lapsia ei tule... Kauanko aiot yrittää? Tylsä seksitön elämä edessä sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollain sitä tulee sitten vaihdettua kumppania vähän väliä kun pelkän seksin perässä laukataan. On ihan normaalia että seksi tasaantuu vuosien jälkeen. Aloittajan pitäisi hommata tekokyrä ja leikitellä sillä kun himottaa. 

Vierailija
64/67 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sellainen jännä mies, jolta saat seksiä ja turpaan joka lauantai. Aloittajan mies on kiltti, mutta ei siltikään kelpaa.

Vierailija
65/67 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä, että intohimo on vain retoriikkaa!

Vierailija
66/67 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa sellainen jännä mies, jolta saat seksiä ja turpaan joka lauantai. Aloittajan mies on kiltti, mutta ei siltikään kelpaa.

katkeruutesi haisee tänne asti. lol.

Vierailija
67/67 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vuodelta 2014.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi